39

Анонимен

преди 3 години

с ~зо т по-лек е диз.мотр.влак серия 1о отколкото писано от мен в преден постинг,данни: уикипедия орг интернет сайт,извинете,моля,благодаря,живи&здрави

38

Анонимен

преди 3 години

мотрисен ел.влак тежи ~9о т & с 5км\ч да се движи ,при екстремно спиране ще мине пет до ~1о метра :към масата му се добавя & инерцията генерирана поради това че се движи прев. средство,живи&здрави

37

Анко Нимев

преди 4 години

Не знам какъв прогрес виждат управляващите, но действителността е съвсем различна: затъваме ! Дори не е необходимо да чета статията. Достатъчно е да видя грамотността на коментиращите...

36

Българ

преди 4 години

Добре де то хубаво тоя не пуснал бариерата , ама тоя къде гледа, не виждали че идва влак?????

35

xaxa

преди 4 години

Колко народ изгина заради това БДЖ не е истина ... Добрите новини са ,че са им дали срок до 2024 да се оправят, ако ли пък не ще ги купуват чужди инвеститори ,които със сигурност са във крак със времето и просто ще нарежат влаковете ,ще разпродадат железата и ще сме първата държава загубила наплъно линийте си за добро . Нали все пак сме първенци по всичко...

34

д

преди 4 години

До АнонименА при комунярите няма пияници, така ли?

33

Анонимен

преди 4 години

Браво Фандъкова, пак за нея гласувайте!

32

ЖОРО МАШИНИСТА

преди 4 години

Пием и караме, караме и пием. Това е нашия девиз. Две туби навта в багажника и бутилка водка в джоба. Да живее безвремието в нашата структура.

31

varg

преди 4 години

Вие,акко знаете колко машинисти карат пияни пътническки влакове няма да се качите никога повече

30

Анонимен

преди 4 години

Малък но за сметка на това хипе-*** народ който си е избрал себеподобен да го Оправлява...... а после се чуди Що тъй стана?!

29

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 31Това че не разбираш ЗАЩО плоскоглавият от Банкя е виновен за такива инциденти само доказва нагледно маймунското ти ниво на когнитивни възможности.Да, знам че в прУвинцията живеЙтИ ПУ дървИеЪтЪ но това не е извинение!!

28

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 18В 7 ч. сутринта пиян?! Тоя е за затвора!За затвпра е Бойко Борисов, че е допуснал такова нещо!Ако президента Радеф поеме управлението на държавата такива прояви ще са изключени!

27

Анонимен

преди 4 години

Къде е Бойко Борисов питам аз?До кога ще се прави на разсеян докато кантонерите пият на работното си място?Защо не е проверил кантонера?Оставка!

26

Анонимен

преди 4 години

В Тикволандия е ТАКА.ГласувайтИ за Тиквата.СичкУ Й точнУ.......

25

Анонимен

преди 4 години

През последните 30 години като че ли само алкохолът протяга ръка когото сме уморени, когато търпим ,неуспех когато сме слаби, но обещанията са му толкова лъжливи, колкото са лъжливи и обещанията на политиците за материален и духовен подем , а всички ние живеем локвите до уши!

24

Някой

преди 4 години

Кантонера трябва да обикаля по линията и има район(следи за безопасността на влаковете и състоянието на линията),а прелезопазача вдига и спуска бариерите.Дори да са автоматични кантонери ИМА и в Европа.Стига сте писали глупости.Прочетете чл.51 ал.1 и ал.2 от ЗДвП

23

Анонимен

преди 4 години

1,5 промила не е нищо. Бутилка водка е 2,75 промила (измерено с полицейски дрегер).Та 1,5 са не повече от 3-4 водки. Не може катастрофата да е станала заради толкова малко алкохол.

22

машиниста

преди 4 години

Няма да барате БДЖ то, че освен заплата си докарвам отгоре и една хилядарка на месец от крадена нафта. Та като не разбирате, няма да коментирате. Ваша работа ли е какво ще става с БДЖ и как ще се преструктурира. И за кантонерите си има защо да са те и да не е автоматика, но и това не е ваша работа. Като искате се возите на БДЖ, като не искате си гледате работата без да коментирате.

21

Анонимен

преди 4 години

не е ли по изгодно, автоматика, тука работят няколко дупи на смени, а автоматика едва ли струва повече от няколко месечни, та дори и годишни заплати на кантонерите. Но БДЖ си е свикнало да работи на загуба, нито доходи оптимизира, защото е социален превоз, което е добре, че го има разбира се, но нито и разходи, защото колко народ е зает в това губещо предприятие не е истина. Добре е да се пореформира, запазвайки социалната си функция, но дотирана от държавата.

20

От Берлин

преди 4 години

На прелез винаги намаля и почти спирам, независимо дали е охраняем или не... Оглеждам се по няколко пъти! Техника и хора- стават грешки!!!