29

Анонимен

преди 4 години

А с какво ще произвеждат електричеството за батериите?

28

Чалгарин дудаев

преди 4 години

НА КОЙ НЕ МУ Е ЯСНО ЧЕ ЕЛЕКТРОМОБИЛА Е НАЙ ЧИСТ.....НА ТЕЗИ КОИТО ПРОДАВАТ ПЕТРОЛ....БАТЕРИИТЕ ЩЕ СТАВАТ ВСЕ ПО ДОБРИ.

27

Аз

преди 4 години

Една разумна статия, когато автомобила е изправен, наистина, замърсява най малко, а най много се замърсява въздуха, заради поголовната сеч в горите ни, и обезлесяването им.

26

Анонимен

преди 4 години

Той трябва да наблегне масово на електро мобилните химично електрически щети!!! Електромобила е най мръсното изобретение

25

Анонимен

преди 4 години

за Великобритания най-добре още от другия месеца да забранят дизелите и бензините и да яхват конете. Екологично, няма да има катастрофи, задръстванията ще изчезнат.

24

Anonimen

преди 4 години

А логиката с данъка

23

упс

преди 4 години

До Анонимен 17+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

22

Пепи

преди 4 години

До Анонимен Посмали малко разхода.При 90 може и да ти дава 4 на сто.Ама при 120 километра в час - по GPS , няма как да ти дава пак толкова.По вероятно е да си към 6 6.5 литра на сто.

21

Анонимен

преди 4 години

Въглерода е най -разпространения елемент във вселената

20

Анонимен

преди 4 години

Бензиновите отделят доста повече въглероден двуокис от дизеловите. Преди наблягаха на дизеловите, а сега на бензиновите. Много ясно, че сегашните коли ще потделят повече въглероден двуокис.

19

Анонимен

преди 4 години

От опит да ви споделя че 12-годишния дизел Е3 при 90-120км/ч даваше разход 4,5-4,7л/100Е6 дизел с 420кг и 40к.с. повече харчи4,3-4,5л/100 . На градско по-старата и малка кола спестява 0,3-0,4л/100

18

Анонимен

преди 4 години

Загубих всякакъв интерес след като прочетох че предлага да се забрани продажбата на дизел/бензин още 2030г. От статията наднича продуктово позициониране.

17

Анонимен

преди 4 години

Откога въглеродния двуокис ( CO2 ) се води замърсяване и "вреден газ"?Значи аз като дишам - замърсявам с вредни газове. По-лошо: кравата като диша, замърсява с вредни газове? Дай да изтепаме всички крави и да рупаме трева? Ама проблем - тревата за да расте иска CO2? Чакай, тревата се хвани с "вреден газ"? ОМГ, ОМГ... Ся вреден ли е, не е ли вреден, замърсява ли, не замърсява ли?Боже мили, учете химия, не бъдете Грета!

16

Анонимен

преди 4 години

Вярно е, че новите коли са силни замърсители. 1,за да се произведе цялата машина, има огромен разход на енергия за суровини и превози. 2,тестовете за газовете в последните години бяха фалшифицирани, за което май повечето автомобилни гиганти плащат огромни глоби. 3,когато се хвърли стара кола, разходите покрай нея, енергията и замърсяването би трябвало също да се отчитат като част от производството, както при отпадъците от ядрено гориво. 4, новите коли минават повече км., а са и по-тежки и рушащи

15

Анонимен

преди 4 години

До 10 ти,Не се разбра, а въглеродните емисии потвърждават ли писаното в статията.

14

Анонимен

преди 4 години

Доста некоректно сравнение. Все едно сравняват ябълки с круши. Примерно кога е по-замърсяващо, когато с по-тежкият и по-голям нов автомобил направиш 1 курс, за да закараш нещо или когато с по-лекият и малък стар автомобил направиш 2 курса, за да свършиш същата работа?

13

MaйMyнaтa

преди 4 години

До 12Същия е, много е aбeн

12

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен Мухаха, следващия облъчен. Или пък може би пак N2?

11

Анонимен

преди 4 години

Наистина карбуратора е най добрата система за ДВГ. Руските коли затова ги правеха само с карбуратор и затова още си вървят и нищо не замърсяват. А западните трошки с директното впръскване се разпадат веднага след като им изтече гаранцията. И много мърсят въздуха.Едно време в България всички караха качествени руски бензинови коли и въздуха беше чист. От както започнахме да караме западни трошки въздуха се замърси и в градовете не се диша.

10

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 6Това определено не е особено вярно! Един автомобил Евро2 съпоставим с моя Евро6 тежи около 1100 кг, а моя е над 1600. Разхода е почти еднакъв, кс са 100% отгоре