...vsichko tova e rezultat ot novite evropeiski I zadokeanski tsennosti ! Predi imahme darjava ,red ,sigurnost ,zakonnost I badeshte ! Sega nito edno ot tezi neshta ! Tova deto se sluchva po patishtaata e samo sledstvie ot tova deto sme zagubili !!!
Първи при загинали от катастрофи с коли и първи в ограниченията при ел . превозни средства които трябвало да са маломощни и да не вдигат 20 кл в час и жълти желетки и кво ли не щеш .А колите са без ограничител в скороста и мощноста . Някой иска да сме роби на петролнодоларовата система . СЕЩАЙТЕ СЕ КОЙ ??? Тоя дето държи кормилото на държавата и не дава никакви резултати .Се сме първи в негативните статистики .
Пожароопасният Бойчо от Банкя разреши 140 км/ч на магистрала в неговата *** България, за да се избиват комплексарите и *** зад волана по-лесно и по-безболезнено ! Изключвам Германия, къде в ЕС е разрешена такава скорост по магистралите които са хиляда пъти по-качествени от българските разорани асфалтирани пътища ? Общество възпитавано от чалга ур'одщината няма как да не се самоизбива по "калдаръмите" на кошара "България" строени от мал'оумен пожарникар....
Борим се с катастрофите като глобяваме за невключени фарове посред лято, на обяд, при най-силно слънце. Това успяха да измъдрят умниците в парламента преди няколко години.
Първи по ниско заплащане,първи по необразованост и първи по умрели по пътищата-ами простотията народна си ни проличава и в Европа!
Естествено, вместо да събират пари и да инвестират в курсове и квалификация, те пестят пари за да си купят 15-20 годишен таралясник, после катастрофи и прочее. Нормално, селски манталитет.
хора, стига сте се връзвали на чиновнически статистически глупости. колко от вас карат ей-така за кеф в насрещното? 1-2 на милион. но на колко от вас им се е налагало рязко да избегнат огромна яма на пътя? или да се хлъзнете на необезопасен участък? случайно да са ви изскачали кучета и крави на платното? а пияници, каруци? а колоездач да е профучавал от нищото на пешеходна пътека? много е лесно да си измиват ръцете с лошите шофьори. да, не сме най-дисциплинираните, но други са причините!
ами първи сме по-най лошите и калпави пътища в европа, съответно сме и първи по измрели. не е от шофьорите. ако например имаше още 5-6 държави в ес с по-лоша пътна инфраструктура, вероятно щеше да е лошо шофиране. но глобите и фаровете не помагат, очевидно някой трябва да оправи пътищата. ааа, и да възстанови жп, морския и самолетен транспорт, защото всички в момента нямат избор, освен да се придвижват с автомобили.
Трябва да се въведе час по скоро Бонус-Малус при застраховката ГО. Но истински Бонус-Малус както е в САЩ, и застраховката трябва да е на шофьора а не на колата. До като това не се направи терора по българските пътища ще продължава.
При максимално разрешена скорост 140 км/ч на магистрали се кара с 150-160 Е как да не се трепят. Аз съм карал в село с 55 км/ч и ме минават все едно съм спрял. Намалете скоростта и ще има по малко катастрофи. При 100 км/ч спирачния път на сух загрят асфалт е 38-40 м за нов напълно изправен автомобил и шофьор с добри реакции. Направете Вие това упражнение с вашия на безопасно място и замерете вашите метри.
Няма данни колко са загиналите заради по-остарелия автопарк в България, но най-вероятно няма такива.
Първи сме в ЕС по загинали при катастрофи с коли