Звучи ужасно, но няма как. Въобще цялата дискусия за екологията в Западна Европа е абсурдна без да се вземе под внимание Азия и Африка. Днес имаше друга статия за това как Тайланд е на 6-то място в Света по употреба на найлонови торбички. И ако 82 милионна Германия си забрани найлоновите торбички, какво печели Светът когато в Индия се родят 82 милиона нови потребители на найлонови торбички?
Цитат: Да, другите трябва да са изостанали и да слугуват на нас европейците за да живеем добреЗвучи ужасно, но смяташ ли, че тази планета може да оцелее ако Китай и Индия почнат да консумират на човек дори на 50% от това което консумира САЩ и ЕС? Ако всеки индиец и китаец има личен автомобил тази планета се отписва. Така че за благото на цялата земя е по-добре мнозинството от хората да са изостанали. Иначе умираме всички вкупом. По-добре 6 милиарда бедни отколкото 7 милиарда мъртви.
До ***: Какво Рено сънуваш, бе!? Само на една баничарка го сложиха и дотам. Мерцедес си е Мерцедес!
Днес "до С класата" на Mercedes ВСИЧКО Е С ДВИГАТЕЛИ НА РЕНО!!!За какъв Mercedes плащам тогава???Самоубийци
Още през 70те - ако имаше истински политици... А не слуги на лобита - тряваше да се забрани със ЗАКОН! износа на технологии и ппоизводства от Европа...Тръмп се "усети"... Но вече е късно
Същото е и с ЕС. Защо не се строи завода на VW в ЕС? Защо не си купихме изтребители произведени в ЕС? Както сам каза лакоми дупета.
Шепа свръхбогати дадоха ноухау на Китай, без да им дреме за собствените им народи... Китайците копираха всичко - от айфон до Тесла...и стават все по-добриИли другояче казано:Лаком rъз - кръв cepе
Колкото и да не ни се иска, бъдещето на ЕС е по кофите. Китай в момента има и технологии, и кеш, и мозъците и работната ръка да избие рибата. А ние имаме 500 милиона мрънкачи, мързеливи потребители и вегано-феминисти не раждащи деца и си произвеждаме Фолксвагените в Турция вместо в ЕС. Е няма как да станат нещата в дългосрочен план.
До до 39Ами нека продават, всеки продава каквото може, някои продават ракетни технологии от бъдещето, някои продават занаятчийск апаратура прахосмукачки, кафеварки и коли, а някои продават на *** васали морално остарели 50 годишни самолети за милиарди.
До 2028 г. върху тази платформа ще бъдат произведени 15 000 коли...Годшен обем производство на Голф - 1 350 000 за 2019...
Бъдещето на Европа не е розово защото не се учим от грешките на САЩ. Американците си разбиха производството чрез прекомерен аутсорсинг в чужбина правейки малко хора в САЩ много богати и много хора по-бедни. И те се държат основно защото продължават да привличат световните мозъци и така имат иновации. А ЕС никога няма да привлича мозъците в същата степен като САЩ. Даже напротив учените от Германия и Франция ходят в САЩ. Същевременно както виждаме със завода на VW в Турция, ЕС аутсорсва смело.
Основното замърсяване е с СО2, а автомобилите имат 10% дял в наднорменото замърсяване с СО2 в световен мащаб. В централни части на някои градове заради интензивното движение има и надноремно замърсяване с азотни оксиди, което се използва за мащабна акция срещу относително по-малко замърсяващите дизелови автомобили и налагане на електрическите автомобили, за които е известно, че са по-голям замърсител. В България никъде няма наднормено замърсяване от колите, даже и не минава и половината от норми
Ама защо да не продава Германия автомобили. Едни пробутват ракети навсякъде, а други автомобили. Кой квото може.
2008-*** година (случайно съвпадение с кризата) Германия въвежда Umweltprämie (премия околна среда). 2500? от държавата при покупка на нов автомобил и връщане на стар автомобил. За половин година завъртат 1,7 милиона автомобила. Баланс за околната среда:Стари автомобили в движение са унищожени преди да им е изтекъл ресурса. Нови автомобили с по-високо тегло и с по-мощни двигатели заменят старите. Ползи за околната среда от нула до минус. Ползи за немската икономика: О да.
Няма нужда - да ми "обясняваш"Бръсна се от години... Апропо - VW е един от икономическите двигатели на Германия - разбирай - ЕвросъюзаАко VW фалира - ще повлече и други със себе си.Аз не живея в САЩ и Китай - та да се радвам, че "разбиват" конкуренцията.Живея в Европа - и не искам да дойде ден - когато милиони безработни европейци - да се борят с мигранти около кофите, за отпадъци
Производството на е-автомобили е особено мръсен процес, изискващ добиването на отровни и скъпи ресурси, а последващото рециклиране на батериите добавя още една голяма въпросителна към екологичната оценка на тези автомобили. Защо се крие, че най много СО2 в света отделят фермите за ***, а не авто транспорт или индустрия?
Отново повтарям. Не става на въпрос за екология. Става на въпрос, че трябва да си купиш нова кола. Защото Германия продава коли. И за да те стимулират се правят следните неща:1. Обявява се, че който кара стара кола замърсява природата. 2. Създава се хайп за да може децата ти да те ръчкат за електричка. 3. Ограничават старите коли да не могат да се карат навсякъде и да имат по-високи данъци.
"Костенурката" е в миналото, наред са е-колите: Новата икона на VW