Сменил съм много коли,немски и японски.Почти 18г.карах Camry...повярвайте,страхотен автомобил,продадох го на 470 000км,без никакъв ремонт,освен ТО...за съжаление нямаше климатик!
Българинът така е свикнал, немско си купува щото комшията има и му е казал, че е много здраво, а всъщност е абсолютен ***, ремонтно непригоден с хиляди изсирания под капака. Винаги съм се възхищавал, как инженери с необходимите условия, могат да създадат токова много технически простотии. Успех на всички, които искат да са като всички, с немски ***!
Много са интересни родните голфаджии - в целия свят Тойота е номер 1 заради съотношението цена/сигурност/надеждност десетилетия наред обаче в БГ разбираме повече и за тва голфче.....кой квоти иска да кара, аз мойта Тойота не я давам и стига с тоя хейт!
Аз съм гор собственик на Lexus от три години !Колат е бомба, уникална возия и дизайн !!!Още се радвам като малко дете!
Незнам но като минавам по край авто морга само германски коли отпред. Собствениците май търсят нещо вътре. Ликсус превъзхожда германските коли многократно.
Япинските коли са грозни....така и не случиха на дизайнер.Японките обаче ще ги онождам в тесните отвори
ПС:Дори не се научиха да копират от германеца и товече цял век. И все пак признавам, че всяка една тойота има един голям Плюс (+) и той е (+) на акумулатора ...
Нещо не си наясно с нещата.За да е номер 1,Тойота не разчита само на средния клас коли.Лексус,който е топ-флагмана на фирмата,от години е начело в класациите за дизайн,сигурност и лукс!
шофер ти като не ядеш с клечки каква кола направи? нали бай *** е велик и не яде с клечки я разкажи каква кола направи?
АвтоВАЗ са първи но юдео-масонската англо-саксонска мафия начело с ФАЩ и Сорос пак пуска фалшиви новини. :гневен:
японските коли се правят за средния потребител,не за фукльовци,и за това не е премиум,който търси скорост,комфорт или други специални екстри,може да се насочва към съответните марки с определена насоченост.Японките са здрави и надеждни,това е достатъчно
Скъпа или не може да се сравнява ни с мерджан, ни с бмв, ни с ауди. Просто премиум колата или джипката са си премиум. Германска кола е яка кола. Щом в 21 век все още ядящ с клечки е правил "кола" то нема как да очакваш нещо сносно.
Toyota остава най-скъпата автомобилна марка