28

Автономия на пътя

преди 4 години

В България автономните автомобили са навсякъде от години.. по нищо не си личи, че има шофьор зад волана :) е не винаги края е приятен, но ...

27

Киро 20г голф

преди 4 години

Ще ги избираме както винаги сме ги избирали.....според дохода!Които има пари ще кара нови коли.Които няма ще купи 10г годишен таралясник хвърлен от Германия или Австрия и ще е редовен абонат на сервизите.

26

ВАНГА

преди 4 години

Пророкувам че, в България след 15 г. Ще избираме коли които се произвеждат днес.

25

Анонимен

преди 4 години

До редакцията:Преди пускахте съобщения на Софийска вода за аварийни и планови ремонти. Сега от реклами на пембяни маратонки, които очевидно никой не купува и от псув.ни по клетото нар.команче, убило Цветков няма място ли? Днес режимът ме изненада неприятно, а има и хора с бебета.

24

Анонимен

преди 4 години

Няма да ги избирате. Кой каквото успее да купи след кризата с корона вируса.

23

Anonimen

преди 4 години

По здрава и надеждна кола от мерцедес 124 няма за 4 години 1 накрайник съм сменил и накладки.

22

Веско

преди 4 години

Аз пък си живея живота добре, автомобила ми е средство за придвижване в редки случаи и не виждам причина след 15 години, да не е този който си имам и сега. Ще е някъде 25 годишен и на около 200 хиляди. Даже ще има още живот.

21

Qnec

преди 4 години

Гледайте каталозите на сегашните модели и си изберете какъв ще карате след 15г когато ще можем да си го позволиме.

20

Пак...

преди 4 години

...някви хора ме учат какво и как да се купи при покупка на кола. Омръзна ми от манипулатори.

19

магистрала тРакия

преди 4 години

Автопилот в урбанизирани райони, пробег с едно зареждане - 10,20,30 хиляди километра, вертикално излитане, ниво на шума на перките.

18

МНЕНИЕ

преди 4 години

С тази Пандемия ще караме каруци с магарешки впряг , след 15 години . Кой Оцелее .Тази Статия е НЕ на място - всички Заводи за автомобили СПРЯХА .Това което се предлага на Пазара е Втора Употреба и Автомобили на Склад .

17

Анонимен

преди 4 години

Между другото силно се подценява автопилотът, конкретно със Stop&Go функционалност. Само който не е карал такъв в задръстване (с автоматик, разбира се), казва, че не било важно. Един приятел така буквално цели книги изчете в задръствания, докато другите през годините внимаваха, сменяха скорости, нервеха се, ядосваха се, спираха, тръгваха. Разбира се, всичко (както винаги) опира до финанси, но вече това го има и в среден клас Голф от известно време. След 10 години масово и в България.

16

Анонимен

преди 4 години

Нали знаете - според доходите. Всеки иска да кара хубава кола, но много накрая си купуват един голям Компромис. Аз си карам мощното 11 годишно 6 цилиндрово бензиново БМВ с турбо, минавам само по 8к на година и не ме вълнува нито разход, нито дългосрочни планове, нито чупене, нито цени на части и т.н. Този кеф малко коли го дават. Мога да си го позволя, правя го. Ако не можех, нямаше да го правя. Нещата са безкрайно прости. След много години ще се кара това, което на момента е целесъобразно.

15

Край

преди 4 години

Нещо не се разбираме. Не казвам че шпоренето на боботещи V8 не носи удоволствие на Фики Стораро и хилядите стораровци. Казвам, че не те са човека на бъдещото.Бъдещето е на *** с тесни раменца и очилца Респективно на ел. колите.

14

Край

преди 4 години

Шофирането за удоволствие е мъртво. С виртуална реалност можеш да караш какъвто си искаш автомобил на която си искаш писта или в град и магистрала. Без да станеш на пастет ако си внушиш че си Хамилтън пък то си Христофор от Дружба 2.С автономната ел. кола баровчето ще тръгва за море и ще си пие биричка и ще си работи на таблета докато го закара до Китен.Привържениците на боботещи V8 могат да станат багеристи или комбайнери и да си подуват главите ежедневно.

13

Край

преди 4 години

Втората причина по която колите ще станат електрически е за да не се правят в Германия. САЩ и Китай и ЮКорея и даже Франция ще правят коли. На германците разработването на високи технологии им е забранено щото са пряко свързани с военните. Свястна немска ел. кола няма да има скоро. Ел голфа ще си го купуват само те и перничани.

12

Край

преди 4 години

Нещо младите не вдяват. Колите стават електрически и ДВГ ще бъдат забранени.Това става по две причини:1. ел. колите идват за да са СКЪПИ и да върнат индивидуалната мобилност при лукса и парите. На света има 7млрд човечета които могат да си позволят някаква кола с ДВГ - това е апокалипсис - нито атмосферата нито инфраструктурата на света могат да го издържат /вижте София/.За това двг ще изчезнат -бедния в трамвая и влака а богатия с ел кола. Втора употреба практически няма да има.

11

Анонимен

преди 4 години

Как аз в момента избирам нов автомобил (на всеки 2 години сменям)? 1-во двигател. Харесвам мощни автомобили, пъргави турбо бензини, задължително с двойно задвижване. Качество на изпълнението и цялостен интерфейс на автомобила. Например- държа да има app за дистанционен достъп до колата- отключване, гледане на местоположение, абе да е connected автомобил. Външен вид- много важно. И също, разбира се- цена. Нов автомобил над 120 000лв. не купувам. Това ми е таванът според дохода ми в момента.

10

Христо

преди 4 години

Както и до сега според джоба .

9

БАй Х@й

преди 4 години

Така беше и едно време бяха начертали планове 20-25 години до светкото комунистическо бъдеще, сега май са намалили границата на 15г. Светлото бъдеще не дойде дали ще дойде и тази фантастика?