61

Кат сакат

преди 4 години

Заплата 610 лв глоби по 1000 лв легален рекет до кога ще ги траем има няма 5 милиона сме а те 300 нямат дайте да ги изринем една ромска Румъния е по добре

60

Анонимен

преди 4 години

Пълни глупости поредната жълта новина

59

House M.D.

преди 4 години

Не е важно какво е в действителност, а какво е по документи.Вижте, 100/100 съм съгласен, че ограничение 40, сложено само защото някой е построил закусвалня насред нищото, е малоумие. При това, ограничението важи само в района на закусвалнята. Но и да караш със 100 по "Васил Левски", "Евлоги и Христо Георгиеви" или "Патриарх Евтимий" също не е правилно.

58

До 60

преди 4 години

Пътя до Калотина също ще е скоростен път, а не магистрала, въпреки че ГЕРБ винаги го наричат магистрала. За Видин ГЕРБ също предвиждат скоростен път, а не магистрала. В нормалните държави често слагат ограниченията според пътя и каква скорост е безопасна, за да улеснят трафика. В България се гледа само да се слагат все по-ниски ограничения на скоростта и закономерният резултат е повече катастрофи.

57

Вангу

преди 4 години

Всички катаджии свещи да си купят дано с тези глоби.А който ги е измислил и приел в ада да се пържи 5 века даноооооо

56

До 60

преди 4 години

Това, че не разрешават по-високи скорости от стандартните, където може, както навсякъде по света, води до повече катастрофи, въпреки че некадърниците са убедени в обратното. На път с безопасна скорост от 140 км/час, при стандартното ограничение от 90 км/час, стават повече катастрофи, отколкото ако ограничението беше до 110 км/час.

55

До 60

преди 4 години

Май не разбираш. В закона е дефиниран скоростен път, който не е магистрала. Примерно Северната тангента е извън София и е скоростен път.Второ, на всякакъв път може да се сложат ограничения на скоростта различни от стандартните, както по-ниски от стандартните, така и по-високи, независимо къде се намира пътя. Практиката в България е, малко по-високи скорости да се допускат тук-там в населените места, докато извън населените места поради некадърност на овластените да го правят, това не се случва.

54

Анонимен

преди 4 години

За да има смисъл от глобите, размерът им трябва да се намали поне 10 пъти и да се налагат винаги. Сега КАТ глобява за едно на над 100 хиляди нарушения. Е, как е по-добре 1 глоба от 1000 лева, както е сега или 100 хиляди глоби по 10 или по 100 лева, както трябва да бъде? Ако се глобява за всяко нарушение, броя на нарушенията бързо ще спадне хиляди пъти. Сега са над 200 милиона на ден, ще станат под 20 хиляди на ден.

53

House M.D.

преди 4 години

Колега, когато пътен знак не указва друго, ограниченията са 50/90/140. При соца беше 60/80/120. Питането ми не беше за ограниченията в града, а за извънградско, защото и колегата визираше в примера си извънградско. Апропо, подбалканският път не е скоростен. В България няма скоростни пътища. Има градски, извънградски и магистрали.

52

До 57

преди 4 години

На всички скоростни пътища за леките коли е до 120 км/час. Второ, принципно законът разрешава по-висока скорост от стандартната, която се указва със знаци. Защо не го правят извън населените места, един бог знае.Трето, сега на Цариградско шосе в София е до 80 км/час, но преди 1989 беше до 110 км/час.

51

Olåf

преди 4 години

Глобите трябва да са с 500% по-високи. И ако не искат да плащат да ги дават на ЧСИ. Почва тормоз,запори,описи. И за 20 като станат 700. Или 500 да станат на 5000. Иначе на всички шофьори пожелавам да се бкъскат в стълбове,не дъвета,защото ще увреди дървото.Да загиват по стотина на ден по пътищата.

50

House M.D.

преди 4 години

Колега Т.Шак, бихте ли ми посочили път, който не е магистрала, на който да е разрешена скорост, по-висока от 90 км/ч?

49

Анонимен

преди 4 години

Умните хора отдавна са казали, че неизбежността прави санкциите ефективни. Неумните все говорят за високи санкции. А познайте защо в България няма никаква ефективност от санкциите.

48

Жоро

преди 4 години

До Анонимен 53 Трябва да са неизбежни и доста по-високи.Тук,където аз живея за 15км прев.скорост е $350 + 2 год. плащане на по-висока застраховка.Общо близо $600.И друго-тук няма 'връзки'.И последно.10 пъти повече коли и трафик от БГ и 90% по-малко п.т.произшествия и смърт.Сами избирате-помнете.Никой не ви е виновен.

47

Анонимен

преди 4 години

Ефективността на санкциите зависи от тяхната неизбежност, като размера на санкциите не е съществен. /Стара истина/

46

Еми да....

преди 4 години

Бирническа ......ва......стигат ви отзад с по висока скорост и плащате масрафа-- и не ми разправяйте ,че не може да стане...и съм плащал и заради мен са спирали други.....

45

Анонимен

преди 4 години

Тез пак ли вдигнаха глобите?!? Колко пъти ще ги вдигат, за да се убедят, че това не е начина. Трябва да са ниски но неизбежни.

44

ЗДвП

преди 4 години

Управление на велосипед без светлоотразителна жилетка - глоба 10 леваТова не е напълно вярно.Чл. 80. (Изм. - ДВ, бр. 60 от 2012 г., в сила от 07.08.2012 г.) Водачът на велосипед е длъжен:1. да ползва светлоотразителна жилетка при управлението му извън населените места, през тъмната част на денонощието и при намалена видимост;

43

Бетси

преди 4 години

До House M.D.Има - в Наказателния кодекс! :-)

42

Бетси Тротууд

преди 4 години

ФАЛШИВА НОВИНА!УважаемиЙ годсподин Ангелов (подписал се като "работил" над "това"), моля, посочете брой на Държавен вестник, в който е публкуван нормативният акт, изменящ ЗДвП по ПРЕПИСАНИЯ от Вас начин що се отнася до отнемането на контролни точки? ОтдЯ черпите информация? Мен истински щеше да ме е срам да поставя името си под подобна ШИТ - ня! Към днешна дата приложим е ЗДвП в рeдакция ДВ, бр. 60, 30.07.2019 г., в сила от 30.07.2019 г. Четете, не преписУвайте!