16

Скептик

преди 5 години

До АГоворим за международни шофьори, не за депутати....нито за умните и крадливите

15

Анонимен

преди 5 години

Добре, ако регистрирам фирма във франция, взема квартири на шофьорите си, длъжни ли са да се прибират в страната си?

14

Анонимен

преди 5 години

До УзунаАми то ако превозвачите фалират, шофьорите ще се приберат за постоянно у дома си. Като гледам границите си мисля, че един камион от Пловдив да стигне до Будапеща му трябват две денонощия. С географията няма как да се преборим.Че им е трудно на шофьорите, трудно им е. Но те доброволно са се хванали на тази професия. Защо не ги попиташ, какво предпочитат: Да водят този живот или тази дейност в България въобще да не се извършва и те да си търсят друго поприще?

13

A

преди 5 години

До Скептик 13Глупости -заплатата на б. депутати не е 500 лв., ня тези 500 лв. По-голяма лъжа не съм чувала. И в "Апартаментгейт" лъжите са по-малки.

12

A

преди 5 години

Не, грешите. Най-важната им работа е голямата заплата и командировъчни, разходки из Европа за сметка на б. данъкоплатци, които едва свирзват двата края.

11

Скептик

преди 5 години

Тази сутрин казаха по телевизията - заплата 500 лева, другото командировъчни. Но командировъчните са разходи, от които не можеш да пестиш или ако пестиш се разболяваш.

10

Така е ..

преди 5 години

Никъде не казват какво е мнението на шофьорите на ТИР по въпроса.Може да харесват пакета Макрон.Потърпевшите нямат думата , а някакви чантаджии.

9

Анонимен

преди 5 години

Тия евродупетати чии го крепат, та не одат да гласуват?

8

V

преди 5 години

Наще чурбаджисти да спрат да наемат шофьори на минимална заплата и да им дават командировачни за да спят по пътищата ,ако искат заплата ;) Да си има например задължителни 2000 евро заплата ,а за командировките както искат да се разбират ;) На времето и боко го вика Меркел на червеното килимче като хванаха някъв с с трудов договор за по малко пари от най бедната провинция на Китай .И тогава имаше големи панаири .Блокирани пътища ,нарязани гуми,старателно уктири от нашите ,,медии,,

7

шматка

преди 5 години

До 5Д.ебилите го избраха.Заради ето такива д.ебили трябва да се изисква ценз за да имаш право да гласуваш.Не може хора които не знаят кой им е кмет в селото да гласуват за Парламент Президент и тн.Не може да гласува за президент и на въпроса защо избрахте него да отговори:Защото той ще ни увеличи заплатите и пенсиите.Едно време в зората на демокрацията е имаро ограничения в правото на глас.

6

Смешник

преди 5 години

Ако фалират ще дойдат чужди фирми ,щом има кокъл ще се намери и куче .

5

Анонимен

преди 5 години

След като вдин превозвач има пари за АМГ-та, ще има и за по някой билет от 50-60 евро, няма да се прекине.

4

Анонимен

преди 5 години

Голямата борба е да се отложи решението за следващия европарламент. Само дето с възхода на крайнодесните партии, в следващия парламент ще ни изрежат здраво. Така че спасение няма и този пакт ще бъде приет.

3

ссс

преди 5 години

Малинов и Бареков предадоха българския тираджия! Мислете като гласувате на следващите избори......Хич не ги интересува франсетата и швабите колко струва билета на Петко шофьора до родния му дом. Не ги интересува дали шефа му ще мачка чаршафите с някоя Петрана в лъскав хотел. Те искат бизнеса!!!!!!!!!! Навремето му викаха "Транс-пред" сега "Логистика"! Там е заровено кучето....

2

Анонимен

преди 5 години

Всеки, който го карат да работи по някакви правила започва да писка, че щял да обяви фалит. Самолетните билети, които превозвачите купиха за работниците си за протеста утре, те в кой параграф за разходи са? Нищо против протеста на превозвачите, но Франция отстоява нейната позиция, а България и Румъния другата. Франция ще пробута мерките си, а българските превозвачи няма да обявят фалит. Ще се увеличат разходите им, ако не ги избият от шофьорите.

1

House M.D.

преди 5 години

Превозвачите ще обявят фалит, защото вече няма да могат да водят любовниците си в 6-звездни хотели, ще трябва да плащат европейски заплати и да осигурят нормални условия на труд.