Вземете пример от другите градове и как се правят вело алеи.Където е широко и може-да.Където е тясно няма,а в София булевардите ги направиха от 2 ленти за коли на една,че втората да е вело алея.И от там започнаха големи задръствания.
Хората едно време като протестираха да не се пипа алеята и кестените по бул.Скобелев някой чу ли ги.Пак си имаше 2 ленти за движение в една посока,ама трябва да има и трета общината да *** от зони.Предлагам на кметските служители да отидав в Пловдив,Търново и други градове,за да видят как са им направени булевардите и как няма зони на тях където няма възможност.А в софия тръгваш от светофара и се удряш в кола ,защото след светофара е една лента и е зона,а от ляво е трамвайна линия.
И да не се возим на коли,при мъгла пак ще е мръсен въздуха.Събота и неделя като няма толкова коли да не е чист въздуха?От колко години булевард Македония е под всякаква критика ,а никой не го отчита.Елате да видите като мине трамвай какъв облак се вдига от пясък,а алеите по коите се разхождахме и бяха от двете страни с трева и рози ги направиха на паркинг места и ги затрупаха с пясък.За да *** общината.По стари снимки гледам през 19-20 век е бил с алеи и много дръвчета.
А зелен билет? А нормални цени на отоплението? Неееее!Като намалите цените и на транспорта, или поне в дните с трайни мъгли го намалите и направите цените на Топлафикацията поносима, а не колкото половин заплата и цяла пенсия, тогава ми говорете как да се придвижвам и с какво да се отоплявам! Ама при 1,60 на билета и 300 лева сметка за парно, ще ме извинявате, но нямате право да ми казвате какво да правя!
Извънредно много ме учудват сведенията за чистотата на въздуха в София, които показва сайта Sinoptik.bg. Те са някак "фандъкоугодни". Тези дни със смог, когато можем да видим въздуха, който дишаме, в този сайт качеството на въздуха е "добро".Има и един друг сайт, Airtube.info, на който данните на почти всички станции (те са автоматични) в София са оцветени в червено.Питам се кой лъже и с каква цел?????
При замърсяване с ФПЧ от 185 мкг/м3, отоплението замърсява 200 пъти повече от автомобилите. При замърсяване от 345 мкг/м3, отоплението замърсява 400 пъти повече от колите. При 50 мкг/м3 (макс.допустимата норма) отоплението замърсява 27 пъти повече от колите.
От А до Б два транспорта 6.40=3литра дизел=50км Люлин дружба два пъти .Няма смисъл от градския.Съжалявам
До Истинататака е, част от градинката , върху която се паркира не се използва за градинка , няма трева , а кал и локви ,поне да е паркинг , но да има и тротоари , поне от едната страна на улицата.
Съвети на общината:- взимайте 560 лв. заплата;- пътувайте с градския и плащайте незаконно 1.60 лв. за билет;- не боледувайте, че няма болнични за вас;- нямате нужда от зелен билет, защото още не сме ви отровили достатъчно;- топлете се на скъп американски газ за 400 лв. на месец вместо на дърва;- плащайте данък, защото 10-годишното ви рено замърсява повече от 50 хиляди ромски кюмбета на гумено гориво;Благодарим за съветите, но първо почнете да вършите нещо и после давайте акъл.
Как да спра твърдото гориво, като съм привърженик на затрудненото материално положение?Ваш: Марк Нопфлър
Тези дни над 90% от замърсяването с фини прахови частици в София е от отоплението. За какви 40% пак лъжат тези от ГЕРБ?!
Истината за паркирането по тротоари и зелени площи е ясна - няма къде другаде да се паркира. Така беше и в Западна Европа преди години и може да се види по старите филми, но там осъзнаха проблема и направиха на нормално паркомясто всяко възможно за паркиране място, вкл. части от тротоари и зелени площи, т.е. точно тези места, на които сега в София се паркира масово, често в нарушение.
Замърсяването с ФПЧ от неизмитите улици и тротоари е в пъти по-малко от замърсяването от отоплението, но е вторият по големина замърсител. ФПЧ от неизмитите улици и тротоари се вдигат във въздуха и замърсяват от вятъра и всичко, което се движи - пешеходци, велосипеди, тротинетки, детски колички, тролеи, трамваи, автомобили. Да се приписва това замърсяване на колите е kpeтeнизъм, но някои го правят.
До Анонимнициау а ти отде си бе въй?от сливенско или габровско?в бояна отдавна не живеят шопи а ямболски и пловдивски мутри!
32 е напълно прав - навсякъде в София има коли , паркирали върху земни площи и след това разнасят калта навсякъде ! Допълнително тези , които слизат от ,,елитните " села Драгалевци , Бояна , Симеоново също носят в града още кал., защото нямат улици !
При сегашното замърсяване в София на места от около 600 мкг/м3, около 570 мкг/м3 са от отоплението.
Кой колко замърсява в София с фини прахови частици? Измерват се в микрограма на кубичен метър. За допустима норма взимам 50 мкг/м3, което е със разни условия.3 мкг/м3 - други замърсители0,6-0,8 мкг/м3 - двигателите на колите20-30 мкг/м3 - от неизмитите улицидо 1000 мкг/м3 - отоплението през зиматаСпоред поръчково изследване поръчано от Столична община при движението си един автомобил вдига във въздуха от неизмитите улици 24 пъти повече ФПЧ отколкото замърсява двигателя му, т.е. един тролей
Пак мръсен въздух в София, общината - ползвайте градски транспорт