27

Анонимен

преди 4 години

Белгийците какво да ги мислим - имат пари, ще си купят нови автомобили... и ние да имахме пари, и ние щяхме да си купим. Те какво мислят? Че българина кара Голф 2-ка и Голф 3-ка, щото е някакъв мазохист ли?

26

Анонимен

преди 4 години

ала бала екология всичко е в интерес на авто индустрията. Усетиха се че автомобилите до 97 *** бяха вечни и няма кой да купува сегашните еднодневки.И друго има, броя автомобили в Белгия без евро или 1 и 2 са 6% , в Бг знаете ли колко са... 66%. Нека ги забранят и да видим кой ще купува горива кой ще пълни хазната с акциз и ДДС. И на каква цена ще ви продават литър бенцин дизел....

25

Анонимен

преди 4 години

Бензиновите харчат много повече, защото горят поне три пъти повече гориво.Ама кой ти гледа ...

24

Истината

преди 4 години

Истината е, че още от 70-те години на миналия век в България автомобилът стана необходимост, а не лукс, но България е далеч назад по използването на автомобили от средното за ЕС, вкл. и от Белгия. Затова проблемите на Белгия в България ще ги има след 40-50 години. На човек от населението сме с 10-20 пъти по-малко изминати километри с кола в сравнение с Белгия. В Брюксел на кв.км. автомобилите изминават близо 60 пъти повече км на ден в сравнение със София.

23

белгиец

преди 4 години

В момента сулювица и пулю се качили на коли. Не става така. Като станат много маймуните на клона, той се чупи. Айде честито и си пийте качествен алкохол - абатска бира от 4 лв.

22

Кой му дреме.37637

преди 4 години

Европа е 1/10 от Африка и 1/5 от близкия Изток.Представете си като се замогнат африканците и арабите поне на нивото на България какво ще стане свет ще ни се завие.Сега всеки бежанец е с айфон след 10 и с кола.

21

Мерджани

преди 4 години

Ще има Sовици за без пари и баварци и аудуни.

20

111111

преди 4 години

Спокойно мили деца.В българия старите дизели ще изчезнат след 30 години.

19

Анонимен

преди 4 години

какво си играят, а не вземат да забранят всички коли?!? само с велосипеди и пеш в градовете и с адски транспорт. да разрешат коне и магарета по улиците и да почваме шофьорски курсове за водач на биологична единица... съсипАха го тоя ЕС!

18

ВЪПРОС

преди 4 години

Чудех се защо Новия завод за коли ще се прави в Турция .Сега разбрах .

17

Елзасец

преди 4 години

С германия е свършено.Много гнусна държавичка.

16

Фалшива новина

преди 4 години

Дизеловите автомобили не цапат 10 пъти повече от бензиновите, както се лъже в новината. Единствено с азотния диоксид дизеловите замърсяват повече от бензиновите, но не 10 пъти повече, а около три пъти до Евро 5 вкл., и съвсем малко повече при Евро 6. Дизел с Евро 6, замърсява с азотен диоксид, колкото бензинов с Евро 4. С въглероден двуокис, бензиновите замърсяват с 50% повече от дизеловите, а СО2 е основния замърсител.

15

Анонимен

преди 4 години

По цял ден копирате от други сайтове и накрая нищоВ Германия има вече Зони където под Дизел 5 е забранено за МПС

14

Абориген

преди 4 години

В България кога !!! Продължаваме да бъдем клоаката на Европа и никой нехае за здравето на хората !!!

13

Анонимен

преди 4 години

Манипулативно поднесена новина. Брюксел не е цяла Белгия. Евро 1 е от 1992-1994 година, значи в града са забранили коли на над 20 години. Евро 2 е от 1996-1998 година, значи са забранили и тези над 19 години. Другата година за този град ще допускат само тези до 15 години. Явно в града имат проблем с азотния диоксид, защото само с него дизеловите замърсяват повече от бензиновите коли, а като цяло бензиновите замърсяват повече от дизеловите.

12

Анонимен

преди 4 години

а така. еко хардлайнерите в бриксел подхранвани от авто лобито ще си забранят трошките дето ни продаваха до сега и ще ни накарат да си купим електрички по 50 бона. супер. това че производството на колата е доста по мръсно, нищо то е в китай. това че през две години нова батерия за 7-8 евро дето е супер токсична, нищо в китай ги "рециклират". като завода на бе ем ве "без ***". кой ли верва.

11

6

преди 4 години

От цяла Европа трябва да изчезнат, както и старите бензини. Вече всички нови са със срок на годност 2 години, на 10 години вече е талига с барбекю. Произведена 2020 и купена на старо 2030 няма нищо общо с произведена 2000 и купена на старо 2010. Нищо общо. Производството и качеството са съвсем други. Само Порше и Мазда останаха, които може да се купят оригинални, всичко друго е от Турция, Словакия, Мексико, Китай... за да му падне цената с 20 бона. ***. Затова и закона трябва да се промени.

10

Анонимен

преди 4 години

Ами на територия от 30 000 кв.км.и население от 11 657 000 човека автомобилите са повече от народа. При годишна заплата от 45 000 евро на човек и децата ще се качат на автомобили. За Нов автомобил от магазина се плаща по 500 евро на месец вноска. Бълха ги ухапала. Затова е пренаселено с ламарини и се чудят как да се отърват.

9

Анонимен

преди 4 години

Мале и в Белгия ГЕРБ управлват

8

Радко

преди 4 години

Живеем в един басейн, някой пазят хигиена и чистота, други пикаят вътре, а трети направо се ***...Ко праим..