12

хахаха

преди 4 години

до 3 - не си прав пич. тази плнета не е за един ден. За 100 години направихме поразии, който ще трябва на планетата милион години за да ги компенсира. Хората ползват самолетите, все едно ползват асансоира в сградата за да видят какво прави съседа от другата страна на планетата. знеш ли коло со2 изхвърлят тези смолети. Имам един приятел, който пътувал толкова много, до Китай, все едно е ходил 1000 пъти до Луната

11

хахаха

преди 4 години

В следващите 5 години никакъв авио сектор. Може да режете старите самолети за скрап и рециклиране. по добре сега да ползваме ресурса от тях за нови проекти, после ще е късно. В новите самолети трябва да има спецялно отделение за всеки пътник. примерно индивидуална изолирана капсула за пътуване за всеки пътник. все едно контейнер с пълна живото-поддържаща система.

10

Анонимен

преди 4 години

Сериозен сектор щом за 1 месец се срина

9

Анонимен

преди 4 години

Една хубава новина от целия този коронен цирк. Да останат само 4-5 големи авиопревозвача, които да оперират междуконтинентално и всичко останало да отива на бунището. То беше стигнало до абсурд - села на по 200-300 км разстояние свързани с по 1-2 нискотарифни линии.

8

Анонимен

преди 4 години

В ЕС сме много зле в това отношение. Защо азиатските авиокомпании не изгърмяха края на миналото лято? Защото нямат такива ненормални изисквания !!! Сега същите изисквания си седят и накрая сме прецакани всички, без собствениците на 5 големи авиокомпании...

7

Авиомеханик

преди 4 години

Цената на билета, не е решаваща за качеството на подръжката на самолетите. Цената се определя от много други по важни неща: Договори с летището, часовия диапазон на кацане/излитане, място(гейт) за слизане/качване, кетъринга, размера на безплатния багаж и много други. Има нискотарифни компании, които подръжката им е в пъти по добра, от тази на скъпите авиопревозвачи.

6

Кон Спирация

преди 4 години

тоя с тая ризка като го гледам е пилот, ама у уар тъндър.

5

Анонимен

преди 4 години

До ИванТо тия от 19е минават по сериозна проверка от тия по 200е ;)

4

Анонимен

преди 4 години

Ми те самолети от българия и сега си летят. Доставяме болни гастъри.

3

Иван

преди 4 години

Предпочитам вместо 19 евро да платя 200 евро и да знам, че самолетът е минал проверка и е сигурен, ти си пътувай за 19.

2

...........

преди 4 години

Защо сте толкова злобни бе хора??!!! Лошо е за всички,сега вече няма да има билети за по 19? до Европа,приключиха евтините полети! Кое хубаво видяхте в това,че само плюете???!!!

1

Факт

преди 4 години

Колко радващ факт ! Направо се кефя на фалита на тези обирници,всички да фалират!!! - време е билета за самолет да стане нормален , все пак това е транспорт за нормални ,работещи хора . Богаташите да си се возят на собствени самолети !