За минута и 24 сек не може да отвие една гайка. Аз веднъж помагах да сменяме гума на Чавдар, там гайте са сплеснати, против саморазвиване и през цялото време са натегнати, докато ги отвиваш.
Нашия ела да ти дам да смениш на мойто ремарке гумата като си голем само резевната неможеш да свалиш. Ръждясали гайки крика скапан ела ела....
О, 7, то само товарите на нашите превозвачи се крадат! А и проблемът не е "в България", а при транспорт основно в чужбина. А товарите не се застраховат? Ама никак? Затова трябва и шофьорът да го играе пазач, автотенекеджия, авторемонт и въобще момчето за всичко на няколкото ненаяли се монополиста - превозвачи в България.
Спят в кабината, за да си пазят товара. В България няма ОХРАНЯЕМ тир паркинг. Оставиш ли зареден камион на сутринта голяма част от товара е разтоварен, *** не спят... затова и много минават транзит оттук, не остават да нощуват. Изобщо не си мислете, че някой ги кара насила да спят в кабината. А в нея има легло, между другото, този вид МПС е предвидено и за нощувки или кратки почивки.
Има нещо емблематично в това точно наш тираджия точно във Франция да спечели състезание, като това. Ето, значи, французите - Макронци мислят за добруването на нашите шофьори, дори ги награждават, а тук работодателите им ги карат да спят в кабините и не им позволяват да се връщат при родните си семейства така, както го прави европейският работодател.
Навсякъде в цивилизованите страни тираджиите викат сервиз да сменят гумите , у нас сами си ги сменят на пътя ... Че и се гордеем с мизерията си
Роден тираджия е №1 в света по смяна на гума на камион