При соца автобусното билетче беше 6 ст., а за трамвай 4 ст.------Ако беше живял тогава, щеше да знаеш, че никога не е имало разлика между автобусни и трамвайни билети. Така че не използвай думата "беше".
И там предадоха капитализма. Ах, само ние останахме верни. Навсякъде дават големи заплати, народът работи малко часове. Ама нека да фалират, пък ние ще сме си добре. Няма ли някой наш мастит либерален финансист да ти заклейми и отлъчи от прогресивните сили? Ние научихме на акъл англичаните-че грешат за Брекзит, американците-за грешен избор на президент и въобще...
Явно по времето на соца в България са осъзнавали това, което чак сега осъзнават в Люксембург за цената на обществения транспорт и влиянието й върху трафика. Затова преди 1989 година цената на билета за градския транспорт в София беше колкото сегашни 14 ст., а не тогавашните 60 ст. което отговаря на сегашната цена от 1,60 лева.
Че кой каза, че в Софето не е безплатен? Возим си се без билет, както го правят по-умните с тъмен цвят на кожата. Ще й дупчим ама на кукуво лято.
Хайде сега замени соца с Люксембург и излей гнева си отново по същия начин. Кой в Люксембург е роб, кой субсидира, кой на какво е свикнал, колко си бездарен, колко реално струва билета в Люксембург - би трябвало да е към 60-70 евро по "логиката" ти.
При соца автобусното билетче беше 6 ст., а за трамвай 4 ст. Все едно сега билетчето да е 14 ст.-------------------------------------Щото в соца, другарю, билетчето ти е субсидирано, другарю.... Плащаш 14ст ама останалите 1.34лв ти ги плаща данъкоплатеца или по точно социалистическия роб. Ама ти така си свикнал да живееш на чужд гръб, някой друг да ти плаща масрафите, като всеки бездарен ***
тия си немат Фъндъчкова - да им направи зелено билетче да го пуска на петък 13ти ако има облаци...
При соца автобусното билетче беше 6 ст., а за трамвай 4 ст. Все едно сега билетчето да е 14 ст.
В България при социализма всичко беше безплатно или на символични цени.С 2 лв се пътуваше цял месец, обядът в столът беше 50ст,почивка на море 25лв.При заплати 150лв това беше нищо.Все едно сега почивката 14 дена на морето да е 150 лв.
А на нас Фандъкова по 6 кожи ни дере, за да има пари за бежанци и роми. За първите - Европа натиска Боко и той кляка, а за вторите - нали с техните гласове менте печели избори.Народе???
В България от 60 години имаме безплатен транспорт в София автобусна линия номер 79 от както е създадена линията преди 50-60 години никой не си купува билет и пътуват безплатно! Както и безплатен ЖП транспорт по линията от Ихтиман до София от 30 години се возят безплатно, така че Люксембург е с 60 години назад от България
дори трябва,да поскъпне билетчето.Не може само храни и лекарства,да поскъпват и билетчето,барабар с месечните абонаментни карти също.Горивата отдавна не са поскъпвали,водата я повишиха още на 01.01,но сега лятото може да е суша и,ще бъде честно още един път да поскъпне наесен.Електроенергията от юли и тя.Все пак,тези бежанци от Турция,трябва някъде да живеят,като се обезлюди още България,ето територия за бежанци.PS: Новата Тол Система,е много яка за 200 метра,купуваш винетка.
Щото в София десните софиянци са си менте и са издънка на левите селски каскети от близките села , в Канада и Ирландия водата е без пари ??? , това да го четат перничани , за що питайте мисирките.....!!!
До фактиВъншния дълг няма нищо общо с държавния, а държавния дълг на Люксембург е един от най-ниските в ЕС, около 23 % от БВП
Прогнозни цени на билет за градския транспорт в София, ако режимът на ГЕРБ продължи да управлява.2020 - 2,50 лева2026 - 4 лева2030 - 7 лева
Последните цени на билети за градски ъранспорт в СофияПрез 2003 година Мафиянски повиши цената от 40 на 50 стотинки за 1 билет, след което ни подхвана ГЕРБ:2006 - 70 ст.2008 - 1 лев2016 - 1,60 леваЗа 17 години повишение 4 пъти от 40 ст. на 1,60 лева.А в Люксембург правят безплатен обществения транспорт.
Вместо нормален градскитранспорт в София, който може и да е безплатен, Фандъкова унищожава трамвайни и други линии, изменя по безумен начин маршрути, увеличава интервала между превозните средства на градския транспорт и вдига цените за пътуване.
Безплатен транспорт в Люксембург: Да, но колко ще струва?