56

Вангу

преди 4 години

И ДВЕТЕ НЕ СА ДОБРЕ защото КАТ И ГЕРБ все ще измислят после нещо за да ти Вземе Парите допълнително.Мафиотски Организации са и двете

55

Пожелание

преди 4 години

Да са живи и здрави хората които купуват нови коли, та да може след това и ние да ги караме.

54

До ВенчитИ

преди 4 години

По-полека с хвалбите да не се окаже, че пред панелката в Люлин стои "бижу" с 3 1/2 цилиндри.

53

Анонимен

преди 4 години

И двете са важни, но към тях прибавете и това как е карана колата. Може да видите кола на 1 г. и 50 000 км. в по-лошо състояние от кола на 2 г. и 200 000 км. Говоря не само откъм купе, но и откъм двигател. Преди 3 г. моят съсед си купи чисто нов Мерцедес. Откъм външен вид изглежда страхотно, но двигателят и трансмисията вече за нищо не стават. Просто кара душманската, а освен това не ходи и на сервиз, въпреки че компютърът му пищи да иде на всеки 20 000 км.

52

Анонимен

преди 4 години

Новото производство коли, включително скъпите, престижни, премиум марки и .т.н. са шкарто още от конвейера. Фирмите имат специално инженери, чиято работа е да развалят този или онзи детайл, та колата да изкара гаранцията, да почне тормозът със скъпите части и ремонти, та да се принудил да си вземеш нова, която ще е същият ***. И не говоря за марки от сорта на Дачия или Киа. Целта е оборот да има, печалби. Няма вече такава работа като дизелов Мерцедес 124-ка.

51

До 60

преди 4 години

Много добре си спомням като почнаха да излизат първите автомоболи с повече електроника '98-2000 как всеки викаше "тези автомобили са направени за 10г. и толкоз. Всичко е електроника и няма правене."

50

Анонимен

преди 4 години

Времената на здравите автомобили отдавна свършиха. Колите се правят да издържат около 4-5 години или 200 хиляди км. Пример: Шевролет модел 2010. На 170 хил автомат, на 180 хил колянов вал. Мерцедес Е модел 2012. На 220 хил верига. Искаме или не ще се принудим да купуваме до 3 годишни коли или нови.

49

Анонимен

преди 4 години

Оня ден един познат отиде да прави скоростната кутия на 9-годишната си Е-класа (220 000км) и ремонта му стъпи на 2600?, месец преди това му "изгърмя" хидравликата на волана - 600? . Пък иначе си го пази и повечето км все извънградско ги е навъртял. - тази год. като му смени гумите и маслото и ще е с 4000? разходи , а по обявите са 5-6000?. Та в чудо се е видял.

48

Сп??нс

преди 4 години

Голям мит е че пенсионерите си пазят колите, из ония дни един ми разправя как 9 годишна кола с 80хил км я поддържал перфектно- вместо на 30 хил пробег (както е по книжка) сменял маслото на 20 хил км , и излиза че за 9 години е сменил маслото 4 пъти, когато препоръчителното е всяка година, особено ако правиш разходки от 4-5км със студен двигател. Да не ти разправям 70 - годишния като ме качи да я пробваме, кара все едно вчера е започнал шофьорските курсове.

47

Snorky

преди 4 години

До ВенчетоМного си неграмотна моето момиче. Чудя се да се смея ли или да плача.

46

Борнео до 59

преди 4 години

До Венчето И да си неграмотен е социален статОс, пък се нуждаеш от умствено обслужване.

45

EGSMBNSPTR

преди 4 години

До За съжалениеДоста относително и субективно мнение.. Карам октавия 2, 1.9 дизел, 2007-***, купена от магазина нова, има навъртени 150К +, машината е куче, не е помирисвала сервиз, само сменям масло на 2 години или на 30 К км.

44

Аз

преди 4 години

Аз карам кола на един месец. Като я купих беше на 8км. Оная с мъжа с Хауди таралясника да ми се обади.

43

аз

преди 4 години

1000км в Швейцария не е като 1000км в България. От умния да го знаете.

42

Неграмотник

преди 4 години

Незнам кое е по важно.Винаги ме лъжат на Горубляне и Дупница.Просто съм много *** и вервам на джамбазите,които имат за всеки балък като мен отговор на всичко.Те са богове на лъжата и вси4ките им коли са около 150к. и много пазени.Качваш се и караш.

41

Анонимен

преди 4 години

Стар автомобил е най важна подръжката. Ако стопанина сее грижил километрите са без значение. Ладата ми 1600 и е на 35 години но не я давам за нов автомобил. Навъртял съм и 300 000 км без ремонт. Стояла е в топъл гараж. Редовно и сменявам маслото феродото и гумите. Външният и вид е като на вчера изкарана от магазина. Много хора като я видят искат да я купят но такъв екземпляр не се продава. Ще я оставя за историята и внуците и когато никой няма да помни този модел ще струва милион.

40

Тотт

преди 4 години

Ванче,ако питаш мене и ти и мъжът ти сте евтини комплексари като голяма част от тукашното население,дето живее в апартамент който не е виждал ремонт от 20 години,носи евтини ментета,яде салами кучешка радост и кара стари немски дараци и понеже никога през мизерния си живот няма да им нова кола разправя наляво и надясно колко е хубаво да караш стара кошница пред Нова кола.

39

Пропов

преди 4 години

Аз гледам километрите. Ама не съм в БГ. В БГ колометрите са ...с доста статистическа грешка , да речем. В Германия съм.Тук от автокъща не лъжат с нищо щото има строги санкции. Затова и здрава кола на старо струва колкото е в БГ в лева, ама тука в евро. Купувам нещо на около 100 хил км. Да може да изкара още толкова. Давам от 3 до 5 хил. евро. Да има сервизна книжка. Ремонти ще се правят, ясно е. Нова кола е ок 20 хил. евро. и след 2,3 години си 50% минус. За мен това е неоправдано.

38

Венчето

преди 4 години

Марката е важна. Моя мъж само расови коли е имал, немски премиум марки, всички ги знаете. И с мотор над 4 цилиндъра. Е това са коли, едно примерно Ауди осмица, от 2004 година не може по нищо да го сравнил с коя да е нова шкода, Опел, Фиат, или пък Хюндай. Стара и лачена, кожа, надуване, а, у. Много са ми смешни балъците, купили си една нова талига на лизинг, там за 25 000 лева и на моя мъж моторчето на чистачките на старата осмица е по мощно.

37

Анонимен

преди 4 години

Съгласен с 35Едно време колите се правеха от инженери, сега от меринджей.