Аз не знам кой лети още с тази авиокомпания с техните летящи каруци.Официалният превозвач на пияните англичани.
Гледам само авиоспецове са се изказали. България я чака светло бъдеще, като гледа човек форумите и само тесни специалисти във всички сфери. Направо се чудя как българина го ненавиждат навсякъде по света, защо е все беден и окъсан, при всичките тези познание и експертни мнения.
Ако при дим в самолета не изпаднеш в паника, значи си студенокръвен. Пожар на борда е най-опасното възможно нещо след удар с ракета или разпадане на самолета. Толкова е опасно, че в момента в който се появи какъвто и да е дим, самолетът каца на първото летище което и където и да е то. А в случаят димът е ужасно много. Така че с право са пищяли.
Преди няколко години ни се наложи да пътуваме с тези **** понеже нямаше алтернатива. На последните седалки не можехме да дишаме от острата миризма на гориво. Прилоша ни. Отказаха да ни дадат торбички за повръщане, а коментара им относно забележката ни че мирише ужасно беше "yes, thank you"
Пич ти луд ли си какви 8000? заплата... имам техни (Ryanair) пилоти в мои апартаменти.. масово се оплакват. Млади момчета 2ри пилоти...не ги знам стажанти ли се водят но ми говорят за заплати 1600 1800 за начинаещ ..за старши пилот е 3000 4000. И в момента има бързи курсове за пилоти траят няколко месеца нито висше образование се иска нито нищо, блъскат те в тренажора 2 месеца и после каквото стане. За turkush airline имам наблюдение там са по добре платени 6000 7000
жените пак в безумна паника реват и ***. После говорят за неравенство между половете в заемането на ръководни позиции и сума професии. Ами няма как да стане, нeгър скиор, жена шофъор и евреин минъор няма на тоя свят. Освен за създаване на поколение и плетене на интриги за друго не ставате, преди да тръгнете да се правите на интересни като по-долу си пуснете няколко пъти видеото и вижте какво представявате в стресови ситуации. Когато негpотата побелеят тогава и вие ще еволюирате, значи никога.
Мисля е крайно време за американски санкции към нещо (някой) за това безобразие. Как смеят!!!
Да видим, с Уиз, билет до Испания е да кажем 100 лева отиване и връщане, с Райънеър, може би 160лв, с БългарияЕър най-евтиния е 300лв. Това 30% ли са? Освен това, самолетите на нормалните компании са по-стари от тези на нискотарифните по чисто исторически причини. Ако сравниш броя на полети които извършват нискотарифните, ще стане ясно защо виждаме инциденти предимно с тях. Разбира се, никой не може да предвиди трагедиите, дано да не се случват.
Въпреки че мразя Боинг, това което се случва с Райънеър е доста неприятно. Защото те са разчитали на Мах-овете, за да си обновят самолетите, и сега понеже не получиха новите си самолети се случват най-различни неприятности. Добре че всичко се е разминало и всички са добре.
Пеоблема не е самолета а в компанията която.наема пилоти които трупат стаж и си плащат осигоровките само и като натрупат чесове се махат щот заплатата е 1400 евро тоеат въпрос на време е да се случи трагедия
Прекалено много аварии точно с този модел на Boeing 737-800. Производителя да се замисли и да отзове тези машини за тотален ремонт.
Бегееър (посестрима фирма на несбеге) ако има късмет след десетина години може и да го вземе тоя самолет на лизинг. Тъй че да не плюят много много.
Когато не върви, не върви. Наред с мръсния въздух,е нужно да има и духовен индикатор за деня, месецгодина и как да се променя при по -негативни влиания. Духовно днес ,е доста тежък ден.Аз поне ,така го усетих.Работех в институция, където негативното те изпразваше от съдържание и притискаше сетивата до припадък.Това,за които, незнаят.Светана вода ,помага.
Пак ли Барака 737 бре? Няма оправия с тази индийска гаражна конфекция. Закривайте Боинга и в небитието. Навремето хубави самолети правиха, но си останаха в миналото. Точка.
Дим в самолет на Ryanair хвърли пътниците в паника