12

Анонимен

преди 4 години

До hmm , В заблуда си голяма. Аз лично карам мерцедес , купих го на 0 км. Мислех много да си взема Тесла. Но нито тесла ще си взема ( *** е ), а за мерцедеса многоооооооо пак ще мисля , ама многоооооо. По скоро на Туарег или нещо японско.Мерцедеса беше до първите 80000 после вече не е същия а не могат и да го оправят ( в сервиза на мерцедес ) само пари вземат а нищо.Заключението ,не си струва парите, за 80000 км само. А теслата е с теслатс правена, ако имаш ти давай мнение ,иначе си ***

11

hmn

преди 4 години

наш *** пак е изсмукал пулвин шише ракия и е почнал да нищи световната автомобилна индустрия. Разпердушинва Тесла и Мерцедес. Не вижда, че гащите му скъсани и кара жигулка.

10

Анонимен

преди 4 години

Всички производители на електроколи са много много изостанали от Тесла. Ще им са нужжни от 5 до 10 години за да стигнат нивото им. Мерцедес се оплаква от Тесла но в същото време си премълчава че с този модел EQC са претърпяли фиаско и са продали под 10000 коли, което означава изключително слабо търсене. Тук се пишат глупости от хора които освен от русофилство не разбират от нищо друго.

9

НеРазбрал

преди 4 години

Понамирисва на врътка, от страна на тесла-та. Просто като фасул- няма тези автомобили, повече шансове( не казвам продажби), за скапаната хамериканска кола, нали?За това, че тези айду.и не са спазили договорката, дали са глобени?

8

Анонимен

преди 4 години

Немците плащат на колониалната власт, както и Байер, VW и тнт

7

Анонимен

преди 4 години

К..ките номера на американците. :-)

6

Анонимен

преди 4 години

До 5: Като гледам и във вашето село не са разбрали нищо, ама имате мнение. :-)

5

Край

преди 4 години

На света има 7 млр. човека. Почти всички вече могат да си позволят кола. Даже и във факултета и в Христо Ботев вече карат коли. Ако това стане -с планетата е свършено.За това масово трябва се возят на влак/автобус/кораб/ трамвай.А индивидуалната мобилност ще е привилегия на богатите - електрически коли.Баровско вече не е кожа и орех по таблото а скъпа екологична кола.Знам че в Дупница, Горубляне и в с. Труд още не са го разбрали и за известно време ще се радват на евтини дизелаци.

4

Анонимен

преди 4 години

Така се получава понякога, след като фирмата (в случая Мерцедес) няма собствено ноу-хау и разчита само на един доставчик.

3

Анонимен

преди 4 години

Най-купуваните Мерцедеси са 4-цилиндровите дизели и са 100 пъти по-многобройни от всички Тесли. Как ще накараш досегашните клиенти да си купят електрически Мерцедес, когато сегашния им гори 5.5 на 100 и изминават 1200 км на един резервоар, а с електрическия ги вкарваш в съвсем друг филм пълен с неудобства. Тесла може да се кара от милионери в Калифорния с по 5 коли, но е напълно непрактична за ежедневна кола на която да разчиташ за дълъг път по всяко време зиме и лете.

2

Анонимен

преди 4 години

EQC е прекалено скъпа кола, за да тръгне да се продава. А и това, че рейнджа й е 60% от този наТесла Х хич, модел с 2 години по-стар, по-евтин и по-доказан, ама хич не помага ...

1

z-rock

преди 4 години

Яаа, и как така Тесла-та не достави точно на най-сериозният си конкурент батерии! И като капак глобяват конкурента Daimler, не Tesla Inc.... Това, бате, само американец може да го измисли