39

шофер

преди 4 години

За парите от една Тесла, направена с теслА, се взима двугодишно АМГ с 10 тона бензин. Ще му скъсам шортите без да си правя сметка къде да заредя ток. След 8 години се продава и си на 30% от цената дето си платил за него. След 8 години Теслата се продава с вече нова батерия струваща $8К, но няма кой да я купи без гаранция на втората батерия! Междувременно си платил на фирма да вземе и рециклира старата батерия. НЕКА МИ Е ЗЛЕ ЕЛ.ПАЛЯЧОВЦИ!!

38

Анонимен

преди 4 години

Тойота вече разработи слънчев панел с 45% ефективност. Ще го монтират на Приус. Тука си лайте и пушете цигари!

37

АнтиИдиотократ

преди 4 години

Ел-автомобилите са неефективни, непрактични и замърсяващи околната среда ... За какво бъдеще говорим ... това е просто мода, опит да се оберат парите на хората чрез дезинформация, а често и преки лъжи и скриване на неудобни факти !

36

Анонимен

преди 4 години

До АнонименОсновно правило на дезинформацията е да вплиташ в истината лъжи. Да съставиш плашило на опонентите си, което да "победиш" и да си препишеш сам победата.Първо - зелената енергия става прогресивно по-евтина, защото за разработки се изсипват милиарди. Второ - ядрената енергия не се отрича от никой дори и малко компетентен. Трето - ТЕЦ-овете трябва да се забранят като пълен дебилизъм. Относно батериите, тяхната ефективност се е вдигнала повече от 10 ПЪТИ от 1900та.

35

Анонимен

преди 4 години

Много са ми смешни еко-глупачетата които си повтарят мантрата за коли с нула емисии. Все едно тока расте по дърветата.Не искаме атомни централи защото били опасни.Не искаме централи на въглища защото били мръсни.Не искаме зелена енергия защото била скъпа.Ама искаме ток за ел-боклукчарниците. И от къде да дойде той?Сигурен съм че 90% от еко-мрънкалниците не знаят че технологията за ел-автомобил е създадена дори преди ДВГ. Сами си отговорете защо едната е развита а другата не.

34

Анонимен

преди 4 години

Природните горива не ги включвайте в уравнението, когато говорите за бъдещето. И причината дори не е свързана с въглеродните емисии или замърсяването. Просто ще свършат. Електроенергията ще трябва да се произвежда от АЕЦ. Слънчевите панели, ВЕЦ-овете и ветрогенераторите няма да могат да осигуряват необходимото количество. Ако автомобилният транспорт ще се приспособи към новите условия - ще го има. Ако не - много съжалявам. Или само обществен транспорт, или ще е прекалено скъпо удоволствие.

33

seira

преди 4 години

БЪДЕЩЕТО Е НА БЕЗПЛАТНАТА ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯ!ТАКА, ЧЕ ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ СА ЧАСТ ОТ ТОВА БЪДЕЩЕ.СВИКВАЙТЕ!

32

Анонимен

преди 4 години

Не, не са бъдещето. Ако масово преминем към електрически автомобили, това ще докара много по-голямо екологично бедствие. Децентрализация - горивото на бъдещето не е едно, а много. Пропан-бутан, природен газ, електричество, спирт /в Бразилия масово карат на спирт от захарна тръстика/, водород, биодизел... Вече е измислено, но политиците и либерастите се правят на чукнати.

31

Анонимен

преди 4 години

Споделените услуги нямат бъдеще, както и електрическите коли. Хората са индивидуалисти и никой не иска да се вози в кола, в която некои умирисници са били преди него. За съжаление хората не разбират как ги клатят богаташите със разни измислени "еко" "зелени" и т.н. дивотии. Богаташите просто доят 80+ % от човечеството като го манипулират.

30

Анонимен

преди 4 години

За съжаление колите с ДВГ няма как да се използват още дълги години. Просто световните запасите от нефт и газ ще стигнат за около 50 години. Остава шистовият газ, но и той няма да стигне за кой знае колко дълго, а и добивът му не е много приятен. А нефтът се използва от съвременната цивилизация за много неща, включително при производство на лекарства. Използването като гориво е най-неразумното му приложение. Тъй че, харесва ли ни или не, няма как да продължи това удоволствие до безкрайност.

29

Анонимен

преди 4 години

Очевидно ел.колите не са бъдещето. Прекалено голям замърсител са, пивече от колите с ДВГ.

28

Анонимен

преди 4 години

Бъдещето е във водородните клетки и Тойота го показа , това с батериите е смехория .

27

fact

преди 4 години

До АнонименДържавата и бизнесот те доят толкова много около притежанието на афтомобил, че НИЩОГА нема да престанат да ти внущават колко много се нуждаеш от кола. даже от 3

26

Handel

преди 4 години

Стига сте се опитвали да будалкате хората. Електроавтомобилите е технология от преди повече от век и не случайно е изхвърлена (запазаена е само в подводниците без атомни двигатели поради липся на друга алтернатива. Нали тази електроенергия трябва да се произведе? Да не би да расте по дърветата? В света има много милиарди автомобили. За да се захранят с ток ще трябват десетки хиляди електростанции. Кой ще ги построи и с какво ще се захранят ако не с нефт и въглища?

25

Анонимен

преди 4 години

Постоянно да мъкнеш със себе си 1 тон батерии вместо 60 литра гориво дето колкото повече караш толкова повече намалява. Голяма икономия на енергия.

24

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 13Най-вероятно след 20 години никой няма да има собствена кола а ще наемаме самоуправляващи се коли на ниска цена.

23

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 8Идеята е технологията да се развива.След 20 години може да измислят по-добра технологияСъщото е и с компютрите.Кола на 20 години и компътър на 20 години водят до бъгове.

22

Анонимен

преди 4 години

Ти мани, че не са в ЕС, ами и на територия не са в Европа. Примерно Русия не е в ЕС, обаче е най-голямата държава в Европа, а с Турция и Израел изобщо не е така.

21

Анонимен

преди 4 години

Като са двойно по-скъпи ще ги споделяме. На мен кола ми трябва в 1/5 от времето. В останалите 4/5 просто плащам амортизация и застраховка. И така, цената става х.2/5. Т.е. повече от свойно по-евтино.

20

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 6Електическите коли са бъдещото Ние караме още на газ а в нормалните държави не зареждат колите с газ.