68

Анонимен

преди 4 години

Жертвите по пътя. Причината. Лошите пътища.

67

Анонимен

преди 4 години

Що за въпрос? Отдавна се знае, че българинът яко трепе огромни комплекси на пътя с ***. Купува стари бракми, кичи ги като за панаир, и мисли, че от жаба ще стане кон за милиони, като вдигне крак. Пардон, като "кара бързичко", както често се изразяват нашенските комплексари.Освен това е ка.тил, който не може да научи и спазва елементарни правила за движение по пътищата.Купува си правото да шофира не със знания, а с пари.И все друг му е крив.Като му кажеш тия истини, почва да цъка минуси.

66

Край

преди 4 години

Лоши шофьори ли!?! Та всеки българин е убеден /жена си също е убедил/, че кара по -добре от Фелипе Маса.Всичко това е щото сме втори в света по интелигентност.

65

Пян_Гъ

преди 4 години

До до 65КАТО СЪМ ГО СБЪРКАЛ, ТОВА ЩЕ Е ПОЛОЖЕНИЕТО. КАНДИДАТИРАЙ СЕ ЗА БГ ПОЛИТИК - ЕКСТРА СИ!!!

64

до 65

преди 4 години

Объркал си форума ---тези предложения се правят на сайта на Северна Корея...кога се избира президент !

63

Пян_Гъ

преди 4 години

"Защо сме лоши шофьори?"Защото не съм аз шеф на МВР, затова. 1) Глобите за по-сериозни нарушения започват от няколкостотин евро, 2) при животозастрашаващо нарушение колата се отнема + другото, 3) Глобите се плащат до 3 дена, ако не - изключване на ЕГН-то от държавните системи (няма заеми, пътувания, чиновнически услуги и т.н.), направо "умираш" - включването с допълнителна солена глоба и т.н. ЗАЩО НЕ СТАВА ЛИ - АМИ ЗАЩОТО ЩЕ ВАЖИ И ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПРИЕМАТ ЗАКОНА, ЗАТОВА!

62

до 63

преди 4 години

Не знам дали знаеш, но *** карат таксита без шофьорски книжки и дори без нужните разрешителни и регистрации.Отгоре на всичкото, слагат помпи и въртят всякакви номера да обират хората.Обаче, има кой да ги пази ...

61

Анонимен

преди 4 години

"Защо сме лоши шофьори?"---Защото тръгнахме да ГИ интегрираме, като ИМ даваме шофьорски книжки САМО срещу заплащане (под масата), БЕЗ неоходимите знания и изпит.Вижте само, кой етнос доминира сред таксиметровите шофьори...

60

фатмака

преди 4 години

Проблема е че много автомобили се движат по пътищата на България.Но кой с какъв опит и култура на шофиране е ,не се знае.Уж сме много бедни, пък много се шофира с по един или двама пътници.Дали пък не се крият данъци?

59

Анонимен

преди 4 години

Той е много добър шофьор,затова го беше наел Мето Илиенски.

58

Чича Ви Митко

преди 4 години

Отговорът е изключително ***, т.е. като прилагателното в първата част на този пост.А отг: защото сме болно общество, а болестта се казва дебилизъм и масово *** народ.По-точно от това не мога да отговоря.

57

Анонимен

преди 4 години

Имам видеорегистратор на предното и задното стъкло. Спира ме КАТ. Когато забелязоха камерите, проверката рязко се ускори. Тъй като всичко ми е изрядно, не успяха да ми отговорят защо точно мен са решили да спрат.Парадокът е, че докато ме проверяваха, покрай нас мина автомобил с неработещ фар, един бълващ дим като тец и един джип връщащ се от офроуд, който целия (вкл. и стъклата) беше в кал.

56

Анонимен

преди 4 години

Обаче като има инцидент с участието на жена следват коментари като" Тряаа се забрани на жените да карат"

55

Тръба

преди 4 години

Народа е беден и гладен, няма какво да яде! Обаче мат'рялеца търкаля на два и петдесет до припадък. Трафик, тапи, няма пресичане ей! Смърди на отрови. Един карач, тръца огромното бензиново нещо. Бърза! За пешеходци, колоездачи и всякакви пречещи елементи зеленият светофар е пет секунди, а червеният е пет минути. Така де, негово величество карача трябва да мине. Излизам къпан и изпран и след първото кръстовище съм леш. Та така, много ми е кеф да гледам размазани карачи в консерва.

54

кука

преди 4 години

Министъра на Вътрешните работи е завършил средно специално образование - СМУ, више специално образование - АМВР и е магистър по Право. Той е политическо лице и тази кфалификация не е задължителна. Парадоксално "професионалистите" в МВР на 95% са завършили "нищология", т.е. образование неотносимо с дейноста на МВР. Там е заровено кучето !

53

Христо

преди 4 години

Единствената причина за факта,че мрем като мухи по пътищата е ПРОСТОТИЯТА и тъпотата на българския шофьор...Няма друга причина....Другото са оправдания за простотията и тъпотата....

52

Западните Балкани

преди 4 години

Работата на МВР е контролират движението по пътищата, но как да го правят като ги няма там? Просто не си вършат работата, заради която взимат толкова много средства от бюджета. За се възпитат шофьорите, трябва да има истински контрол, да се прилага непрекъснато. Сега дори тези, които биха били спокойни на пътя са увличани от шепа безмозъчни хора и се появя масовото наръшение. Трябва да отдадем дължимото и на ниското качество на пътищата. Там питайте Борисов.

51

Анонимен

преди 4 години

Всеки ден изминавам по минимум 20тина км градско във Варна и ставам свидетел на дузина тежки нарушения. Тези нарушения обаче не се регистрират от никой и никой не търси отговорност от така наречените шофьори. Най-лесно е да киснеш в патрулката до някой храст или зад някоя табела и да си опънеш камерката да си снима там.. Жалко подобие на държава!

50

Курти

преди 4 години

Камери му е майката.На всеки сто метра камера.На всеки светофар камера.На всеки мост пак камера.Само чатала на врата иначе оправия няма.Те тея с купените книжки все в един момент ще свършат(надявам се).

49

..

преди 4 години

Личното ми наблюдение е, че 70% от шофьорите дори не знаят кога нарушават правилата, но твърдят, че са примерни шофьори.Десетилетия наред КАТ говореха единствено за превишената скорост.Затова повечето мислят, че щом не превишават скоростта, значи не са нарушители.Чак отскоро заговориха за неправилно изпреварване, отнемане на предимство, неспазване на дистанция, извършване на маневри без сигнализация и/или от неправилна лента; минаване на червено и прочее.Е, виждате резултата.