8

48576

преди 4 години

Автобусите на този събор не бяха ретро. Ретро са м 65 и м 80

7

Сп???нс

преди 4 години

Дълги години във Варна се движеше един "Икарус", любопитното е че беше син, съчленен, и имаше само два прозореца, които да се отварят- зимата горе-долу, но лятото колко ли хора са колабирали докато стигнат "Златните"

6

Анонимен

преди 4 години

Автобусният завод в Ботевград започва като частна фабрика през 20-те, в която са сглобявани модели на МАН, Додж и Сетра. Комунистите са го заграбили и си приписват чужди заслуги.

5

Анонимен

преди 4 години

"българските "Чавдар"-и, по нищо не отстъпват по мощност и скорост" - само ще ти изпадат зъбите от "окачването" му. Още помня червените Чавдарки по линия 64 в София, които бяха способни да ти изкривят гръбнака, ако пътуваш за повече от 3-4 спирки...

4

Анонимен

преди 4 години

Вземете и някой Икарус от съчленените- шумния двигател и изгорелите дизелови газове пълнещи купето, блокиралите прозорци в лятната жега и плаката на Лепа Брена на шофьорската кабина са екстремна тръпка, на която трябва да се насладят и следващите поколения. Чак ме налегна носталгия.

3

анонимен

преди 4 години

Нашите автобуси бяха по здрави по безопастни и по леки за подръжка от старите трошки които внасят сега от запада.

2

Бау

преди 4 години

"Оказа се, че част от тях още са в движение" Това звучи доста тъжно :(

1

Само питам

преди 4 години

"Това са автобуси, които ще останат за поколения след нас"Ще има ли поколения след нас, които да запазят тези автобуси?