Не компютри, а компоти. И не изнесени, а върнати. Същото и в тази статия. Влаковете са намалени, на всичкото отгоре и ги няма! Това е реалността скъпи журналисти, далече сте от истината! Май сте само преписвачи!
Бързите влакове между Пловдив и София вече изминават по-бавно разстоянието - за цели 2часа и 40 минути. Всичко това в очакване на ремонт на релсите, за което обаче няма договор, но и да имаше, пак половин година щяха да правят проектиране, така че реални строителни дейсности няма да има, а намаленията на скоростта са вече факт
По бай Тошово време работех като машинист. По разписанието на влаковете хората си сверяваха часовниците. А сега нито се знае кога ще тръгне и кога ще пристигне, ако не се запали машината по пътя. По колко пъти в годината ще сменяват разписанието и по колко композиции изобщо не тръгват поради липса на машини и вагони. Какви са тези дето се правят на управници на БДЖ-то. А и какви са тези дето управляват държавата. Някакви Аматьори ли са. Щото ако са Професионалисти няма така да си плюят в сурата.
До АнонименБДЖ е много по-удобен от автобусите,не си залепен за една тясна седалка часове наред,а може да се разхождаш ,да посещаваш тоалетна ,каквато няма в автобусите,а не да управляват бясни шофьори по некачествени пътища и да не знаеш дали ще катастрофира и т.н.Спалните вагони са запълнени дни напред,хората имат нужда от БДЖ и дори от повече вагони.
Пак страхотно написана статия! Бързия влак до Бургас ще се движи вече всеки ден. Но откъде-никой не разбира! Браво, драскачи! Изумявате ни редовно!
Аз на влак не се качвам защото имам пътници без билет които не пазят и ходят на тумби.Бих изплолзвал влака но да има тв. чисто,тихо и спокойно да е.
Избягвам да пътувам с БДЖ защото: Не са точни,шумно е, мръсно,отвратителни тоалетни, продължителен път, лошо отопление и вентилация, много закрити направления, множеството криминални опастности за пътуващия и багажа му.Често влаковете и вагоните изобщо не са годни за превоз на човешки същества.Ще те свалят по средата на пътя и ще ти кажат да се качиш на автобус за 20 километра за да се прехвърлиш на друго превозно средство?Това ме омаря и ползвам най вече автобуси и автомобил ако сме повече хора
Избягвам да пътувам с БДЖ защото: Не са точни,шумно е, мръсно,отвратителни тоалетни, продължителен път, лошо отопление и вентилация, много закрити направления, множеството криминални опастности за пътуващия и багажа му.Често влаковете и вагоните изобщо не са годни за превоз на човешки същества.Ще те свалят по средата на пътя и ще ти кажат да се качиш на автобус за 20 километра за да се прехвърлиш на друго превозно средство?Това ме омаря и ползвам най вече автобуси и автомобил ако сме повече хора
Благодарение на ползотворната работа на редица министри на транспорта и началници заплатаджии, още от 90-те години насам, БДЖ вече спокойно може да се закрие и да се нареже на скрап.
Кефи ме как цяла Южна България няма достъп до Солун нито чрез влак, нито чрез летище а трябва да се цикли до София. Единствената опция е с автобусите на Арда Тур, със седалище в Кърджали
До АнонименМного хора по света ползват и влак, и градски транспорт. Само *** се чувства толкова комплексиран, че държи да пътува с 20-годишния си дизел, с който предизвиква верижни катастрофи зад себе си, заради димната завеса.
Повече влакове и нова схема за движение в БДЖ вече са факт