А бе тази мека китка,да каже от къде е откраднал пари за тризонет в Париж на стойност 9 000 000??!??!?
Бихте ли обясненили как точно бг фирмите подбиват цените. Нищо подобно. Всички превозвачи вземат товари от едни и същи сайтове, така че, печалбите са едни и същи и за бг фирмите и за останалите фирми. Но заплатите са различни. Така че, да затварят ... 40249в Европа има търсене. Работата е една и съща.
До PetkoНали в тия фирми работят шофьорите бе Петко. Те без работа няма да останат и семействата им също. Кво да ми дреме за някакъв транспортен сектор. Работодателите да плащат всички необходими средства и готово, те ти го пакета мобилност. Що не почнат да плащат нормално, а не като командировка??? Така ще има и за хазната и за работещите, а не само за "Патрона" "Газдата" "Чорбаджията". Досега беден превозвач не съм видял, а бедни "тираджии" дал господ! Спят като животни в кабините и ядат х*я
Къв бизнесмен си след като не можеш да осигури на работника си, европейска заплата и нормален начин на живот в рамките на ЕС..??!Ако не можеш----фалирай и бегай.ИМА ВЕЧЕ И ДРУГИ ЖЕЛАЕЩИ!!!!
Който не може да плаща поне 5000 лева заплата на тези шофьори, да фалира и колкото по-бързо, толкова по-добре за България. Шофьорите няма да останат без работа. Същото важи и за всички в България, но не 5000 лева, а обикновено поне 3000 лева заплата.
Видяхме ви как се обединихте с подсъдими генерали и с прости артисти като получихте изцяло вота на простаците.
време нямало, е питайте как гласуваха предните хрантулници взели по 1.2 милиона пари от заплати в евро парламента, примерно баречката, който вече може да стане учител и да преподава английски език.
До 8 Грудю: според теб по добре ли е да се закрият транспортните фирми и да останат и без тези 1500, как мислиш? поддържа се сектора в Бг единствено защото е конкурентноспособен от към цени иначе и това закриваме
Да ги обединява и шофьорите да продължават да получават 1500 лева, без осигуровки и други екстриТова е да си патриот без грам ум
Действай патриоте, не трябва да се допуска шофьорите да спят в мотел (аа не по кабините), да се хранят в заведение (а не край камионите), да бъдат осигурявани на реални доходи (а не на минимална заплата) да получават в Европа български (а не европейски) командировъчни, да виждат семействата поне веднъж месечно (а не на три месеца) и главното - да престанат да бъдат безплатни охранители на камиона и стоката. Тъй де, не шофьорите, а собствениците дават пари за предизборни кампании.
Наистина нашите роми гласуваха за ВМРО защото мислеха,че Слабаков е от техните хора,иначе и Каракачанката и Думайки щяха да са в старата компания на Волен и Симеонов.
Интересът на бизнеса е един, а на шофьорите е точно обратния. Кой е българския интерес в случая? Според Джамбазки това е интереса на бизнеса, но дали е така наистина.
патриотичното джудже пак залъгва балъците... Спри се ве, изборите минаха, успяхте да излъжете 7%. Пактът е необходим и трябва да се приеме. Не ми друме за транспортните босове, чиито интереси защитавате. Това не е "въпрос на националната сигурност" , а въпрос за това колко пълен да техния джоб
Този върл националист и яростен патриот беше подписал Истанбулската конвенция!Така и не разбрах защо гласуваха за него!?
Джамбазки ще обединява евродепутатите ни за "Мобилност"