В Англия има такива кръстовища , където няма изграден остров , а само е начертан кръг и сложени съответните знаци . Върши същата работа !
До АнонименНяма, нали видяхте, като не са директни участници власт имащите не знаят че се случва. Ще е като камионите в река ВитКато са участници - играта е друга
Проблема не в кръстовището а в хората дали стотици разрешения за строеж без обследване на трафика в района.Новия главен прокурор няма ли да се самосезира?
Кръстовище като кръстовище. Минавал съм много пъти през него от и във всички посоки. Един светофар ще го задръсти, но пишман шофьорите ще минават без да им се налага да мислят тези знаци за какво бяха.
Там щеше да ме удари странично един Tъпанар, който не си знаеше предимството. Вечер става страхотно задръстване заради новософиянците, които работят съпорт в бизнес парка.
Там няма задръстване, а сложат ли светофар ще има и всички ще чакат повече, вкл. и тези дето сега са без предимство на кръстовището.
Предлагам на всички които не умеят да преминат през въпросното кръстовище, да го избягват отдалеч.
До ВасилАко хората спазват знаците, в час пик, тези, които са БЕЗ предимиство не могат да минат. ПРЕДИМСТВОТО не отпушва трафика, а посочва недвусмислено коя кола измежду едновременно пристигналите трябва да мине първа през кръстовището. И това са две коренно различни неща!
Нормално кръстовище, на което трябва да си изчакаш реда според знаците. Вярно е, че на повечето такива кръстовища са наслагали светофари, направили са задръствания, но за слабите шофьори е по-лесно - минават без да мислят за знаците, а тук трябва да се съобразяват. Основен направление тук е левия завой и кръстовището се обезмисля, ако го няма. Няма нужда и от кръгово движение. Спазваш знаците и минаваш, не е трудно, опитайте.
До Мично ПразниковОсновният проблем там възникна заради новата бизнес сграда, която построиха на мястото на Автоцентъра... И да, още един светофар нищо няма да реши, уви
Основната причина за задръстванията в София са безумно многото светофари. В Младост даже по Малинов спокойно могат да спрат всички светофари и там задръстванията ще изчезнат. Така беше до 1989 година, когато там за единица време минаваха поне 10 пъти повече коли от сега.
Могат да забранят левите завои там, много е лесно... Това е било нещо като околовръстно едно време и сега не е актуален този знак за предимство ... Колите, идващи по Атанас Москов към бизнес парка направо, са в едно голямо изчкане на завиващите наляво ... Трябва да се намалят възможностите за завиване наляво, освен ако не се направи светофар... Не е трудно да се реши проблемът... Иначе има много псуване и нерви там ... За първи път като се озовах на това кръстовище доста зор видях.
Може и да е кръгово, но трябва да се запази сегашният главен път. Ако направиш кръгово, в което този вътре е с предимство, тогава по-натоварениет входове на кръговото ще чакат още повече. За да има смисъл кръгово, трябва входовете на сегашния главен път да са с предимство в кръговото и да не чакат тези вътре. Това създава опасност защото повечето хора си мислят, че тези в кръговото винаги са с предимство. Освен това за кръгово трябва да построиш остров, който отнема място и намаля полезната площ
Проблемът е в следващия светофоар. Общщината отказва да го преработи, за да се отпуши трафика
Прав е номер 10 ВасилВ София има ненужно много светофари, които задръстиха София с коли. През това кръстовище минават доста коли, но задръстване сега няма. Сложат ли светофар, задръстванията са гарантирани и от четирите посоки. Светофарите намаляват пропускателната способност на такива кръстовища над 10 пъти. На метри от кръстовището има друг светофар, също ненужен, но.... чакаш.
До mdaaВ случая ако сложат светофар ще станат 3 за разстояние от 100-150 метра - дали това ще отпуши трафика в пиковите часове?Просто шофьорите трябва да се научат да спазват знаците, а не да се правят на тарикати и да навлизат в кръстовището, когато "ОЧО-ВАДНО" не могат да излезнат от него безопасно и да не пречат на другите участници в движението
Светофарите не са проблем. Проблем е неправилното (нехайното, некомпетентното) им управление и програмиране. Ако седнат хора с нужния капацитет да работят по въпроса, може чудеса да се постигнат, дори и инфрастуктурата на София.
До ВасилПрощавай, не е лично, но много глупаво изказване. ВСЯКО кръстовище е 'урегулирано', поради простата причина, че законът ясно регламентира това. Дори никаква маркирова - хоризонтална и вертикална да няма, пак си има правила! Очевидно това не решава проблема, когато има засилен трафик.Ако шофьорите без предимство изчакват всички, които са с предимство, теоретично няма как да минат, понеже трафика не секва (говоря за началото и края на работния ден). Всеки започва да се бута и става ...
Подписка в кв. "Младост" срещу опасно кръстовище