4

Анонимен

преди 4 години

ИТ технологията е инструмент. Както с една дрелка можеш да си пробиеш дупка в стената да си окачиш картина, така можеш да си направиш лоботомия в домашни условия. Времето прекарано пред комютър може да бъде полезно или деструктивно. Проблема с децата, е че тяхната система за самосъхранение не е така добре развита. Ако родителите използват позицията си да ги насочат към конструктивни занимания всичко би било наред. Хората обвиняват комютрите за собствената си безотговорност.

3

Анонимен

преди 4 години

До АнонименДраги Анонимнико. В бързината си да се покажеш по-професор от ПроФесора явно си пропуснал да прочетеш че аз пиша за ЧЕТЕНЕ . Това че книгите са не само хартиени а имат и електронен вариант не е твое откритие а е известно на всички . А ако се напрегнеш малко и прочетеш и последното изричение в коментара ми ще ти светне че аз пища че клипове и филми като единствена форма на обучение не създават дълготрайни знания поради бързината на предаваната информация .

2

Анонимен

преди 4 години

Драги професоре, от 30 години чета книги на компа. Нека да сравним четене на книга за мрежи с, примерно, CISCO курс със симулации на пакет трейсър. Ти ще четеш от книжна книга, а аз от официалния курс на СИСКО с упражненията на симулатора. После ще застанем двамата на едно работно място и ще вършим еднаква работа. Дори няма да разбереш какво се случва и защо. Или ти учи от книга програмиране, а аз на компа ще чета и пиша код и ще го тествам...

1

ПроФесора

преди 4 години

Абсолютно погрешна статия.Дете прекарвало времето си не в игри навън с другите деца а от 2 годишно в зяпане на филмчета на таблет получава много сериозни мозъчни увреждания а не става технологичен гений. И също,трябва да се знае, че мозъка има своите ограничения за скороста с която обработва получаваната информация и затова възприемането на сериозни, дълготрайни знания най- добре става с ЧЕТЕНЕ НА КНИГИ. Бързата информация идваща с мултимедийни клипове и филми лесно се забравя и не е удачна.