113

42

преди 4 години

До 116Да, ама колко пътници вози автобуса и прави постоянни курсове и колко извозва една тротинетка. Освен това един автобус може да се експлоатира 20-30г. Намериха се много гратисчии да им плащаме и тока по Ел. станциите, и такива мислители като теб.

112

Мен

преди 4 години

Тази статия е поредната тъпотия на тема "ел. скутери". Сравнява се, пълен автобус по пътищата с производството на скутер Що не сравнят колко ресурси се изразходват за производствато на автобус ( стомана, пластмаса, гума и т.н.) и средното изхвърляне на вредни емисии в сравнение на ел скутер. Аман от леймъри!

111

LosHo

преди 4 години

Не се карайте до 10г половината от транспортните средства по света ще са на електричество, а не на твърдо гориво! Те и навремето каруцарите са се вайкали как колите с вътрешно горенв им се пречкат по каруцарските пътища ама ... сега каруци няма, освен в София разбирасе ;) Шегата на страна всичко това е естествена еволюция и технологична революция!

110

98 долу коментира

преди 4 години

че за 1 кг литий се изгаряли тонове дизел,хм,чисто икономически е невъзможно,една батерия е 4кг и струва 600лв,от които 100лв печалба,100лв такси и транспортни разходи,труд сглобяване и др.,остават 400лв,за 4кг батерия това е 100лв на 1кг,демек за производството са отишли 50 литра дизел,аз ако изгоря 1 тон дизел-2000лв,защо бих я продал на цената на 50литра-100лв,нещо не се връзва

109

Бат Разбирачев

преди 4 години

Не, бантускота трябва да забрани и пешеходните пътеки, за да не му спира никой специалната лента за движение, която е само за него и баща му му я е купил и завещал за да може да ходи до магазина или на разходка сам, с джип 5000 кубика. К'о е туй намаляй, ускорявай заради някакви низши твари пешеходци, деца, баби и дядовци, няма ли всеки кола която да кара сам, да си стои у дома. Е виж като се наложи да бъде пешеходец, ще ревне обратното, ама какво ли разбират тия кухи *** от друг държави.

108

Анонимен

преди 4 години

Каква глупава статия и какво невероятно грешно изследване. Сякаш дизеловият автобус не се прави от метал и пластмаса. Ами ако направят тротинетката от дърво и я "обогатят" с слънчеви елементи? Ха тогава да видим..........

107

ss

преди 4 години

почнаха платените статии и изследвания от петролните компании. видиш ли не си карайте тротинетка а си карайте колата (щото е на бензин) То в колата няма пластмаса и метал от който е произведена и не е добит по същия замърсяващ метод както този за тротинетката и как ще сравниш кола 2 тона с тротинетка има няма 10 15 кг????

106

Пепи

преди 4 години

Толкова са популярни че направо ги спират.За справка - Мадрид.Масово полицаите правят забележки на тротинеткаджиите ако карат на тротара.В скоро време ще почнат и да ги глобяват.

105

7

преди 4 години

Бате, дето си писал статията,чуй сега:Само автомобилният акумулатор колкото е вреден, само дори течностите в колата като масло, антифриз, спирачна течност, хидравлика,,, айде сметни ги като вреда за природата и ми се обади!Не легализирате тротинетките, щото искате да ви купуваме скъпите скапани горива и билетите за миризливия градкси транспорт! Който легализира тротинетките, той да стане Кмет на Софията! Честит първи учебен ден!

104

П.Петров

преди 4 години

Глупости ! Или е фалшива новина или е публикувана за пари от автомобилната индустрия!Колко е енергията,. металът и пластмасата за производство на една кола спрямо 4-ри тротинетки ? Да не говорим, че често в колата са един, двама в повечето случаи! Да не говорим за паркиране, инфраструктура и т.н.В радиус от 10-15км. тротинетката е върха!

103

Петров

преди 4 години

Ми то както изглежда като вървя пеша и изпускам газове /пръ.я/ и аз замърсявам въздуха,какво да правя,моля ви помогнете на пишете статия

102

Анонимен

преди 4 години

Еми дайте тогава да си правим всичко от дърво. Но чакайте... Ами горите?!

101

Анонимен

преди 4 години

До До 101ми аз съм един от клиентите дето се губят,на година минавам с колата около 2000 км,а с електрическото колело 3600 км,за тези 3600 км може да се каже,че съм спестил 260 литра бензин за година.Не говорех за колите а за хората,които ползват ел транспорт вместо горивен,демек ходят на работа не с колата а с мини ел средство-колело,тротинетка,ролер,моторетка.Няма да стане бързо масов,но определено ще превземе пазара след време.Сигурно ще кажете защо не с колело,е то е спорт,а не транспорт

100

Ся си ба маммата

преди 4 години

*** маниулативната статия, сравняват тротинетки с пълен автобус!?А защо не сметнат от метала на един джип, който дими из софийските улици колко тротинеки могат да се изработят. А , и тротинетките не димят между впрочем, ако не сте забелязали!....За разлика от джипа!Мъка, мъка - как ли ще изглежда една мутреска тротинетка, като забранят мутреските джипове регистрирани, като баничарка! Все пак дъпънарите трябва да се разпознават по нещо!

99

До 101

преди 4 години

Какви клиенти ти се привиждат че се губят бе? Под 1% от колите по сввта са електрички. И процента не се променя въпреки агресивната лобистка кампания срещу вътрешното горене. У нас има над 3000000 явтомобила. От тях само 700 са едни смешни електрокрчета и още 7 Тесли. Само глупаците могат да вярват че елвкричките ще се зарвждат с ВЕИ. А Самите ВЕИ- та са по далеч от екологията отколкото който и да е ТЕЦ ба газ

98

Американ

преди 4 години

Тогава какво да кажем за електрическите коли? Че една такава е по-вредна от цял автопарк таралясници?Освен това на малумниците в Европа все лицензи, регистрации и други взимания им в главите, ще поискат същото и за велосипедите, а после и за пешеходците!

97

Анонимен

преди 4 години

хахахаа пропищяхаа,губят клиентиии,бензина ще трябва да падаа,аз само да попитам-колите,моторите и автобусите от хартия ли ги правят,маслата ,горивата и антифриза от вода ли са,от аспусите алпийски въздух ли излиза,мамма миа яко лоби скача срещу ел транспорта,хехе,да му мислят бензинджиите,скоро само за извънградско ще се зарежда,колкото и да не им се иска,е зимата ще имат оборот

96

икономист

преди 4 години

До Анонимен 79"A автобусите, които пътуват полупразни или с двама пътници вътре?" Точно в това е проблемът, че вмество 40-50 пътници на автобус, в тях обикновено се возят по 10-15 пътника. Този проблем може да се избегне само чрез забрана на индивидуалните транспортни средства - тротинетки, скутери, автомобили, мотори и т.н. Само така автобусите и другите масови средства за транспорт, ще успяват да запълнят пълния си капацитет. Самото устройство на градовете също прави транспорта неефективен.

95

Анонимен

преди 4 години

До 97То па една зима. 2 седмици

94

Анонимен

преди 4 години

Кат` сте толко зачудени прочетете колко зъмърсява 1кг литии(материала за батериите) и ще останете учудени.То излиза, че може да изгориш няколко десетки тона дизел и ще е по-екологично от произвеждането и изхвърлянето на 1кг литии.