25

Охранен а подлога

преди 4 години

Нека им, нека им...да вървят на село,,

24

И що таксита.....

преди 4 години

Вече работят само за парче хляб, а скоро и съвсем ще спрат.

23

до 24

преди 4 години

То и влакове няма.Вагоните малко, локомотивите не стигат.

22

Анонимен

преди 4 години

и като има фалити какво ще стане? само замърсяват, има си влакове за тая работа

21

Анонимен

преди 4 години

Земята пустее тръни и бурени ражда а тия се качили на кара и реват. Бегайте си на село и възродете селското стопанство и животновъдството а не да внасят домати от Турция краставици от Македония картофи от Румъния и ябълки от Полша. И заразено месо. Оставете превоза на пътници на БДЖ-то. Най екологичният транспорт. А не да Опушвате като строшени комини пътищата. Стига лежахте и слахте. Ама на баницата мекото и на работата лекото е по сладко. Отколкото да копаш и да садиш.

20

Чиновник

преди 4 години

Голяма работа, че ще фалират някакви фирми. Нужда от превоз винаги ще има и на тяхно място ще дойдат други фирми, които ще запълнят нишата.

19

Анонимен

преди 4 години

При пазарната икономика освен печалби има и фалити.Крайно време е да го проумеят бизнесмените.

18

Въпрос

преди 4 години

И ние какво да направим по въпроса?Имаш пътници-караш!Нямаш пътници-не караш и ставаш копач,козар,кравар и т.н.!Всеки е свободен!

17

Анонимен

преди 4 години

До Боковид-19Този вирус го пребориха в Каталуня. Сега е мутирал и се нарича Боковид-20.

16

Анонимен

преди 4 години

Най-справедливо е държавата да им плаща разходите, а те да инкасират приходите. Така е навсякъде в 50% нюансираната в сиво икономика.

15

Елемаг

преди 4 години

То в никой сектор не е работеща формулата 60-40.Само на Домусчиев в предприятията!!!

14

Анонимен

преди 4 години

Който не го хване короната ще умре от Боковид-19. Симптомите са фалирал бизнес, празни хладилници, заплати от по 3 долара на месец и подобни.

13

голяма работа

преди 4 години

има и по-добри, и по-евтини начини за пътуване ... ;)

12

!?

преди 4 години

Тези още малко и ще докажат че са НПО-та с идеална цел, работещи безвъзмездно за благото на държавата. Като вдигнат нафтата- "Оле майко ще фалираме"Като чуят за винетки/тол"оле майко ще затваряме"Като им кажат да ки осигуряват работниците на реални заплати "оле заминаваме"В Испания 500км с автобус са 15-39? има гъвкавост според деня, часа , колко по-рано си купиш билета, с какъв автобус се пътува - дали е с 3 или 4 места на ред ...

11

Анонимен

преди 4 години

Трябва спешна реформа в системата. Да се закрият губещите предприятия от транспорта, БДЖ да върне пазара си.

10

Анонимен

преди 4 години

Само ГЕРБ и Бойко Борисов!

9

az

преди 4 години

И кво?

8

Анонимен

преди 4 години

Ще има, защото частникът е лош стопанин и не може да се реформира. Ще се помолят по-добри бизнесмени да купят фирмите за 1 лев, да ги реформират, преструктурират, да се продадат автобусите и сградите и тогава вече да ги затворят.

7

Диагноза

преди 4 години

Щом има толкова силна съпротива за тази мярка " 60 на 40 " , значе е много правилна ! И , крайно време е , всички аматзори-бизнесмени да изчистим от пейзажа ! Който не става - аут ! Всяка гнида се помисли за бизнесмен в България и гледа само как да открадне, да направи далавера, да излъже когото може и да пъхне банкноти в джоба ! Някои пъхат много милиони !

6

Анонимен

преди 4 години

За да се обяви извънредно положение трябва да има план културен, здравен, икономически и социален. Извънредното положение е незаконно и едно дете може да каже аз обявавам извънредно положение. Това не е управление, а безотговорност и престъпно нехайство към хората.