След" реформата" ще стане още по лошо, защото тя е най- недомислената случвала се в образованието.
Не само разпределят по паралелките по 1-2 неграмотни и неподлежащи на обучение поради собственото им нежелание да учат, но на всичко отгоре решиха, че заедно със здравите трябва да "учат" и деца със СОП поради проблеми от психиатрично естество.Дано не се случи в класа на детето ти да има и такова чудо. Не само затормозяват учебния процес без да има положителен резултат дори и за самите тях, но някои представляват и опасност, защото никога не се знае какво точно може да отключи агресията им.
Фактът, че педагогика записват тези, които не се класират за нещо читаво даучат, води до мнението, че нивото на знания, решителност в положителни промени при преподаване на знания няма да се случи. Твърде много регулации, учебен материал от миналия и по-миналия век, липса на съвременни автори, извратена адаптация на класически текстове и ощо, ище дивотиии отблъскват децата на мултимедията и интернет от училището и предоставяните им знания
В учебника за 5 клас по музика за пиринският фолклорен район бе отбелязан традиционен музикален инструмент "тарамбука".
Пълна простотия, 1. трябва те де пишат учебниците да ги бесят по дърветата 2. децата така и така се гледат сами, щот родителите са на работа средно с 2ч. повече и от малки са принудени да се справят сами. 3. В клас е достатъчно да има 1 неграмотен, който да пречи на останалите. т.е. всичко тва е целенасочена политика
Нали могат да до преброят парите за ляба и ракията.И могат членоразделно да комуникират. Достатъчно е за България.
Серьожа, тя реформа в образованието не е и почнала у нас. Само глупост се творят, без да се занимавате с нещо смислено.И ако един министър сам признава, че от ресора му нищо не става и няма да стане, то е редно са си ходи.
Децата ако им липсват първите 7, после никой учител не може да ги оправи. После ако им липсва основното образование, никой учител не може да им даде средно. А като им липсва средното - такива вишисти стават, че ум да ти зайде.С толкова много университети и толкова купени дипломи трябва да ви е ясно, че никой никъде не ви ги признава за кой знае какво...Айде честито, от човека, който трябваше да завърши МГУ, че да му уважават дипломата по света.
Унищожиха образователната система преди 30 години, пуснаха чалга и куп други тъпотии и сега реват , че поколенията са *** и необразовани! Няма как да стане по-добре , при такава система на управление и такива управници! А наздраве за бъдеща *** България!
Това е добър пример за абсолютен мухл^оКато беше министър спа и мълча сега тръгнал да дава акъл и оценки ***
на преподаването и на учебниците е от значение, а и на кого се преподава. Колкото по-висок става процентът на подлежащите на приобщаване, толкова по-ниски ще са резултатите.Още отначало проличава,ако някой не ще да учи и родителите му не се тревожат от това.Затова, след първите три класа без оценки, в четвърти клас трябва да бъде оставян да повтаря всеки,който няма нужните знания.Ако и на следващата година е на същия хал - пренасочване към 3-годишно занаятчийско школо и после да започва работа
Този напълни менте университетите с менте професори. Това му беше реформата - лобист на частните менте университети да си попълнят хабилитирани преподаватели без ценз и научни трудове. Казват им "игнатовчета".
Да,другари,познахте.След 30години бурно развитие на чалго-простотията,сме първи по ..про.стотия!Честито!
Ами господине с предучилищни мерки няма да се оправи образованието.Проблема е в немотивираните учители ходещи само за заплата.Те не могат а и не искат да предадат знания.Тях ги интересува да предадат поредния урок.Между двете има разлика.Първата аларма трябваше да ви бъде факта че децата за 10-20дни частни уроци научават повече отколкото за цял срок в училище.Децата са глина и когато грънчара е калпав...
От толкова скачане от система на система съсипахте и малкото в образованието. Деца, които нямат базови познания им се дава да правят анализи и те да решават кое какво означава.
А имаше ли въобще нужда от реформа? През месец-два се поправят и донагласят закона за предучилищно и училищно образование и наредбите. Само един пример - три поредни години - три наредби за приобщаващо образование.
Сергей Игнатов: Още дълго време ще сме последни по образование