19

Боги

преди 4 години

Ами кой ще им плаща тока на тези с електричките ? Пак народа. Колко струва едно пълно зареждане на батериите на електричка ? 40 киловатовия Нисан зарежда от контакта около 21 часа това когато човек сам си плаща тока. При тези цени на тока освен да се краде ток не виждам причина да се минава на електричка.

18

Рътътъ

преди 4 години

Толкова Метан, пропан за горене ,те ток че ток

17

Анонимен

преди 4 години

Батериите трябва да са ,,унисекс,, тогава се решава проблема Умира ти батерията , следва втора,трета радост ток

16

Анонимен

преди 4 години

Вкарайте кабелите за ток в асфалта. както направиха в Корея и част от Лондон. Стига с тези батерии.

15

Анонимен

преди 4 години

Дреме ми за батериите,ние си чакаме старите дизели от европа.

14

Анонимен

преди 4 години

Автомобили с вградени заводски газови и метанови уредби в крайна сметка ще излезат по Еко от електричките

13

Анонимен

преди 4 години

ЕКО са окей,ама само че никой не казва ,а какво ще ги правим посли тия стари батерииа колко ще бъде вредно тяхното рециклиране и къде ще се съхраняват .

12

ЕкоВагон

преди 4 години

Толкоз инджилери и атомни физици навзеха от Близкия Изток дойчовците и сега да се молят за батерийки на кимчовците...не го вервам..фейкова новина ще да е..

11

отCиднейAaв$тpалия

преди 4 години

Що за тъп0 заглавие от човек непознаващ материята? То в момента и до сега винаги е било проблем. Кобалта идва от африка и Тесла изхарчи камата пари в изследвания да се диверфицира от кобалта. Всички останали се нуждаят от кобалт който за сега идва само от африка и често има проблеми. Лития идва от няколко места, африка авганистан и южна америка също е проблемен. Русия също има редки метали необходими за направа на високо скоросни чипове и няма други мини за сега разработени

10

до 7

преди 4 години

Това от бензиновата държава ли ти препоръчват да го разпространяваш.

9

Тръба

преди 4 години

Тя Тиквата за премиер си избрахте, та петролната индустрия ли няма да ви излъже. Материалчеца жули Гергина, на заплата Дерби, а по празниците Кока Кола. Резултатите са очевидни - 100% 80%-тови. Балансът е нарушен. 80%-товите са повече от 80%. Резултатите са налице.

8

BG

преди 4 години

До АнонименТо това е известно от много отдавна, но не се два гласност. Изследванията доказват, че един елктромобил става по екологичен от такъв със съвременен ДВГ, ако може да изкара с едни батерии над 200 000км. Е не вярвам, че това е възможно. А ако ДВГто е на LPG или метан .......... е нева такава батерия.

7

Анонимен

преди 4 години

Електроавтомобилите замърсяват в пъти повече спрямо ДВГ.

6

ЮАР

преди 4 години

Питайте Мъск ! При него е най-голям проблема

5

Анонимен

преди 4 години

Проблемите идват с рециклирането на батерии.

4

Ха-ха

преди 4 години

Чувствам,че ще има бум в продажбите на преносими генератори,макари с удължители и....приспособления за крадене на ток.

3

Анонимен

преди 4 години

И тези се бият за вагена, донякъде ги разбирам ама не им ли омръзнаха на хората тези кошници?

2

Анонимен

преди 4 години

Още проектират новите дизели, които ще разкарват батерии по света. Нещо кто японските еко коли, дето кораби ги карат къде ли не.После ще трябва и атомни централи, които да подсигуряват електрически станции тип "Ние сме на всеки километър!"...

1

Анонимен

преди 4 години

Няма страшно, ще отворят завода у нас и електромобилите ще изчезнат съвсем, каквито сме късметлии.