20

Марини

преди 4 години

След" реформата" ще стане още по лошо, защото тя е най- недомислената случвала се в образованието.

19

До Анонимен 17

преди 4 години

Не само разпределят по паралелките по 1-2 неграмотни и неподлежащи на обучение поради собственото им нежелание да учат, но на всичко отгоре решиха, че заедно със здравите трябва да "учат" и деца със СОП поради проблеми от психиатрично естество.Дано не се случи в класа на детето ти да има и такова чудо. Не само затормозяват учебния процес без да има положителен резултат дори и за самите тях, но някои представляват и опасност, защото никога не се знае какво точно може да отключи агресията им.

18

Анонимен

преди 4 години

А някога бяхме на първо.

17

Анонимен

преди 4 години

Tъпaнаp.

16

ХА, ХА, ХА

преди 4 години

Фактът, че педагогика записват тези, които не се класират за нещо читаво даучат, води до мнението, че нивото на знания, решителност в положителни промени при преподаване на знания няма да се случи. Твърде много регулации, учебен материал от миналия и по-миналия век, липса на съвременни автори, извратена адаптация на класически текстове и ощо, ище дивотиии отблъскват децата на мултимедията и интернет от училището и предоставяните им знания

15

Анонимен

преди 4 години

В учебника за 5 клас по музика за пиринският фолклорен район бе отбелязан традиционен музикален инструмент "тарамбука".

14

Анонимен

преди 4 години

Пълна простотия, 1. трябва те де пишат учебниците да ги бесят по дърветата 2. децата така и така се гледат сами, щот родителите са на работа средно с 2ч. повече и от малки са принудени да се справят сами. 3. В клас е достатъчно да има 1 неграмотен, който да пречи на останалите. т.е. всичко тва е целенасочена политика

13

ран ът

преди 4 години

Нали могат да до преброят парите за ляба и ракията.И могат членоразделно да комуникират. Достатъчно е за България.

12

Анонимен

преди 4 години

Сегашният е същата стока, понеже.

11

Анонимен

преди 4 години

Серьожа, тя реформа в образованието не е и почнала у нас. Само глупост се творят, без да се занимавате с нещо смислено.И ако един министър сам признава, че от ресора му нищо не става и няма да стане, то е редно са си ходи.

10

Анонимен

преди 4 години

Децата ако им липсват първите 7, после никой учител не може да ги оправи. После ако им липсва основното образование, никой учител не може да им даде средно. А като им липсва средното - такива вишисти стават, че ум да ти зайде.С толкова много университети и толкова купени дипломи трябва да ви е ясно, че никой никъде не ви ги признава за кой знае какво...Айде честито, от човека, който трябваше да завърши МГУ, че да му уважават дипломата по света.

9

X

преди 4 години

Унищожиха образователната система преди 30 години, пуснаха чалга и куп други тъпотии и сега реват , че поколенията са *** и необразовани! Няма как да стане по-добре , при такава система на управление и такива управници! А наздраве за бъдеща *** България!

8

Анонимен

преди 4 години

Това е добър пример за абсолютен мухл^оКато беше министър спа и мълча сега тръгнал да дава акъл и оценки ***

7

Не само качеството

преди 4 години

на преподаването и на учебниците е от значение, а и на кого се преподава. Колкото по-висок става процентът на подлежащите на приобщаване, толкова по-ниски ще са резултатите.Още отначало проличава,ако някой не ще да учи и родителите му не се тревожат от това.Затова, след първите три класа без оценки, в четвърти клас трябва да бъде оставян да повтаря всеки,който няма нужните знания.Ако и на следващата година е на същия хал - пренасочване към 3-годишно занаятчийско школо и после да започва работа

6

Анонимен

преди 4 години

Този напълни менте университетите с менте професори. Това му беше реформата - лобист на частните менте университети да си попълнят хабилитирани преподаватели без ценз и научни трудове. Казват им "игнатовчета".

5

Анонимен

преди 4 години

За да се оправи образованието, трябва да се изтрепят образователите.

4

Щирлиц

преди 4 години

Да,другари,познахте.След 30години бурно развитие на чалго-простотията,сме първи по ..про.стотия!Честито!

3

шматка

преди 4 години

Ами господине с предучилищни мерки няма да се оправи образованието.Проблема е в немотивираните учители ходещи само за заплата.Те не могат а и не искат да предадат знания.Тях ги интересува да предадат поредния урок.Между двете има разлика.Първата аларма трябваше да ви бъде факта че децата за 10-20дни частни уроци научават повече отколкото за цял срок в училище.Децата са глина и когато грънчара е калпав...

2

Анонимен

преди 4 години

От толкова скачане от система на система съсипахте и малкото в образованието. Деца, които нямат базови познания им се дава да правят анализи и те да решават кое какво означава.

1

Анонимен

преди 4 години

А имаше ли въобще нужда от реформа? През месец-два се поправят и донагласят закона за предучилищно и училищно образование и наредбите. Само един пример - три поредни години - три наредби за приобщаващо образование.