24

Анонимен

преди 4 години

Добре, че направиха ремонт на булеварда, за да подрежат храсталака между него и трамвайната ограда. Ако продължите с трамвай след мястото на катастрофата, ще се почувствате като във влакче на ужасите където от време на време изскачат съвсем наблизо стърчащите дънери на най-после отсечените дървета израснали с години точно до самите релси. Всъщност това го направиха тази година.

23

Педро от Каракас

преди 4 години

Ръководството на електротранспорта отдавна трябваше да се издухат защото от там са проблемите!!! Това са корумпирани и безотговорни некадърници!!!

22

Ами

преди 4 години

В 21 век живеем бе, не живеем в 12 век!Няма сигнализация по трасето, ДУПКА в оградата, през която спокойно минава прав възрастен човекОбаче няма виновен директор и зам-кмет по транспорта дето вземат 10 хилки месечно и милиони подкупи и отклонени средства годишно виновна им била жената която кара трамвая за да не умре от глад???Тая ограда за 15 години дето не е пипвана колко пари сте източили уж да я ремонтирате а още стои с дупката???

21

Наблюдател

преди 4 години

Много нелепа ситуация довела до погубен човешки живот. Естествено грешките ги търсим винаги след сакатлъка. Няма я превенцията, обучението. Сега ще запушат дупката и ще уведомяват за струпване и четвъртия и петия и т.н. трамвай , ама кел файда . Отиде курбан младия мъж, Бог да го прости.

20

Антонио

преди 4 години

Жалки ***, добре че е Институтът за пътна безопасност да спасява реално животи и да се бори срещу корупцията в системата.Обаче платените *** на управляващите не се спират тука...

19

СПОРЕД МЕН,

преди 4 години

грешки правим и ние, пешеходците.Както видях на една от снимките, момчето е блъснато, когато е преминавало МЕЖДУ два спрели трамвая.Обикновено, когато има авария, ватманите не спират трамвая на 15 метра от предния, а на един метър, за да могат да си помагат.И, момчето се е провряло точно оттам! ЗА НЕЩАСТИЕ, точно в тази секунда на провирането е станал удара.ВСеки ден виждам хора, които на спирката пресичат на 50 см пред трамвая, без да се сетят, че ватмаът при потегляне гледа в огледалото.

18

Анонимен

преди 4 години

Ганчев няма ли вече да спре с лапането....В целия електротранспорт средната възраст на хората е 65 години. С тези смешни заплати никога няма да дойдат млади хора. Пък и никой не мисли за сервизните работници. Само се говори за шофьорите колко са били зле

17

Анонимен

преди 4 години

И после градксият транспорт не бил редовен, нямало достатъчно трамваи. За една минута 3 трамвая дошли и то с такава скорост, че даже се и нанизали верижно.... Диспечерите са спали, да не предупредят колегите си по трасето!

16

Анонимен

преди 4 години

Австрийците тази година казаха, че най-малко 30% от пътно транспортните произшествия са поради разсейване с телефон. И това са хора с една идея по-отговорни от нашенеца, който смята , че той е по-по-най от всички останали и със затворени очи и уши може да препуска по улиците. Скоро видях един младеж на мотор да кара и да пише съобщение.....

15

Анонимен

преди 4 години

Институт за пътна безопасност е НПО. Те не разследват вина на хора и не могат да се занимават с нея. Те си изследват инфраструктурата за някакви техни цели и в 100% от случаите трябва да намерят някакъв кусур, за да оправдаят финансирането си. А кусури винаги ще има, но не те са определящи при вината, а поведението на участниците в произшествието. Иначе с това гръмко име бая важност си пеидават, ама са никои.

14

Анонимен

преди 4 години

Важното е ,че трамваят е като нов, боядисан наскоро. 17 пласт боя му е... Сума ти пари се хвърлят за всякакви системи разработени от шурета, платени от бюджета, но система за ранно предотвратяване на инциденти по линиите на трамваите няма... Микрофони нямат ли поне да се предупреждават като в началото на миналия век. Няма безгрешни хора, за това вече има автоматизация, да се намали вероятността човешката грешка да е фатална.

13

Анонимен

преди 4 години

Да де катастрофата може да е и заради човешка грешка, но ако не беше дупката в оградата нямаше да има загинал човек, та сега както винаги ще тичат след вятъра и ще обезопасят трасето и така до следващият път.

12

Бръчков

преди 4 години

Всеки ватман има служебен GSM и връзка с диспечерките , само че те блеят в телевизорите , чатат и си пият кафетата ! Точно в тази ситуация диспечерката е трябвало веднага да предупреди всички по трасето за аварията ! А другарят инж. Иво Василев е способен да изкара виновни ватманите и за водната криза в Перник... Жалко за загиналият човек !

11

Т.Шак

преди 4 години

"Според експертите от Института за пътна безопасност обаче районът не е добре обезопасен, а инфраструктурата там е стара."Tия "експерти" са едни мошеници, завършили бизнес администрация в чужбина,които са си направили НПО и са я кръстили "Институт за пътна безопасност".Не знам кой ги финансира и защо, но са на всяка манджа меродия. Обикалят по местопроизшествията с ролетка и обявяват някой път, а "опасен", защото бордюрът бил с 2 см по-нисък. Пълни аматьори.

10

Анонимен

преди 4 години

Щом зам.-директорът на Столичния електротранспорт инж. Иво Василев възлага човешката грешка изключително на пострадалата ватманка на четвъртия трамвай, можем да сме сигурни, че подобни аварии ще има и в бъдеще.Няма спор, че имаме човешка грешка, но тя в много по-голяма степен се дължи на лошата организация и на факта, че ватманката на последния трамвай не е била сигнализирана, не е била предупредена, че има струпване на трамваи, че на линията има препятствие и не е очаквала подобно нещо.

9

Анонимен

преди 4 години

Алооу, шефовете на трамвайната бригада! Не е човешка грешка ами ваша, нямате ли диспечерска връзка да предупредите своевременно цялата мрежа трамваи???Например някой аджаба да извика в микрофона: Колеги, има закъсал трамвай на релсите еди къде си, който е там да намали до минимум скоростта! Лесно и просто!

8

Агент Гибс

преди 4 години

Винаги изкарват ватманите виновни , като че ли на Василев това му е работата ! Техническите прегледи са фиктивни и безконтролни ! Боядисването с мече прави изгнилия трамвай нов . Рибата мирише откъм главата ! Крайно време е върхушката на електротранспорта да бъде сменена с амбициозни , честни и мотивирани хора , които не мислят само какво да откраднат и къде да ходят на лов !!!

7

мда

преди 4 години

Естествено ще обвинят ватманката, както обвиниха машинистите и както за всички палежи на конюшни и тютюневи складове бяха виновни клошари!Как може ти да нямаш в 21 век сиситема с която при авария и закъсал трамвай на релсите да не можеш да го обявиш и да го чуе всеки ватман, дори и да не е по тези релси!?Вината е точно началническа ама по български ще обвиним слабия и най-малко виновния! Сега от 9 кладенеца ще донесат вода (с помоща на медиите) как видите ли ватманката е виновна!

6

Анонимен

преди 4 години

Не знам как не се вижда, че има струпване на трамваи, все едно да не видиш че има струпване на автомобили(в мъгла може), ама тука не е имало мъгла. А ако нямаш достатъчна видимост се кара бавно, пълзиш.

5

Комунист

преди 4 години

До АнализаторАнализирай онова.