Когато пуснали първият локомотивввввв .....майчице мила. Какъв вой и какви псувни по този ,,кон"....Че и днес....същото...
Те виждат лесен начин за придвижване. Аз виждам дърти мъже и жени на тротинетки. Може би нямам право да гледам така на тях, ама просто не мога по друг начин да ги гледам. Големи хора със слушалки големи като каски се качили на тротинетки и толкова ги ползват, че чак в градския транспорт, даже в метрото, се качват с тях... е за чии рук са ви ако само ще заемате място като за трима в градския с тях?
До Анонимен 27Добър въпрос, и отговорът е, че си зле. Това са няколкото основни фирми като Юбър (техните тротинетки са в София в момента), а не държавни фирми.
Тенденцията към обездвижване, което води след себе си редица проблеми, нараства с всяка измината година, не само у нас, но и по целия свят! Тритонетките са нещо, което сериозно ще я подкрепи, мисля! Затова не съм им фен, предпочитам да ходя пеша, а ако е по-далечко, с колело или автомобил! А за това, че са опасни... то и без тритонетки много хора са като зомбита, крачат си без изобщо да гледат къде вървят и къде стъпват, изобщо не им минава през акъла, че не са сами на тротоара или пък на пътя..
Нека не забравяме, че една електрическа триколка се блъсна странично в колата на бащата на президента. Тогава полицая написал глобата на тротинетката беше уволнен. Как сега станаха незаконни, а тогава беше редовен участник в движението, въпреки липсата на преглед, платен данък и шофьорска книжка?
Незаконни са защото неплащат акциз и ДДС върху електроенергията която ползват. Когато платят ще се узаконят!
До Анонимен 28Не е много просто. Колите изпълняват и други функции освен забавление, затова са се наложили по пътищата. Тротинетките имат ниско КПД за енергията, която ползват - служат за предвижване на един индивид, най-много с раничка на гърба. В условията на недостиг на електроенергия и проблеми с околната среда тротинетките просто нямат бъдеще.
Много любопитно е кой лобира за тази видима тъпотия и какво стои зад невъзвръщаемата инвестиция.
Както каруците и конете нямат място в градовете, така и тротинетките. В дадения случай и двете крайности са вредни.
Тортинетката е супер. Карам я вече от половин година. Обаче наистина е опасно с нея. Нестабилна е. Карам от 25 години велосипед в София (и автомобил от 17), но тротинетката е по-опасна от велосипеда. Лесно се губи равновесие и стабилност дори от малки неравности. По платното по-става като велосипед да се кара, обаче една шахта да не видиш и с тези малки гуми си по очи. По тротоара шашкам пешеходците и пак е кофти. Като цяло няма добро решение. В Германия са плъзнали навсякъде между другото.
средната скорост с кола в София е 14-16км. в час.. Фандъкова задръсти града с коли. Позволи да се паркират навсякъде и няма НИКАКВИ прегледи. Със 500 лв. си купуваш дръгел и си се возиш из града по-евтино от градския транспорт.Резулатата е задръстен град и ужасен въздух.Бъдещето е на градски транспорт и малки ел. колички скутери и тротинетки.Q7 GL X7 нямат място в града. Данъка трябва да им е такъв че дивия *** да не си ги и мечтае.
Ама защо се занимавате с половинчати недовършени технологии? Направо преминете на електрически ролери.
Тази смешка никога не може да измести моторите като бързи превозни средства в трафика. Това не е никакъв скутер, ами елекрическа тротинетка. Моя скутер е четири тактов с водно охлаждане и *** бензинче, 250 кубика и ходя на работа за 10/15 минути на 20/25 км. разстояние.
До до 15"Не знам защо смяташ, че тези скутери пречат някому"От личен опит. Не всички ги карат само по велоалеите. Най-големият проблем е, че не се забелязват отдалече и че променят посоката си по-рязко от велосипедите. Но и като пешеходец ми се е налагало да давам път на някои твои колеги. Представям се, каква мъка ще е, ако станат повече.
Както казах, карам по вело алеите. По улиците не се движа. Неудобство никога на никого не съм си позволявал да причинявам. Не съм безпарична батка отЛюлин с BMW E60 да се мисля за Господ. Аз съм принципен човек. Не знам защо смяташ, че тези скутери пречат някому. В LA масово хората ходят на работа така (от там го прихванах този навик, въпреки че имам служебна кола там). Да не говорим за Европа- масово. Факт е, че Lime са много скъпи и Spark излиза къде, къде по-евтино. Но аз имам собствен.
Това че е кеф е страничен ефект. Ходя на работа с такова от година. Изключително бързо и удобно. Офисът ми е на 7 км от дома. Да ги забраняват пак ще се качвам на колата.
Решението е пазарната икономика всеки сам си решава какво да използва, но без разни измислени регулации и данъци към едните и другите.
Скутерът е превозно средство, и като такова, следва да се третира, като мотоциклет, или автомобил. Да караш превозно средство по тротоарите, е лудост. В същото време, ако е на пътя, създава огромен риск и за себе си, и за нормалните шофьори. Следователно, трябва или административно тотално да се забрани, освен на специализирани площадки, или застраховката за скутер да е задължителна и да е мин. 100,000 евра годишно, за да отказва де.билите. Същото важи и за велосипедите.
Готов ли е светът за инвазията на електрическите скутери?