НА КОЙ НЕ МУ Е ЯСНО ЧЕ ЕЛЕКТРОМОБИЛА Е НАЙ ЧИСТ.....НА ТЕЗИ КОИТО ПРОДАВАТ ПЕТРОЛ....БАТЕРИИТЕ ЩЕ СТАВАТ ВСЕ ПО ДОБРИ.
Една разумна статия, когато автомобила е изправен, наистина, замърсява най малко, а най много се замърсява въздуха, заради поголовната сеч в горите ни, и обезлесяването им.
Той трябва да наблегне масово на електро мобилните химично електрически щети!!! Електромобила е най мръсното изобретение
за Великобритания най-добре още от другия месеца да забранят дизелите и бензините и да яхват конете. Екологично, няма да има катастрофи, задръстванията ще изчезнат.
До Анонимен Посмали малко разхода.При 90 може и да ти дава 4 на сто.Ама при 120 километра в час - по GPS , няма как да ти дава пак толкова.По вероятно е да си към 6 6.5 литра на сто.
Бензиновите отделят доста повече въглероден двуокис от дизеловите. Преди наблягаха на дизеловите, а сега на бензиновите. Много ясно, че сегашните коли ще потделят повече въглероден двуокис.
От опит да ви споделя че 12-годишния дизел Е3 при 90-120км/ч даваше разход 4,5-4,7л/100Е6 дизел с 420кг и 40к.с. повече харчи4,3-4,5л/100 . На градско по-старата и малка кола спестява 0,3-0,4л/100
Загубих всякакъв интерес след като прочетох че предлага да се забрани продажбата на дизел/бензин още 2030г. От статията наднича продуктово позициониране.
Откога въглеродния двуокис ( CO2 ) се води замърсяване и "вреден газ"?Значи аз като дишам - замърсявам с вредни газове. По-лошо: кравата като диша, замърсява с вредни газове? Дай да изтепаме всички крави и да рупаме трева? Ама проблем - тревата за да расте иска CO2? Чакай, тревата се хвани с "вреден газ"? ОМГ, ОМГ... Ся вреден ли е, не е ли вреден, замърсява ли, не замърсява ли?Боже мили, учете химия, не бъдете Грета!
Вярно е, че новите коли са силни замърсители. 1,за да се произведе цялата машина, има огромен разход на енергия за суровини и превози. 2,тестовете за газовете в последните години бяха фалшифицирани, за което май повечето автомобилни гиганти плащат огромни глоби. 3,когато се хвърли стара кола, разходите покрай нея, енергията и замърсяването би трябвало също да се отчитат като част от производството, както при отпадъците от ядрено гориво. 4, новите коли минават повече км., а са и по-тежки и рушащи
Доста некоректно сравнение. Все едно сравняват ябълки с круши. Примерно кога е по-замърсяващо, когато с по-тежкият и по-голям нов автомобил направиш 1 курс, за да закараш нещо или когато с по-лекият и малък стар автомобил направиш 2 курса, за да свършиш същата работа?
Наистина карбуратора е най добрата система за ДВГ. Руските коли затова ги правеха само с карбуратор и затова още си вървят и нищо не замърсяват. А западните трошки с директното впръскване се разпадат веднага след като им изтече гаранцията. И много мърсят въздуха.Едно време в България всички караха качествени руски бензинови коли и въздуха беше чист. От както започнахме да караме западни трошки въздуха се замърси и в градовете не се диша.
До Анонимен 6Това определено не е особено вярно! Един автомобил Евро2 съпоставим с моя Евро6 тежи около 1100 кг, а моя е над 1600. Разхода е почти еднакъв, кс са 100% отгоре
Новите коли замърсяват повече от старите?