20

за цената

преди 3 години

След като ограничиха излизането от градовете, ходихме до София със сина, за да си вземе книгите, компютри и др. неща, тъй като жената не искаше да пътува с обществен транспорт. Преди карантинта си е идвал с влак или автобус. Направи ми впечатление, че с кола изобщо не е много по-скъпо. Зависи от колата, но горе-долу 50-60 лтр бензин в двете посоки. Т.е. с колата ни е излязло към 20лв/човек в една посока, а автобусният билет е към 30лв. Ако са 3-4 човека, разхода е още надолу!

19

Защо

преди 3 години

като са знаели,че имат малко пътници не са извършили курса с пътнически микробус със съответно по-малко разходи? Не знам дали няма някакви пречки юридически да се направи това, признавам. Изхождам от чиста практичност и адаптация към ситуацията.

18

Чичо

преди 3 години

Като видят зор всички дърпат държавата да помага.Нали е демокрация?Всички бизнесмени искаха по-малко държава във всички сектори,за да си разиграват коня -кой както иска.Тогава да върнем всичко държавно.За какво беше тая приватизация?Да гушкаме пачките,а когато стане напечено-държавата да спасява бизнеса.Има един израз,,Който го може-го може,,.Който не може да фалира.Нишата няма да остане празна.

17

Анонимен

преди 3 години

До the Ghost 1 ! Точно така, те какво искат , хората на сила ли да се качват на автобусите, на тези раздрънкани и без климатик автобуси! Нямат клиенти, хайде държавата / тва сме ние, всички / пари да им дава ! Всички плюят държавата ,а като видят зор плачат, майката държава, мляко да им дава! Млякото пресъхна, българи, запрятайте ръкави, безвъзмездно пари не се дават, с много труд и пот се печелят ! Парите в държавната хазна ,са на всички българи, ако свършат, няма да има и държава !!!

16

fact

преди 3 години

БРАВО,БРАВО,БРАВО!

15

метач на ц. гара

преди 3 години

Моля държавата да ме подпомогне, защото заради коронавируса много намаля човекопотока, пероните са празни и няма за метене. Затова ми намалиха от БДЖ заплатата наполовина. Моля Бойко лично да ми помогне да ми върнат старата заплата или да прати хора да си хвърлят фасовете, да плюят и да хвърлят хартии от банички по перона, за да правят мръсно и да има какво да мета ...

14

Инфо!!

преди 3 години

е няма какво да реват.. Мама и тати ще оправят нещата ... Щом пътува е добре ... поне шофьора да взима заплата да може да се оправи ..

13

ohu bohu

преди 3 години

Това е, точко както с такситата - дайте да дадете! Всеки ден, всеки гражданин - на работа с такси, а на месец поне 5 пъти с автобус до Варна Бургас, като задължително тръгва от Сандански!А, и цената на билетите - по 2!

12

Анонимен

преди 3 години

Ами да не пътуват. Да пуснат по-малки автобусчета, докато отмине. Сега пък зорлем хората да пътуват. Какво има да се оплакват. Ами нагаждаш се бе, според ситуацията. И на тия ли Бойко им е виновен пак.

11

пияница мистик

преди 3 години

бай Ганьос видя златна възможност да използва Ковида за далавера и сега всичко живо взе да реве държавата да му помага. Ами да намалят билетите, както намаля и бензина и всичко ще си дойде на мястото

10

Анонимен

преди 3 години

Абе глупости бе, коя фирма е таз? Червените автобуси вървят май.

9

Факт

преди 3 години

Тия превозвачи са много нахални ! Бензина стана на половина , билета стана по-скъп ! Те искат да печелят по 1000 % !!! Ееее, айде чиба ! Бегайте, наглеци ! Като не искате нормална печалба , фалирайте и друг да вземе бизнеса ! Стига сме ви пълнили гушите ! Край !

8

ибаси

преди 3 години

Това да има 2-***, 22-*** или 32-*** пътници зависи от много фактори!Защо е нужно да се чудят и оплакват от фирмата превозвач, не продават хляб все пак?

7

Анонимен

преди 3 години

До 3Реалността е съвсем друго нещо - хората са над всичко но не и в Бг

6

аа

преди 3 години

Автобусите като са взели съответните поръчки да си плащат - иначе бегай и да идва друг. Нишата няма да остане незаета. Държавата нека да субсидира железницата, защото във всички развити държави се ползва железница за транспорт. Е с изключение на Щатите, където един влак стрела нямат. Автобусния превоз в Европа не съществува. Нормалните хора дори не знаят къде им са автогарите. Автобуси се използвсат единствено за градски транспорт.

5

GreatWhiteShark

преди 3 години

То па едни автобуси са техните. Мизepни, миpизливи, раздрънкани, гуми като ***, без климатизация.да ги паркират пред пункта за скрап, римляните с оксижените ще ги разпарчадисат за ден. друго бъдеще нямат!

4

Чичо

преди 3 години

Заради кризата с тоя вирус и на мен не ми излизат сметките.Увеличиха тихомълком почти всички хранителни стоки.Пенсионер съм и ако може управляващите да ме подпомогнат с половин пенсия поне.

3

до 1

преди 3 години

Икономика е едно, реалност е друго. Има хиляди селца с по под 100 жителя. Автобусите там няма как да са на сметка като превозват на ден няколко баби и дядовци за по левче до града. Такива линии трябва да се субсидират. Не може за всичко да се гледа от гледна точка на икономическа печалба. Хората са преди всичко.

2

Анонимен

преди 3 години

Да фалира жорето като не му излизат сметките, возейки двама души с автобус. Или да направи билета до Варна пет стотака, или да ги вози с теслата си,а ще я зарежда с държавен ток безплатно докато кеши на някой в общината. Толкова е лесно.

1

the Ghost

преди 3 години

Ами като няма клиенти - спирайте автобусите. Търсене и предлагане са в основите на икономиката