136

Маркуча водата

преди 4 години

Общините да вземат да мият улиците.На времето се миеха по 3-4 пъти на седмица дажже и пешеходните зони.А сега защо не нали сме ЕВРОПЕЙЦИ.Или само търсим под вола теле.Старите коли им виновни на калпава ракета космоса и крив .

135

Я па я..!

преди 4 години

До Анонимен 134 Ааа ,никакво евро -6.Направо на евро -10.Да покажем на западняците как се прави.

134

Съвет

преди 4 години

Да си купим по два дизеляка докато се внасят и са евтини. Единия за по нататък.

133

Анонимен

преди 4 години

Не знам защо не става въпрос за печките които горят *** през зимата! Това е основния проблем а сега пак говорят само за колите...

132

Ханс Шлиферхаус

преди 4 години

Целта е да ограничат движението на деби*лите, че много станаха. Само богатите ще могат да си карат електричките , а бедните ще бъдат изолирани в гетото. Да му мислят бедните. Богатите това не ги засяга. Поздрави от Швейцария

131

Анонимен

преди 4 години

Забраната трябва да е за автомобили под евро 6. Тогава ще се изчисти въздуха. Факт е че София е най мръсната столица в ЕС! А България е с най мръсен въздух от 28 те страни в ЕС

130

до 130

преди 4 години

прилагат ви тактика разделяй и владей, отвличат еи вниманието с измислени проблеми за да не виждате основнито, най бедните в Европа.....16% живеят хоре долу и вс останало мизерства.много точно, ако българина има пари защо да не си купи ново возило, беднотията го кара да кара 20 годишна кола, която в не мслко случаи е по читава от 10 гофишна.

129

Тошо

преди 4 години

За съжаление не мога да приложа снимка от електроцентралата до Кьолн за да видите за какъв черен дим става на въпрос там. После автомобилите им били виновни. Горят си въглищата и не им пука защото им трябва ток за електромобилите. *** работа.

128

Анонимен

преди 4 години

Хахаха след дъжд качулка, Европа си изхвърли старите таралясници а ние от 2021 може би ще ги забраним. Смях.Както винаги БГ крета крета след останалите държави, само 100 назад сме.

127

Анонимен

преди 4 години

прилагат ви тактика разделяй и владей, отвличат еи вниманието с измислени проблеми за да не виждате основнито, най бедните в Европа.....16% живеят хоре долу и вс останало мизерства.

126

ФПЧ

преди 4 години

Единствените надноремни замърсявания в България са с Фини прахови частици (ФПЧ) през зимата. Допустимото среднодневно ниво е до 50 микрограма/куб.метър. За вчера стойностите в шестте официални измервателни станции в София са:Копитото - 9 микрограма/куб.метърДружба - 14Павлово - 17,5Хиподрума - 19Младост - 19,5Надежда - 23Дизеловите, бензиновите и ЕЛЕКТРИЧЕСКИТЕ автомобили замърсяват еднакво, защото като се движат вдигат във въздуха прахоляка от неизмитите улици и с това замърсяват София.

125

Азотен диоксид

преди 4 години

Азотен диоксидСредна годишна норма - 40 микрограма/куб.метърСредна часова норма - 200 микрограма/куб.метър, допускат се до 18 превишения на годинаНива в СофияИма 6 официални станции в София в Дружба, Надежда, Павлово, Хиподрума, Младост и Копитото - какво показват го има на сайта на Столична община.За последните 24 часа показват обикновено нива между 5 и 10 микрограма/куб.метър (без Копитото, където винаги е по-чисто), с по два пика сутрин и вечер, но под 25 микрограма/куб.метър

124

+++

преди 4 години

Бензин или дизелВ момента прилаганата тактика е Разделяй и владей! Бензиновите автомобили срещу дизеловите, за да може след като наложат забрани за едните, лесно да наложат забрани и за другите. Принципно нормите за бензиновите автомобили ги правят по-замърсяващи от дизеловите автомобили, но в Германия имат сега проблем с азотните оксиди, а само с тях дизеловите замърсяват повече от бензиновите. Проблемът на Германия не е проблем на България, но за да ограничат трафика, с който не знаят какво д

123

+++

преди 4 години

Тези употребявани автомобили в продажба не е ясно кога са внесени. Общо се предлагат около 50 хиляди автомобила, от които само около 2,5% са на 20 и повече години, т.е. преди Евро 3. Другият въпрос е дизел или бензин.Бензиновите като цяло замърсяват повече от дизеловите, най-вече с въглероден двуокис, но не само с него. Дизеловите замърсяват повече с азотни оксиди. При замърсяването с фини прахови частици дизеловите и бензиновите замърсяват еднакво, ако са с Евро 5 (от 2009-2010 г.) и Евро 6

122

Е и

преди 4 години

Я някой отворен еколог да ми каже ако знае колко са вредни електромобилите,и колко CO2 се получава при изработването на една клетка за един електромобил още преди да е подкаран .Да не говорим за отпадъчните излезли от строя батерий .Кво ги правим.

121

+++

преди 4 години

Какво се вижда от този сайт за продажба на автомобили.Първо се вижда, че предлаганите стари автомобили нов внос преди Евро 4, са много малко и на практика такива вече не се внасят. Най-предлагани в момента са автомобили с Евро 4 производство 2006 година 4705 броя, следвани от произведените през 2005 и 2007 години с 4547 и 4500 броя. Вижда се, че няма никаква необходимост от забрани - такива автомобили над 20 години на практика не се внасят.

120

+++

преди 4 години

В момента предлаганите стари коли нов внос производство до 2000 година са доста малко.На един известен сайт за продажба на автомобили предлаганите коли нов внос производство по години са:- 1264 коли преди 2000 година (преди Евро 3)- 11423 производство 2000-2004 година (Евро 3)- За 2005-2009 година между 2964 и 4705 всяка година, общо около 20800 коли(Евро 4)- 2306 автомобила производство 2010 година и после всяка година намаляват- 1415 - 2012 година- 1135 - 2014 година- 606 - 2017 година

119

Иво

преди 4 години

Време беше трябва да ги забранят дизелите още сега

118

Край

преди 4 години

Ще спрат вехтите душегубки на българчетата когато спрат ромските каруци. Демек никога. Манталитета е еднакъв и властта си дава сметка за това.

117

Експерт

преди 4 години

Стига глупости ! Дизелите са яки машини , висок експлоатационен срок, със съответните катализатори НЕ замърсяват въздуха повече от камионите и бензинките. Просто Лобито на електричарите се е активизирало и иска да начука на половината свят допълнителни големи разходи за транспорт. И те така. А как ще забранят камионите , лекотоварните , защото те пушат най много ? М ? Никак ли ?