Нека да погледнем реално, нямаме такъв ресурс, а освен това когато някой се движи с превишена скорост и не е внимателен никой не му е виновен
Освен пътища, фирма Трейс в момента ремонтира и жп линията в Искърското дефиле. Сега е време за една истинска проверка от независими (европейски) специалисти, за да не плачете после когато падне влака...
От по долу разбиращите,дали някой е минавал по този път.Имам вила в Церово от много години и помня какъв беше и какъв е сега този път.Имаше и много по малко автомобили.Сега движението е интензивно и редовно има състезатели живеещи в дефилето които карат рисково,тъй като пътя им бил познат.Да познат е но при силен дъжд и насрещно движение да караш не с намалена а с превишена скорост,какво е? И да возиш весели ,пийнали хора и ти да си възбуден и...това е резултата-в насрещното ,удряш коли и ......
И от бетон да е всеки сантиметър,всичко зависи от този който,,върти геврека" и натиска ***.Както е тръгнало да се търси ЦЯЛАТА ВИНА в пътя а не и в шофьора,навлязъл в насрещното платно с висока скорост,така скоро ще почнем да търсим вината за удавниците във ,,лошото море" или водоем. Пътя е без дупки и бабуни,равен и гладък ,с много завоии много по добър от едно време и по него минават хиляди коли и автобуси от Нови Искър до Мездра. Просто трябва ДА СЕ СПАЗВАТ ЗНАЦИТЕ И СКОРОСТА!!!
Забравих и за сините, зелените и пембените зони - трябва да се разширят поне до границите, за да се стимулира продажбата на летящи коли ... Дее...а ненаситниците... Създаваш проблема и после муфтиш хората за пари.
А тол-таксите бе, гейрперасти? Няма ли да въведете и за черни пътища винетка+тол+пътен данък? Да има за поршета, не за друго...
фирми доказали се в строителството с измами да не се допускат до общ поръчкитолкова е просто
Съжалявам колегите, строителни техници, принудени да работят в постоянно нарушение, дори на най-елементарните норми за безопасна работа - като каски и работно облекло. Огледайте се по строежите - най-безцеремонно, дори и по централните градски части на общински ремонти - "майсторите" как са облечени - кой как му е кеф. Поради липса на работници (заради безобразни ниските възнаграждения), техниците са принудени от "шефа" да си затварят очите или си аут!
Лошото е, че често хората не знаят кога преди здравият хубав път е ремонтиран от ГЕРБ, за да се пазят.
Практика от десетилетия - на документи всичко е "стабилно", реално - измама в особено големи размери. С "печалбите", синът на собственика на Трейс си играе на футболен президент. От години кара специални коли, в имението си до язовир (бивша станция за почивка) си имат кей, преди си имаха и тигър. Страна от третия свят, управлявана от мафия!
А тунел Ечемишка където лампата падна и уби жената ,а бяха дадени 2,500 000 лв без да забият и един пирон ,после за 100 лампи дадоха 400 000 лв който струват 5 000 лв и там откраднаха 380 000 лв наказания за тези ще има ли.
Бойко направи магистрали до Бургас до Турция до Гърция и скоро до Варна и още много, преди София несебър 7 8 часа сега е 3 4
Правилно, трябва да се вземат проби от всички пътища и магистрали, но от независима европейска лаборатория. Ако използват българска, всичко ще бъде "наред" .Спомнете си великите магистрали. Как будни хора обикаляха телевизиите с буркани пълни с нещо като пепел. Но всичко покриха от мафията. Дори и телевизиите са изцяло на тяхно разположение. Затова сега има толкова жертви по пътищата и няма кой-знае какво значение с какви гуми си през зимата.
главата чадо главатаглавта е вмирисана и от нея се излива отрова дето трови цял народтия асфалтаджии и апртаменцици долу са функция на главата
обръща се към неправилния човек - ако въобще може да се нарече така банкянската кратунатой е главната причина не само да ни е скапан асфалтаами и цялата страна
Колко ще ни струва тоз одит при тая система одита ще излезе винаги правилен. По-лесно е да се отървем от Тиквите и да не крадат апартаменти и асфалт.
Одит на всеки метър асфалт,за да няма безброй трагедии!