41

Опс

преди 4 години

До хахахха, Те станаха по-опасни и от велосипедистите, това за най-вдясно на уличното платно го забрави и те и велодипидите се настаниха вече трайно на тротоарите било опасно на улицата поне в Пловдив. Върха на сладоледа беше в понеделник 11,11,19 в магазин Лидъл човека най-спокойно си буташе тротинетката в магазина между рафтвете, реакция от персонала - 0, зеро. На въпрос защо не е отвън - отговор "Няма с какво да я заключа."

40

Анонимен

преди 4 години

Гей-парадите се превърнаха във всекидневни тротинет-паради...

39

От Германия

преди 4 години

Това за реда в Германия е градска легенда останала от времето на оня с мустачките като муха под носа . Сега е пълен хаос. Всеки прави каквото си иска и не се съобразява с никого. Демокрация + либерализация = хаос.

38

До 38

преди 4 години

Само и само да са доволни бакшишите ще приемат правила електрическите автомобили да се карат с каска!

37

Анонимен

преди 4 години

Карайте си 20 годишните печки 3.0 TDI без катализатор, с разход 20 градско и чакайте чист въздух. Няма такива *** като българите. То скоро ще завалят плюнки и срещу електрическите автомобили под наем

36

ффф

преди 4 години

берлинчани не са европейци.

35

Анонимен

преди 4 години

Дори си имат Съюз на пешеходците

34

хахахха

преди 4 години

Пречат на продавачите на бензин! Тротинетките могат спокойно да си карат където се карат колелата, в края вдясно и по велоалеите. На германските пешеходците сигурно не им пречи, че бензина им отнема 10 -20 години живот и дремене по светофарите?

33

Анонимен

преди 4 години

В Силистра направиха доста ремонти на улиците в центъра Но направиха велоалеи по тротоарите и на оставиха за пешеходците само по един метър Дори не могат да се разминат двама пешеходци Стана доста неудобно за пешеходците за сметка на велоалеите

32

Анонимен

преди 4 години

Освен това в Берлин по центъра, където са тротинетките, тротоарите са страшно широки и си имат велоалея. На никой не му се налага да слиза на улицата заради тях.

31

Анонимен

преди 4 години

Живея много отдавна там и не знам някой да е особено възмутен баш от тротинетките. В интерес на истината в Берлин по тротоарите лежат повече бездомни хора, в които някой може да се спъне, отколкото тротинетки. Има далеч по-сериозни проблеми. Всъщност са ползвани сравнително рядко, обикновено ги карат по велоалеите като колело, но дори по-бавно.

30

Да допълня...

преди 4 години

Единствената полза от ел. карачки ще бъде драстично увеличение на ПТП с летален изход.

29

Анонимен

преди 4 години

грешка -началото на 20-ти век.

28

Анонимен

преди 4 години

Скоро разглеждах фотоархив на американски вестници от началото на 19-ти век. Всеки ден на заглавната страница има толкова "хейт" срещу автомобилите, тези "сатанински" творения, че електричките на Мъск са направо гълъбчета. Така и с тротинетките. Дъртите ще помрънкат, а младите няма да помнят света без тях.

27

преди 4 години

Новото е винаги лошо,докато се свикне с него.

26

Анонимен

преди 4 години

Вижда ли сте как слепи хора се пребиват в захвърлени тротинетки по тротоарите? Вижда ли ли сте как майки с колички слизат на улицата, за да преминат, защото на тротоара някой пак е оставил тротинетка,

25

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 20Не са екологичен транспорт, а поредното разхищение на ресурси, с цел включително финансова облага. Биха могли само да допринесат единствено за намаляване на замърсяването на въздуха в градовете, ако станат основен начин на придвижване. Но тъй като няма как да станат такива, могат само да увеличат задръстванията и да влошат качеството на въздуха още повече.

24

Анонимен

преди 4 години

Ако сте против имигрантите с тротинетки сте расисти

23

Анонимен

преди 4 години

Добре че не са ядосани заради имигрантите а за нещо много по сериозно - тротинетките!

22

Анонимен

преди 4 години

Всеки, който кара по тротоарите е голям проблем. Голям проблем са и тези, които искат да стесняват пътните артерии и така да увеличават задръстванията и замърсяването на въздуха.