Няма значение, че липсва подвижен и тягов състав. Важно е шефчетата да получават бонуси и премии. За премии и бонуси отиват толкова пари, колкото да се купи поне един локомотив годишно.
До Анонимен номер 5Е, айде сега чак да се разпаднат няма, плюс това цените на билетите са скромни. Например София - Пазарджик е около 7 лева. Който има кола, да си се вози с нея , влаковете са за бедняците.
До timПо времето на СОЦА основният начин за придвижване бяха влаковете. Леките коли бяха малко, а междуградските и междуселските автобуси возеха само до най-близката гара. Между София-Банкя на всеки 30 минути пътуваха 36 чифта влакове от 5 сутринта до 23 ч вечерта. Имаше пътници.Железницата беше държавен приоритет и се субсидираше. Директорите на заводи и комбинати бяха длъжни да ползват ЖП транспорт за доставка на материали и пласиране на продукцията.БДЖ беше "държава в държавата".
Едно време имаше и локомотиви и стократно повече влакове от сега както и нямаше нито една закрита линия и влак но в сегашна България има 10 влака и тях не може да поддържаме както трябва
Работил съм като машинист 20 години по голяма тррагедия на БДЖ от тази в момента никога не съм виждал. Морално и материално остаряла техника неадекватно ръководство което краде като за последно. Да дрънкат по релсите 35 годишни вагони и 40 годишни локомотиви това е равносилно на убииство на пътници. Кои са тези смелчаци които си рискуват живота и се качват на вагони които всеки момент ще се разпаднат на релсите.
Инцидентите, които се случват по трасета и гари достигат до 40-50 на месечна база..............значи, горе- долу по 2 на ден ???
ИЗВЪНРЕДНА НОВИНА ! ИЗВЪНРЕДНА НОВИНА!1 Днес влакът Бургас София пристигна без никакво закъснение и ДОРИ не се е запалил ЛОКОМОТИВЪТ!!! Всички пътници слизайки споменаваха господ ! Алелуя!
Когато през 1991 година пътувахме в Швеция с влак. вагоните бяха 60 годишни, но всичко отвън и отвътре блестеше като ново. В купето беше монтирано табло с десет копчета за вентилация, светлини, радио и т.н. Бъдете сигурни- изпробвахме ги всичките и всичките работеха!Това означава, че не са важни годините на вагона, а неговата поддръжка и подмяната на износените части.За онези от вас, които сравняват релсовите превозни средства с автомобилите ще кажа, че релсовите могат да издържат много повече
БДЖ: Жертваме графика, за да няма инциденти