До нобиЩе ти изчезне главата. Колко се губи и какво като се губи? Нима за да дойде бензина и нафтата до вашата селска бензиностанция не се губи? За да докара цистерната 5тона нафта от нефтохима, отиване и връщане 300километра по 20литра/100. Сам сметни дали нямаш загуби.
Сингапур не е държава, а град.По територия приблизително колкото Голяма София, но безумно гъстонаселен.Затова министърът се прави на умен.
толкова са екологични, че няма накъде повече. ами какво е кпд -то , колко енергия се губи за пренос и съхранение ? ще изчезнат като тамагочитата тия ***, ама нали е модерно сега
баце, ти излизал ли си от селото българия някога!?Сингапур, страна от третия свят? ! Т.Ъ,П СИ та дрънкаш чак!!!
Вие май сте от населени места с по 30 коли. Когато отидете на място с трафик ще усетите какъв въздух се диша и как хубаво прочиства дробовете.
"...Второ всяка голяма държава си има ядрена енергия с филтри. Твоя 15 годишен дизелов кошник, като спре на светофара отзад сълзите ми текат."Разясни ми, моля ти се, какво е "ядрена енергия с филтри"?Също така, по-малко... но все пак интересно... как ти текат сълзите отзад?!? По темето или по-надолу? :)))
До Шарлатанияа за направата на другите коли, какво се използва? Само екологично чисти материали предполагам. И си върви пропагандата с пълна сила, щом ел. колите ги изкараха, че повече замърсяват от другите. Ц Ц хора без мозък
Напълно сам убеден,че за целия си жизнен цикъл от рудата до преработката на батериите и ламаринете по гробищата за коли,електромобилът замърсява не по-малко,а за някои съставки и повече. Тоя ток за електромобилите откъде ще се вземе? От фотоволтаици и вЕтени мелници е абсурд да стигне - значи пак въглища и атомна енергия.
"Мнението на някакъв анонимен министър от държава от 3тия свят е без значение.""Singapore is a global hub for education,[9] entertainment,[10] finance, healthcare,[11] human capital,[12] innovation,[13] logistics,[14] manufacturing,[15] technology,[16] tourism,[17] trade, and transport.[18] The city ranks highly in numerous international rankings, and has been recognised as the most "technology-ready" nation (WEF), top International-meetings city (UIA),"За *** ако не е в САЩ или ЕС е нищо...
Каква ирония , министъра е казал , че колата е за по дълги междуградски разстояния , за кратки вътрешно градски разстояния не си струва инвестицията .....
Не е вярно това. Първо че твърдите горива постепенно се забраняват и скоро няма да се използват. Второ всяка голяма държава си има ядрена енергия с филтри. Твоя 15 годишен дизелов кошник, като спре на светофара отзад сълзите ми текат. Не се правете на много умни, защото не сте. Хората гледат 50 год напред, а не като вас 50 год назад в соца. Колкото и да лаете това е бъдещето и нито вие, нито некъв приз от Азия, ще го спре.
Мнението на някакъв анонимен министър от държава от 3тия свят е без значение. Ако Мъск създава лайфстайл в който няма да се налага да ремонтирам и подържам ДВГ и няма да ходя на бензиностанция да оставям пари - ТОВА Е ДОБЪР ЛАЙФСТАЙЛ ЗА МЕН!!!
прав е човека. От екологична гледна точка електромобилите към момента въобще не са екосъобразни. Като погледнем лития как се добива и сметнем, че повече от половината ел. енергия се произвежда от твърди горива става ясно, че настоящия ел. джигател замърсява повече отколкото дизела напромер, но замърсява на друго място.
Прав е. Хубаво, че го е казал в прав текст. За съжаление у нас общественият транспорт умишлено се съсипва.
Браво, време беше някой да го каже високо и ясно. На всичкото отгоре този г ъ з Мъск, говори за колонизиране на Марс ?! От какъв зор ? Замърсяваме си планетата, за да отидем на място, което не е годно за живот ?
Министър от Сингапур: Tesla не помага на планетата