Добрый день! Меня зовут Дмитрий и я представляю интересы Телдери https://telderi.ru/ru - это одна из самых крупных площадок в РФ по купле-продаже интернет-бизнеса. Количество нашей аудитории свыше 280 тыс. человек, а всего через биржу было успешно продано более 128 тыс. активов. Подскажите, пожалуйста, насколько интересно для вас рассмотреть возможность продажи вашего проекта?
Наша команда готова предложить вам профессиональные услуги по созданию и поддержке веб-сайтов любой сложности. Мы предоставляем удаленные услуги не только на территории России, но и за ее пределами. Наша команда включает опытных маркетологов и программистов, которые знают, как увеличить посещаемость вашего сайта и привлечь новых клиентов. Мы готовы предоставить вам качественную работу по разумной цене. Если вам нужны надежные и компетентные специалисты для разработки и поддержки вашего веб-сайта, обращайтесь к нам - мы рады помочь! https://proitandmarketing.ru/ work***proitandma
Пълни глупости. Ладата е става само за скраб, направо от завода. По-недодялан *** света не е виждал.
Не само ти си имал ваз 2105, че да лъжеш като последния рилмлянин.Този пък. И за какво да те лъжа, нещо пари ли ще спечеля?
Това не са били най бързите коли в Русия по времето. Волгите на КГБ са били с двигател 170кс - колкото голва 1ца на дедо ми ;)
До всички пишеш ти по темата - позаитересувайте се от Стасис Брундза и за неговите Лади и тогава пишете.
ВАЗ-2101 и ВАЗ-2105 имат различни модификации по мощност и обем на двигателя, така че е възможно 2105 да има модификации с различна максимална скорост.
до 133 Ваз 2101 до Ваз 2103 бяха до 160. Ваз 2105 вече беше 180лм/ч на скоростомер. Не само ти си имал ваз 2105, че да лъжеш като последния рилмлянин.
До Стар СофиянецТи прочети какво си си написал: че разликата била с оглед на търсенето и предлагането, пък по-ниските цени били за да си купят хората с долари. Само че вече установихме, че хората МАСОВО не са имали въобще достъп до това решение, с което теорията ти увисва: това въобще НЕ МОЖЕ ДА Е ПРИЧИНАТА. А ако вземем предвид и втората част от изказването ти (че било резултат на търсене и предлагане) съвем отиде .. у ряката. Такова нещо в СоциализЪма НЯМАШЕ.
Прочети пак, но този път и разбери прочетеното! Никъде не твърдят, че от Кореком масово са се купували автомобили. Не знам как ти хрумна, че доларите са си ги купували на черно?! Имаше много работещи в чужбина, които се връщаха в България с голяма сума в долари. Имаше много шофьори в СОМАТ, които на няколко години събираха долари за кола от Кореком. Лично познавах хора и от едните и от другите.
До Стар СофиянецПрочетох го преди да ти отговоря. Ще ти го повторя пак: в България никога не е имало масово купуване на автомобили от Кореком. Всъщност, купуването на автомобили от Кореком масово щеше да вкара доста хора в затвора, тъй като търгуването с валута беше незаконно, а на всеки гражданин се полагаха по 120 долара заедно с международния паспорт, тъй че българските граждани и да искаха не можеха да си купят кола с парите с които разполагаха по волята на държавата.
Я пак прочети какво съм написал!Търсене и предлагане и по-високи цени за Мототехника.За Кореком по-ниски цени, за да си дадат хората доларите в Кореком, вместо да си купят колата с левове от Мототехника.
Ладата ми беше 2105 и километража беше до 160. Гледал съм го 4 години, дето се вика. Беше някаква експортна версия колата, може и заради това да е. Но че беше до 160, ти гарантирам.
До Стар СофиянецВ България никога не е имало масово купуване на автомобили от Кореком, а като се има предвид, че цените на автомобилите идваха от едно и също място, каквито разлики в цените е имало със сигурност не са били определяни от никакви пазарни принципи. Който твърди обратното не е наясно с това как функционираше социалистическата икономика.:)
Преди 1989 колите в Мототехника се продаваха в пъти по-скъпо от същите коли в Кореком. Целта беше вместо левове държавата да получи долари и разбира се имаше търсене и предлагане. Голямото търсене при недостатъчно предлагане води до по-високи цени в Мототехника.
До Стар Софиянец"Разумното е да се ползва медианната нетна заплата"Не, защото "остатъка" от заплатата отива за да функционира държавата и услугите на нормални принципи, а не като придатък на дотирана от "Големия брат" икономика.;)
Как се произвеждаха най-бързите автомобили Жигули за КГБ