12

м дааа

преди 5 години

Трябват нови(или рециклирани от други държави) , но сегашните вагони трябва да ги изринат един по един.В Западна европа крайградските влакчета са леки, общ салон, ниска платформа , широки врати - за да става бързо и лесно.

11

Анонимен

преди 5 години

До 150 км/ч не е лошо...

10

Анонимен

преди 5 години

Йееееее..... 40 години по-късно ;)

9

Сандо

преди 5 години

Някой разправя вицове - вътрешните ни линии са трагедия те за международни говорят

8

До 6

преди 5 години

Ам брат то ако се движат със 100-150кмч ще е доста добре ама по нашите трасета няма как и толкова

7

Анонимен

преди 5 години

А до Скопие ще пускат ли? Мисля , че това ще стане след 20 години

6

Анонимен

преди 5 години

То и да пуснат линиите ще са мизерните 100-150км/час макс и ще е бавно и хората пак ще трябва да измислят нещо друго ако искат да стигат някъде за по-малко от седмица. Всичко се прави нарочно не се залъгвайте

5

Анонимен

преди 5 години

Важното е до Горна Оряховица да има влакове. И има не е като да няма!

4

Лудост

преди 5 години

Да бе ако искаха да пуснат читави линии до съседните държави щяха да го направят за 20 години. Щеше да е лесно да се ходи от Пловдив до Солун и т.нАко искаха щеше и Пловдивското летище да се развие но поради някаква причина ВСЕ НЕЩО и се точат десетилетията. Те сега почвали. Реално кога ще работят линиите? Залагам 2030-2035-та

3

Анонимен

преди 5 години

Te по българските градове не могат да пуснат, пък дават заявка за балканските столици, ахахахагхахахаха!!!!!! :) :) :D LOOOLLL!!!

2

Анонимен

преди 5 години

Къде са ви локомотивите. Къде са ви вагоните. С какво ще возите пътниците. Цяла година няма с какво да пътуваме. По 2 влака на ден. На всичкото отгоре единият се строши а другият се запали. По онова недоносено соц.време влаковете бяха през 1 час по тях си сверяхваме часовниците. БДЖ-то се превърна в БГЖ. Български Грабежни Железници.

1

Ами така е..

преди 5 години

София--Скопие Тирана и обратно!София--Атина и обратно!Само ГЕРБ и ЕС!