"... процеса на рециклиране, че е стотинки..."Аха. Пич, ти занимавал ли си се с рециклиране? Ама не разделно събиране на ***, а истинско рециклиране? Знаеш ли колко физически труд, химикали, ток и време отнема? Скрап със злато се изкупува на 50-60% от реалното, а сребърен скрап на 20-30% от съдържанието(т.е. ако съдържа 100г ти го плащам като за 30г).Хайде сега ми кажи как ще ти рециклирам батарейката за жълти стотинки... а как рециклират литийката? А никел-кадмии? Що не ги изкупуват, а?
Накратко, за тези, котио ги мързи, да прочетат из нета:Тревър Джаксън работи над тази батерия от 2002-а насам. Това не е финален продукт, готов за комерсиализация. 5000 GBP е цената на производството на една батерия, но идеята е, че след време, цената ще падне на 4000, на 3000 и т.н.т, а процеса на рециклиране, че е стотинки. В момента има инвеститори и работят, за да подобрят концепта. Ако някой беше решил, да изостави първите транзистори, като нефективни, днес нямаше да имам компютри ...
...излизат 5000 паунда?Хе, хе, че то без пари излиза - на всеки 10000 км - пари за една нова кола ;)
хубаво че е малка ( колко? ако е това на снимката ок) и да речем носиш си няколко и ги сменяш бързо и лесно, дори и на 1000 км. или по-малко да е; гигантски недостатък е цената, просто всичко се обезмисля
***, къде си учила физика? Като гледам словореда и речника мяза на McDonald или Burger King университет."..тъй като електролитът "изяжда" алуминий" спрягане "алуминия""...която може да измине 2400 км" на крачки, колела и при каква мощност *джаул/секунда""..създателя й" къде е грешката, ха де? Помощ, граматична грешка е!Журналисти от БГ, що ни правите на неуки като вас? Пишете това което можете и ънаете, но явно е много (инфинитезимално коректе израз) малко.
Ако трябва да сменям батерията вместо да я зареждам каква щее ползата от цялата гимнастика. Вместо зареждане 5000 паунда за смяна. Е много за Тарикати ни има тоя бе. Кой е тоя който ще дава по 5000 паунда на всеки 2000 км.
Е, ясно е, че в този вид за коли не става, но за да си занесеш еднократно ток до някъде, може да има приложение.
Батерия е устройство, което свързва няколко елемента в едно общо цяло. Акумолаторната електрическа батерия служи за натрупване и, при нужда, да отдаде поетото от нея количество електрическа енергия.Изобретението на този инженер е електрически генератор за еднократна употреба. С една дума - за нищо не става.
ХахаНе можах да разбера този какво е измислил.Караш 2400км и после си купуваш нови батерии за 5000 паунда:)))Обаче пък ги сменяш за 90сек.
Подобно на обикновените модерни поточни клетки, nanoFlowcell произвежда електричество от течности. Електролитът обаче не е обикновена солена вода, както обикновено се посочва в няколко интернет форума, но електролитният разтвор bi-ION се състои от проводима течност - органични и неорганични соли, разтворени във вода - и самите електролити. Производство на такива Батерии струва милиарди и е почти невъзможно да се поставят на автомобили, защото размера на батерията е колкото самата кола!!
"Сега алуминият е най-разпространеният метал на земята" - Това не го знаех, аз пък си мислех че е такъв откакто е възникнала земята. Както и да е, и на баба ми грънците са направени основно от алуминий, обаче за да го извадиш като метал е необходим твърде много ток.
Това е измама. "Ученът" премълчава, че подобна алуминиева батерия може да се използва само веднъж, без да се презарежда, за разлика от литиево-йонните батерии. После получените съединения на алуминия трябва да бъдат рециклирани. "Откритието" вече беше опровергано като измама.
Инженер създаде батерия, която може да измине 2400 км.....цитат от ДНЕСНа два или четири крака?За един прЕател питам де.
"Инженер създаде батерия, която може да измине 2400 км"Това си е революция! От мойте лични наблюдения, съм стигнал до извода, че батериите изминават максимум 2-3 метра, колкото да се заврат под дивана.П.п. Гледам, днес е дежурна госпожица Христова, което ме навежда на мисълта, че ще има още доста бисери.
Технологията е добра за да замести алкалните батерии, защото тях и сега ги използваме еднократно, но тази поне се саморазгражда. Нямам представа защо целта му е да я внедри в ел-коли, след като невъзможността за презареждане я прави неизползваема там.
Пробив: Инженер създаде батерия, която може да измине 2400 км