12

Анонимен

преди 4 години

Няма значение, че липсва подвижен и тягов състав. Важно е шефчетата да получават бонуси и премии. За премии и бонуси отиват толкова пари, колкото да се купи поне един локомотив годишно.

11

Вуйчо

преди 4 години

Най-голямата ирония си остава това как чакат по един час на гарата при смяната на часа.

10

Вуйчо

преди 4 години

До Анонимен номер 5Е, айде сега чак да се разпаднат няма, плюс това цените на билетите са скромни. Например София - Пазарджик е около 7 лева. Който има кола, да си се вози с нея , влаковете са за бедняците.

9

Старият машинист

преди 4 години

До timПо времето на СОЦА основният начин за придвижване бяха влаковете. Леките коли бяха малко, а междуградските и междуселските автобуси возеха само до най-близката гара. Между София-Банкя на всеки 30 минути пътуваха 36 чифта влакове от 5 сутринта до 23 ч вечерта. Имаше пътници.Железницата беше държавен приоритет и се субсидираше. Директорите на заводи и комбинати бяха длъжни да ползват ЖП транспорт за доставка на материали и пласиране на продукцията.БДЖ беше "държава в държавата".

8

истина е

преди 4 години

На запад като нашите влакове и вагони ,за животни няма да ги пуснат !

7

Бай Иван

преди 4 години

От некадърници какво очакваш

6

tim

преди 4 години

Едно време имаше и локомотиви и стократно повече влакове от сега както и нямаше нито една закрита линия и влак но в сегашна България има 10 влака и тях не може да поддържаме както трябва

5

Анонимен

преди 4 години

Работил съм като машинист 20 години по голяма тррагедия на БДЖ от тази в момента никога не съм виждал. Морално и материално остаряла техника неадекватно ръководство което краде като за последно. Да дрънкат по релсите 35 годишни вагони и 40 годишни локомотиви това е равносилно на убииство на пътници. Кои са тези смелчаци които си рискуват живота и се качват на вагони които всеки момент ще се разпаднат на релсите.

4

Анонимен

преди 4 години

Кога ли са спазвали графика, та да го жертват сега

3

Анонимен

преди 4 години

Инцидентите, които се случват по трасета и гари достигат до 40-50 на месечна база..............значи, горе- долу по 2 на ден ???

2

Ф.С.В.

преди 4 години

ИЗВЪНРЕДНА НОВИНА ! ИЗВЪНРЕДНА НОВИНА!1 Днес влакът Бургас София пристигна без никакво закъснение и ДОРИ не се е запалил ЛОКОМОТИВЪТ!!! Всички пътници слизайки споменаваха господ ! Алелуя!

1

Старият машинист

преди 4 години

Когато през 1991 година пътувахме в Швеция с влак. вагоните бяха 60 годишни, но всичко отвън и отвътре блестеше като ново. В купето беше монтирано табло с десет копчета за вентилация, светлини, радио и т.н. Бъдете сигурни- изпробвахме ги всичките и всичките работеха!Това означава, че не са важни годините на вагона, а неговата поддръжка и подмяната на износените части.За онези от вас, които сравняват релсовите превозни средства с автомобилите ще кажа, че релсовите могат да издържат много повече