До 84:Точно заради такива като теб София не е Париж, Лондон, Виена, Рим и т.нВсе мислят и накрая нищо не измислят, все планиват нищо не излизаНакрая БГ е блатото на Европа, грозотия където погледнеш, мръсотия до шия ... мислете още докато света изпраща хора на Марс, мислят и планират още какво да направят с изоставени трошки
14000 коли от 2009 до юни 2019. Това са 10 години и половина и по 1333 коли на година, т.е. доста малко. Не е ясно една кола дали не е броена по няколко пъти, примерно всека година след като е изоставена. В крайна сметка липсва моментното състояние - колко са изоставените коли сега? 100, 200 или 500?
Само в държави като Сомалия може да ти вдигнат колата за нула време. В цивилизованите държави спазват закона и вдигането на колата и изпращането й за скраб следва добре обмислена процедура, която гарантира правата на собствениците и нещата, не стават за ден-два, както си мислят някои.
Влизам за два месеца в болница, а поредният ..... иска да ми слага лепенка и да ми вдига колата след 30 дни? Не стават така нещата в цивилизованият свят.
Света го е измислил само БГ още се чуди и мае какво и как. Просто не искат да го направят.В цивилизования свят ти праскат лепенка 30 дни и на 31-вия колата ти е вдигат и отива за претопяване. Проблема е решен, не ми благодарете.Само дето БГ е на ниво Сомалия а не с ЕС.
Гледам на перваза на отсрещния блок сложена саксия с цвете. Необезопасена никак. викам на жена си - гледай как ще падне до дни.ПАДНА!!! Добре че не отрепа някого.Братя българи ние сме роми.Ние 2 и 2 не можем да съберем и да предвидим резултата.Да се пръскаме по света братя да ни научат на ум и ред. Гасете лампите.
Всъщност в София има потенциал за около 4-5 пъти повече автомобили от сега, но си трябва планиране и строеж на паркинги, а не застрояването им, както се прави от 30 години. Засега всеки пети софиянец е с кола, а в нормалните държави имат средно по две коли на трима човека.
До КокиПърво трябва да почнат да следят за качеството на горивата, които се продават по бензиностанциите. След това да положат усилия за чистотата на улиците, тяхното адекватно състояние (пътна настилка,знаци,светофари,...). Да организират контрол на спазване на правилата за движение. А и моля някой да ми обясни каква е връзката на техническото състояние на автомобила с данъци, такси и застраховки.Защо администрацията им се прехвърля на пунктовете за проверка на техническата пригодност на ППС?
Мръсният въздух е от дървата и въглищата, които гориш в пещерата, но за такива като теб ламарините са винаги виновни.
Всеки ограничен ресурс трябва да е ПЛАТЕН. Така потребява този на който най-много му трябва. Паркирането в големите градове е ограничен ресурс.В момента в София има 2 пъти повече коли от законните места за паркиране.Отиваме на модела всеки софянец с кола. И Ромите също.До 3г. ще е излишно да имаш кола - няма да можем да се движим.Българите решават проблема досущ като братята роми - щом нема къде -паркирам на тротоара. Ромите така си "берат" щот са "безработник".
Е, има и хора, които не виждат връзката между мръсния въздух и ламарините по тротоарите и влошаването на качеството на живот в градовете до ниво, много по-ниско от това в пещерите. Но хора всякакви. Само консумирайте по-малко, моля, за всеобщото благо.
Е, има хора, които драпат да живеят в пещерите и за тях колите са най-омразното нещо, както и хората, които ги ползват, но какво да правиш, хора всякакви.
Не знам къде ги виждате тези "всяко семейство поне по 2 коли има"?През последните 12 години съм живял на пет различни места в София и никъде нямаше семейство с повече от една кола, като повечето хора в блоковете нямаха автомобили. Има статистика на НСИ, в която пише, че 46,1% от домакинствата имат автомобил. Има и домакинства с повече от една кола, но щом ги имат, значи им трябват. Да се налгат ограничения за броя на колите е най-неумното нещо.
Така е... Много хора, произвеждащи много ***. И колко е грозно това, че към всеки един човек в БГ-то са прикачени един тон ламарина, които се движат с него навсякъде! Толкова сме спрели, прости и елементарни, че и хората от третия свят бледнеят в сравнение.
Уж сме бедни а всяко семейство поне по 2 коли има ;)Е, така никога няма да има паркоместа.Значи не сме толкова бедни, нали ;)
Да направят един РЕАЛЕН технически преглед и да разкарат тия гробници, от които тече масло и хвърлят облаци черен гъст дим, от София.
Проблемът с паркирането възникна, когато корумпирани кметове и общинари разрешиха безразборното застрояване, вкл. и върху съществуващи паркинги. Тъжното е, че в България има огромни проблеми с местата за паркиране, а колите са доста малко в сравнение с повечето други държави от ЕС и със средното ниво за ЕС. Същото е и с движението в София. На един квадратен километър площ, в София за единица време изминатите километри от автомобилите са десетки пъти по-малко в сравнение с други градове от ЕС.
Не е безплатно паркирането, платили сме Данък МПС.Правото да паркираш не е толкова елементарно, както го представяш. Автомобила то дава свобода на придвижването и не стои вечно паркиран до блока ти. Паркираш го и на много други места в цяла България, а и извън България. Според теб, ако отида на гости от Дружба в Люлин, трябва да платя допълнително, за да паркирам в Люлин, така ли? А ако отида на почивка в някой друг град, колко според теб трябва да плащам за правото да паркирам. Ще ми върнат ли
14 хил. трошки в София, паркоместа липсват. Но и не може да се махнат бързо!