До 116Да, ама колко пътници вози автобуса и прави постоянни курсове и колко извозва една тротинетка. Освен това един автобус може да се експлоатира 20-30г. Намериха се много гратисчии да им плащаме и тока по Ел. станциите, и такива мислители като теб.
Тази статия е поредната тъпотия на тема "ел. скутери". Сравнява се, пълен автобус по пътищата с производството на скутер Що не сравнят колко ресурси се изразходват за производствато на автобус ( стомана, пластмаса, гума и т.н.) и средното изхвърляне на вредни емисии в сравнение на ел скутер. Аман от леймъри!
Не се карайте до 10г половината от транспортните средства по света ще са на електричество, а не на твърдо гориво! Те и навремето каруцарите са се вайкали как колите с вътрешно горенв им се пречкат по каруцарските пътища ама ... сега каруци няма, освен в София разбирасе ;) Шегата на страна всичко това е естествена еволюция и технологична революция!
че за 1 кг литий се изгаряли тонове дизел,хм,чисто икономически е невъзможно,една батерия е 4кг и струва 600лв,от които 100лв печалба,100лв такси и транспортни разходи,труд сглобяване и др.,остават 400лв,за 4кг батерия това е 100лв на 1кг,демек за производството са отишли 50 литра дизел,аз ако изгоря 1 тон дизел-2000лв,защо бих я продал на цената на 50литра-100лв,нещо не се връзва
Не, бантускота трябва да забрани и пешеходните пътеки, за да не му спира никой специалната лента за движение, която е само за него и баща му му я е купил и завещал за да може да ходи до магазина или на разходка сам, с джип 5000 кубика. К'о е туй намаляй, ускорявай заради някакви низши твари пешеходци, деца, баби и дядовци, няма ли всеки кола която да кара сам, да си стои у дома. Е виж като се наложи да бъде пешеходец, ще ревне обратното, ама какво ли разбират тия кухи *** от друг държави.
Каква глупава статия и какво невероятно грешно изследване. Сякаш дизеловият автобус не се прави от метал и пластмаса. Ами ако направят тротинетката от дърво и я "обогатят" с слънчеви елементи? Ха тогава да видим..........
почнаха платените статии и изследвания от петролните компании. видиш ли не си карайте тротинетка а си карайте колата (щото е на бензин) То в колата няма пластмаса и метал от който е произведена и не е добит по същия замърсяващ метод както този за тротинетката и как ще сравниш кола 2 тона с тротинетка има няма 10 15 кг????
Толкова са популярни че направо ги спират.За справка - Мадрид.Масово полицаите правят забележки на тротинеткаджиите ако карат на тротара.В скоро време ще почнат и да ги глобяват.
Бате, дето си писал статията,чуй сега:Само автомобилният акумулатор колкото е вреден, само дори течностите в колата като масло, антифриз, спирачна течност, хидравлика,,, айде сметни ги като вреда за природата и ми се обади!Не легализирате тротинетките, щото искате да ви купуваме скъпите скапани горива и билетите за миризливия градкси транспорт! Който легализира тротинетките, той да стане Кмет на Софията! Честит първи учебен ден!
Глупости ! Или е фалшива новина или е публикувана за пари от автомобилната индустрия!Колко е енергията,. металът и пластмасата за производство на една кола спрямо 4-ри тротинетки ? Да не говорим, че често в колата са един, двама в повечето случаи! Да не говорим за паркиране, инфраструктура и т.н.В радиус от 10-15км. тротинетката е върха!
Ми то както изглежда като вървя пеша и изпускам газове /пръ.я/ и аз замърсявам въздуха,какво да правя,моля ви помогнете на пишете статия
До До 101ми аз съм един от клиентите дето се губят,на година минавам с колата около 2000 км,а с електрическото колело 3600 км,за тези 3600 км може да се каже,че съм спестил 260 литра бензин за година.Не говорех за колите а за хората,които ползват ел транспорт вместо горивен,демек ходят на работа не с колата а с мини ел средство-колело,тротинетка,ролер,моторетка.Няма да стане бързо масов,но определено ще превземе пазара след време.Сигурно ще кажете защо не с колело,е то е спорт,а не транспорт
*** маниулативната статия, сравняват тротинетки с пълен автобус!?А защо не сметнат от метала на един джип, който дими из софийските улици колко тротинеки могат да се изработят. А , и тротинетките не димят между впрочем, ако не сте забелязали!....За разлика от джипа!Мъка, мъка - как ли ще изглежда една мутреска тротинетка, като забранят мутреските джипове регистрирани, като баничарка! Все пак дъпънарите трябва да се разпознават по нещо!
Какви клиенти ти се привиждат че се губят бе? Под 1% от колите по сввта са електрички. И процента не се променя въпреки агресивната лобистка кампания срещу вътрешното горене. У нас има над 3000000 явтомобила. От тях само 700 са едни смешни електрокрчета и още 7 Тесли. Само глупаците могат да вярват че елвкричките ще се зарвждат с ВЕИ. А Самите ВЕИ- та са по далеч от екологията отколкото който и да е ТЕЦ ба газ
Тогава какво да кажем за електрическите коли? Че една такава е по-вредна от цял автопарк таралясници?Освен това на малумниците в Европа все лицензи, регистрации и други взимания им в главите, ще поискат същото и за велосипедите, а после и за пешеходците!
хахахаа пропищяхаа,губят клиентиии,бензина ще трябва да падаа,аз само да попитам-колите,моторите и автобусите от хартия ли ги правят,маслата ,горивата и антифриза от вода ли са,от аспусите алпийски въздух ли излиза,мамма миа яко лоби скача срещу ел транспорта,хехе,да му мислят бензинджиите,скоро само за извънградско ще се зарежда,колкото и да не им се иска,е зимата ще имат оборот
До Анонимен 79"A автобусите, които пътуват полупразни или с двама пътници вътре?" Точно в това е проблемът, че вмество 40-50 пътници на автобус, в тях обикновено се возят по 10-15 пътника. Този проблем може да се избегне само чрез забрана на индивидуалните транспортни средства - тротинетки, скутери, автомобили, мотори и т.н. Само така автобусите и другите масови средства за транспорт, ще успяват да запълнят пълния си капацитет. Самото устройство на градовете също прави транспорта неефективен.
Кат` сте толко зачудени прочетете колко зъмърсява 1кг литии(материала за батериите) и ще останете учудени.То излиза, че може да изгориш няколко десетки тона дизел и ще е по-екологично от произвеждането и изхвърлянето на 1кг литии.
Електрическият скутер май бил по-вреден от пълен дизелов автобус