Белгийците какво да ги мислим - имат пари, ще си купят нови автомобили... и ние да имахме пари, и ние щяхме да си купим. Те какво мислят? Че българина кара Голф 2-ка и Голф 3-ка, щото е някакъв мазохист ли?
ала бала екология всичко е в интерес на авто индустрията. Усетиха се че автомобилите до 97 *** бяха вечни и няма кой да купува сегашните еднодневки.И друго има, броя автомобили в Белгия без евро или 1 и 2 са 6% , в Бг знаете ли колко са... 66%. Нека ги забранят и да видим кой ще купува горива кой ще пълни хазната с акциз и ДДС. И на каква цена ще ви продават литър бенцин дизел....
Бензиновите харчат много повече, защото горят поне три пъти повече гориво.Ама кой ти гледа ...
Истината е, че още от 70-те години на миналия век в България автомобилът стана необходимост, а не лукс, но България е далеч назад по използването на автомобили от средното за ЕС, вкл. и от Белгия. Затова проблемите на Белгия в България ще ги има след 40-50 години. На човек от населението сме с 10-20 пъти по-малко изминати километри с кола в сравнение с Белгия. В Брюксел на кв.км. автомобилите изминават близо 60 пъти повече км на ден в сравнение със София.
В момента сулювица и пулю се качили на коли. Не става така. Като станат много маймуните на клона, той се чупи. Айде честито и си пийте качествен алкохол - абатска бира от 4 лв.
Европа е 1/10 от Африка и 1/5 от близкия Изток.Представете си като се замогнат африканците и арабите поне на нивото на България какво ще стане свет ще ни се завие.Сега всеки бежанец е с айфон след 10 и с кола.
какво си играят, а не вземат да забранят всички коли?!? само с велосипеди и пеш в градовете и с адски транспорт. да разрешат коне и магарета по улиците и да почваме шофьорски курсове за водач на биологична единица... съсипАха го тоя ЕС!
Дизеловите автомобили не цапат 10 пъти повече от бензиновите, както се лъже в новината. Единствено с азотния диоксид дизеловите замърсяват повече от бензиновите, но не 10 пъти повече, а около три пъти до Евро 5 вкл., и съвсем малко повече при Евро 6. Дизел с Евро 6, замърсява с азотен диоксид, колкото бензинов с Евро 4. С въглероден двуокис, бензиновите замърсяват с 50% повече от дизеловите, а СО2 е основния замърсител.
По цял ден копирате от други сайтове и накрая нищоВ Германия има вече Зони където под Дизел 5 е забранено за МПС
В България кога !!! Продължаваме да бъдем клоаката на Европа и никой нехае за здравето на хората !!!
Манипулативно поднесена новина. Брюксел не е цяла Белгия. Евро 1 е от 1992-1994 година, значи в града са забранили коли на над 20 години. Евро 2 е от 1996-1998 година, значи са забранили и тези над 19 години. Другата година за този град ще допускат само тези до 15 години. Явно в града имат проблем с азотния диоксид, защото само с него дизеловите замърсяват повече от бензиновите коли, а като цяло бензиновите замърсяват повече от дизеловите.
а така. еко хардлайнерите в бриксел подхранвани от авто лобито ще си забранят трошките дето ни продаваха до сега и ще ни накарат да си купим електрички по 50 бона. супер. това че производството на колата е доста по мръсно, нищо то е в китай. това че през две години нова батерия за 7-8 евро дето е супер токсична, нищо в китай ги "рециклират". като завода на бе ем ве "без ***". кой ли верва.
От цяла Европа трябва да изчезнат, както и старите бензини. Вече всички нови са със срок на годност 2 години, на 10 години вече е талига с барбекю. Произведена 2020 и купена на старо 2030 няма нищо общо с произведена 2000 и купена на старо 2010. Нищо общо. Производството и качеството са съвсем други. Само Порше и Мазда останаха, които може да се купят оригинални, всичко друго е от Турция, Словакия, Мексико, Китай... за да му падне цената с 20 бона. ***. Затова и закона трябва да се промени.
Ами на територия от 30 000 кв.км.и население от 11 657 000 човека автомобилите са повече от народа. При годишна заплата от 45 000 евро на човек и децата ще се качат на автомобили. За Нов автомобил от магазина се плаща по 500 евро на месец вноска. Бълха ги ухапала. Затова е пренаселено с ламарини и се чудят как да се отърват.
Живеем в един басейн, някой пазят хигиена и чистота, други пикаят вътре, а трети направо се ***...Ко праим..
Старите дизели изчезват от белгийските пътища