26

Инфо!!

преди 4 години

Вчера слушах изказване на депутат:Ще фалират , като не са спестявали и заделяли пари на страна кой им е виновен.Да са си правили сметката

25

69157

преди 4 години

Все повече социализъм избива в исканията на капиталистите. Този вирус действително преобръща живота ни на 180 градуса. Изправяме се пред необходимостта от стриктна регулация и преструктуриране в редица сектори, където има пренасищане на играчи - туризъм, прревозвачи. С повече гъвкавост, изобретателност и взаимопомощ всеки може не просто да оцелее, но и да напредне в тези времена. Обменът на опит и успешни практики с колеги от други страни може да събуди нови решения.

24

тол такса

преди 4 години

И този бранш е напомпан до спукване балон като туризма.И нали се сещате, че и в двата бранша собствениците са едни и същи, лошо прикрити зад подставени лица.В последните двайсетина години разцъфтя, процъфтя и узря, автомобилният превоз на пътници и товари. Магистрали му построихме!В същото БДЖ - екологичният, по-ефективен и безопасен превозвач е на командно дишане. За да си внася чужди отпадъци, на един Кап *** държавата му хариза товарните превози.И сега 60/40 искат!

23

Йончев

преди 4 години

Помощите от държавата не стигат до обикновените хора, а само до Пеевски. Българската държава уби бизнеса който я хранеше и това ще има сериозни последствия.

22

Джо

преди 4 години

Държавните хрантутници мислят че не ги засяга обаче утре като ги уволнят ще си спомнят какъв е реалния живот и колко трудно е да се изкарат 5 лева без да ти ги дават наготово.

21

vlady

преди 4 години

До ЛевтерНяма да живне - времепътуванията са прекалено големи и ако няма автобуси ще се развият споделените и нелегалните превози. Трудно ще е бързо да се постигнат адекватни времепътувания

20

Анонимен

преди 4 години

Не е само заради мерките. Още преди мерките, в ситуацията на информирано общество много народ отказва масов транспорт и се организира в други формати за придвижване.

19

Левтер

преди 4 години

Да фалират,повечето превозвачи са престъпници!Поне БДЖ може малко да живне.А дано!

18

Анонимен

преди 4 години

"Всичко излишно си заминава и се започва на чисто без старите тарикати и техните мутренски номера."--------------------При наличие на главна управляваща мутра, как без мутренски номера? Колкото и да сменяш шофьорите, пътят между Бургас и София си е същия.

17

бай онзи

преди 4 години

тия смешници да вземат да сложат по 1 тоалетна в бусове и може да вземеш куче с теб и ще се кача . дотогава да мрънкат - излиза ми по евтино с познат да пътувам. Ако не кеф ти 300 лева и айде с такси 400 КМ където искаш ...кеф

16

правилнотозаглавие

преди 4 години

държавата прред фалит,нема кинти.

15

баба мара

преди 4 години

собствениците на транспортните фирми да продават имущество и да спасяватхората заети при тях капитализма в българия е на 30 години и при първата засечкаиска от държавата т.е. от моите пари не съм съгласна

14

Жулиетка

преди 4 години

Всеки си има по две три коли. Вижте по селата и градовете не можеш да се разминеш от коли. За кви автобуси става дума , кви пет евро ? Никой вече не се качва по автобуси .

13

Анонимен

преди 4 години

През 2016 г. Лондон беше първенец по използване на електрически автобуси за градския транспорт - 51 броя. През 2018 г. палмата на първенството премина към Нидерландия - над 100 броя. През 2020 г. само в град Москва по линиите на градския транспорт се движат над 300 електрически автобуси, производство на КамАЗ и ЛиАЗ. Пиндостан безславно изостава в тази класация.

12

Анонимен

преди 4 години

До Ф.С.В.Като ти е скъп билета от 1,50 лв. купи си абонаментна карта и ще ти излиза по около 50 ст. Ама от'де толкова акъл в кyxaтa ти комyниcтичска кpaтyна.

11

Аа не.

преди 4 години

Държавата да се меси в бизнесът не е свободен пазар, а социализъм. Нали не искаха да им се меси държавата преди? Данъци не искат да плащат, калпави заплати дават, стара техника ползват, ама и пари искат. Всчики трябва да фалират, за да може да се даде път на нови мераклии, да отварят бизнес.

10

Соня

преди 4 години

Как ще им дават на Тея крадци никакви пари ?

9

нагли сте!

преди 4 години

непрекъснато надувате цените на билетите, а возите хората в стари и мръсни автобуси и бусове, положението е трагично, хигиена нулева.... Кво ревете? на мен ми се налага да пътувам всеки Божи ден с автобус до друго населено място, отвратена съм.

8

6

преди 4 години

И кво от това и аз мога да фалирам. и без това не ползвам автобус и камион. Нека и ДПС усети малко криза.

7

Анонимен

преди 4 години

Ами да фалират! Нали заради тях намалиха цените на тола и заради това ще караме по разбити пътища!Ако не могат да правят бизнес, някой ще запълни тази ниша.