"Софиянци" от "Младост","Дружба","Овча купел""Люлин""Обеля" разни воденици,сухи и мокри реки-също!В софия до средата на 70-те г.ги нямаше тези квартали.
Много си ми умен,като палестинска врачка от Западния бряг на река Йордан. Бяхме те забравили,хубаво че се обади..
Ревливи селяни, когато сте в града, ще се съобразявате с това, че не сте на село, където нсвсякъде мижете да отидеъе пеша или с велосипед. В София разстоснията са голями и си трябва кола. Не са много колите, даже личните коли са три пъти по-малко в сравнение с подобни градове в Европа и се използват пет пъти по-малко. Това, че гледате коли в задръстване в София означава, че *** организира движението и паркирането, а не че колите са много.
Ревливи селинджъри, когато сте в града, ще се съобразявате с това, че наоколо има доста повече хора и ще правите отстъпки. Не може да ходите навсякъде с кола, защото няма място за колите на всички, разбрахте ли?
До пишещите по-долу: велоалеите не са задръстили нищо, защото практически ги НЯМА. Какво не разбирате?! В София има две-три по-дълги велотрасета, които почти никога не минават по улиците. Защото в общината са много притеснени от вашата шоферска чувствителност и вечната ви претенция за господство на пътя.
Велоалеите допълнително задръстиха движението, което и без това е зле организирано в София в последните години. Един светофар на кръстовище забавя десетекратно трафика през това кръстовище. Сега в София има светофари, от които няма нужда и са вредни, например новия светофар заради пешеходците при Ректората. Много порочно е да се слагат светофари през няколко десетки метри, както е в случая. Даже може и без светофара на Оборище и В.Левски през повечето време.
Трафикът в София е тежък и става все по-тежък, заради некадърността на Фандъкова и общинарите й, които не знаят как се организира движението и паркирането в град като София. Безyмните предложения, като тези на Бонев, само увеличават тежеста на трафика. Реалността е, че в София колите стоят в задръствания и се движат малко, много по-малко в сравнение с други подобни градове по света, вкл. и в Европа, в които има нормална организация на движението и паркирането.
Велосипедите са за село. Който иска отделни велоалеи, да си хваща чукалата и да се връща на село. В София велосипед се кара по улиците, а не по тротоарите, както правят селяните надошли в София.
До 20 анонимникТи какво чакаш, а си още тук? Спомням си, като дете до къде съм карал колело и то Балкан-че, от онези с разделяща се рамка. Нито имаше велоалеи, нито носихме каски и жилетки.
Много обичам да пиша във форуми, в които е пълно с приходящи селяни с големи автомобили и малки инструменти.
Повече пешеходни улици трябват, да. И велоалеи. Ако не го разбира някой тук, да си взима чукалата и обратно на село, откъдето произхожда. Там давайте акъл колкото искате.
Единственият човек на себе си в СГС. Останалите ако имаха възможност, щяха да премахнат ограниченията за качване на Витоша с кола, че и щяха да изсекат половината парк след това, за да има къде да се паркира.
Аз не знам той и през лятото дали кара колело. Какви автобуси за витоша, Борка, който иска да ходи на витоша, да хваща пътеките от княжево, драгалевци и симеоново. Това е безумие да набутваме автобуси по витова.
И кво правиш ти бе? Правиш улици пешеходни. Сигурни сме всички че това адски много помага на трафика. Неадекватник
Когато му казват какво да каже...Хората гласуваха за различния.Продаде се и това да е за урок за след-ващите избори.
Странно, Борис Бонев хем се беше снимал как пътува с автобуса за Алеко, а сега какви ги приказва, все едно не знае как е. Там няма шанс да се спазва каквато и да е дистанция, автобусът се пълни до пръсване и пак остава опашка на спирката. Ще е нужен отряд на жандармерията...
Въпреки по-тежкия трафик заради епидемията,въздухът не е станал по-мръсен.А кметицата цяла зима ви будалкаше,че мръсния въздух идва от колите,а не от кюмбетата на нейния електорат.
Като пример за фалшива велоалея e бул. Витоша, между П. Евтимий и П. Славейков. Набутана е където им паднало - половината от и без това тесния тротоар, между стълбове, знаци и кошчета после слиза на пътя, минава през подлеза... Колкото да не е без хич.За сметка на това, като са разчертавали паркоместата на ЦГМ е останала 1/3 лента неизползвана. Това показва отношението на общината към проблема. Най-важното е да си събира таксите. А колко пари са похарчени за това "парче боя" по тротоара...
Борис Бонев: Трафикът в София може да стане още по-тежък