До Картофчо 26 Да , ама акумулаторите трябва да са покрива , за да ги подменят лесно с кран.Ха,ха.!
Сигурно ще направят и у нас някоя друга станция, само че ако някой си мисли,че цената на тока няма да бъде поне двийна много се лъже.
До АнонименКолега, тука тротоари няма за хората да отидат спокойно до кварталния магазин ти станции не ставай глупав станции ще правят !
Като беден човек си купих една 4-годишна астра, ако имах не 6К , а 36 хил ? , можеше да помисля за един Модел 3, дори така смятам че Е6 стандарта замърсява много по-малко от 14-годишния дизел, който пенсионирах.
В момента стават само за града. Ако искат да се наложат като основно средство за придвижване, трябва да може да се презареждат за максимум 5 минути. Това може да стане само на принципа на дилижанса, т.е. на станцията да се подменят батериите, както навремето конете. Трябва принципно различна визия на разработчиците. Със сегашните 5-6 часа зареждате, нямат шанс за масово разпространение.
Има няколко случая, ако не сте информирани. Самсунг за 4 случая изтеглиха модел от пазара ,Тесла нищо по въпроса.Тези самсунзи се запалиха в първия ден оше, стотици се подуваха и хиляди се оплакаха от прегряване, а проблемите бяха по дизайн. Тесла има няколко случая за 8 години, като при някой от тези случай имаше съмнения за подпалване. Не че нещо, ама ... така го кавал, все едно днеска са изгорели 12 тесли.
Болшинство" имаше, когато Болгария беше Съветска республика. Сега му казваме "мнозинство". Та си знаете де, когато пишете статии.Много умен стана и ти бе ...
Затова не си купувам електромобил, щото после ше съм като ония 96%, дето изобщо не ги е заболяло... Пълно безумие е това - цяло състояние за някакъв тьп електрокар. Отделно сега слушам разни мечтатели, дето се облизват за 40 киловата, 80 киловата... То ако секи почне да дърпа по 40 киловата, нали ше угаснеме изобщо. Едно домакинство в пиков час едва ли харчи повече от 4-5 киловата.
Може да стане заряда станция за Ел автомобили, вижте в Сибир как си топлият колите сутрин. Трябват инвестиции от държавата за изграждането и субсидии за покупки на автомобила и "скоро всички" ще караме коли на ток!
В коя община в Бг имаме помислено място за изграждане на зарядни станции? Към момента кипи едно уплътняване със застрояване на междублоковите пространства. Паркинги се изземват и се строи. Говорим че за да имаме такива коли успешни или не то първо трябва да имаш достъп къде да се зареди.Само човек с гараж и силна ел. Инсталация може да си позволи теоретично. Факт
Ама парите не са по джоба ни. А и тези батерии какъв ще го натресат на природата, още никой не знае. Най добре нещо с водорода да измислят, че там е истината!
Много се уливат с цените защото са инвестирали космически суми за разработка и се опитват да си върнат инвестицията бързо, ще си купя като станат евтинджос, някоя малка количка като Шкода Ситиго само за града. Извън града естествено на Дизел, автоматична.
Според мен електрическите автомобили са бъдещето. Могат да са и настоящето поне в градовете. Ако на ден правиш пробег от 200 до 300км градско къде е проблема да си на електричка? И без това след 20 тина години лъм 80% от населението ще е по градовете. А за между тях има влакове автобуси или ДВГ. Проблема е, че повечето хора не могат да си го позволят да имат 2 коли. Ел и с ДВГ
Когато решат проблема със самозапалването може да се замисля.Не ми се ще да ми изгори къщата или аз да изгоря при катастрофа. Има няколко случая, ако не сте информирани. Самсунг за 4 случая изтеглиха модел от пазара ,Тесла нищо по въпроса. Така че въпросите са много, наивниците ала Грета също. В общи линии батерията свършва на 8та година, или става само за града и аванта никаква. Спестените пари отиват за батерии. Теслата като качество е нещо между Дачия и Ситруен, а цена като топ лимузина.
"Болшинство" имаше, когато Болгария беше Съветска республика. Сега му казваме "мнозинство". Та си знаете де, когато пишете статии.
До Анонимен 3И какво е общото между ел автомобил и хибриден такъв? Общо взето нищо!Без пробег от 1000 км няма да си взема на този етап. София - Виена не ми се пътува с преспиване. За града са ОК
Доволни ли са собствениците на електрически автомобили?