До hmm , В заблуда си голяма. Аз лично карам мерцедес , купих го на 0 км. Мислех много да си взема Тесла. Но нито тесла ще си взема ( *** е ), а за мерцедеса многоооооооо пак ще мисля , ама многоооооо. По скоро на Туарег или нещо японско.Мерцедеса беше до първите 80000 после вече не е същия а не могат и да го оправят ( в сервиза на мерцедес ) само пари вземат а нищо.Заключението ,не си струва парите, за 80000 км само. А теслата е с теслатс правена, ако имаш ти давай мнение ,иначе си ***
наш *** пак е изсмукал пулвин шише ракия и е почнал да нищи световната автомобилна индустрия. Разпердушинва Тесла и Мерцедес. Не вижда, че гащите му скъсани и кара жигулка.
Всички производители на електроколи са много много изостанали от Тесла. Ще им са нужжни от 5 до 10 години за да стигнат нивото им. Мерцедес се оплаква от Тесла но в същото време си премълчава че с този модел EQC са претърпяли фиаско и са продали под 10000 коли, което означава изключително слабо търсене. Тук се пишат глупости от хора които освен от русофилство не разбират от нищо друго.
Понамирисва на врътка, от страна на тесла-та. Просто като фасул- няма тези автомобили, повече шансове( не казвам продажби), за скапаната хамериканска кола, нали?За това, че тези айду.и не са спазили договорката, дали са глобени?
На света има 7 млр. човека. Почти всички вече могат да си позволят кола. Даже и във факултета и в Христо Ботев вече карат коли. Ако това стане -с планетата е свършено.За това масово трябва се возят на влак/автобус/кораб/ трамвай.А индивидуалната мобилност ще е привилегия на богатите - електрически коли.Баровско вече не е кожа и орех по таблото а скъпа екологична кола.Знам че в Дупница, Горубляне и в с. Труд още не са го разбрали и за известно време ще се радват на евтини дизелаци.
Така се получава понякога, след като фирмата (в случая Мерцедес) няма собствено ноу-хау и разчита само на един доставчик.
Най-купуваните Мерцедеси са 4-цилиндровите дизели и са 100 пъти по-многобройни от всички Тесли. Как ще накараш досегашните клиенти да си купят електрически Мерцедес, когато сегашния им гори 5.5 на 100 и изминават 1200 км на един резервоар, а с електрическия ги вкарваш в съвсем друг филм пълен с неудобства. Тесла може да се кара от милионери в Калифорния с по 5 коли, но е напълно непрактична за ежедневна кола на която да разчиташ за дълъг път по всяко време зиме и лете.
EQC е прекалено скъпа кола, за да тръгне да се продава. А и това, че рейнджа й е 60% от този наТесла Х хич, модел с 2 години по-стар, по-евтин и по-доказан, ама хич не помага ...
Яаа, и как така Тесла-та не достави точно на най-сериозният си конкурент батерии! И като капак глобяват конкурента Daimler, не Tesla Inc.... Това, бате, само американец може да го измисли
Заради Tesla: Mercedes ще плати глоба от $1,1 млрд.