Подобрения на падащ курник. И кви подобрения бре? Може би по-малко да се оцапат пасжерите от редовното оакване? Боинг замина в историята. Беше нещо голямо до края на 90-те години. От там на сетне стана мултинационална комания с гаражни производства в Индия .. за по-евтино и още по-големи печалби. Закрвай
Тука има много експерти! На картинка не са виждали самолета, но бил калпав???Руските са супер нали? Нищо, че падат честичко във вътрешните им полети, че те другаде отдавна не ги ползват тях.Самолетите от 30тина година и повече се движат в 90% от времето на автопилот и пилотите се намесват само в определени ситуации. Така че е много възможно именно пилотската липса на опит да е причината.
сега заключението ще бъде пилотска грешка поради недостатъчна квалификация за управление спрямо особенностите на този модел
След вложени милиарди и трилиони задокеанските чобани ще трябва да закрият няколко програми - на BOEING, на Фъ-35, на ПРО и списъкът постепенно ще се допълва - толкова са им интелектуалните възможности на ''божествата'' и милиардите и трилионите не могат да ги компенсират!
Бря големи сте всезнайковци бе. Добре че държавата няма пари за да инвестира в бг капацитети че току виж сме кацнали на слънцето най малко. Дори в близко бъдеще смелият български народ ще се премести в някоя паралелна система където няма да му пречат турци гърци американци руснаци. Крилатата им мисъл ще полети
"Експерт: Имиджът на Boeing пострада сериозно, компанията няма да се срине"===Така са смятали и за de Havilland Comet, който е бил революционен за времето си и начертава картата на цялата индустрия. Но след два инцидента с този самолет се оказва, че има производствени дефекти. Въпреки подобренията, никой вече не иска да купува Comet или други самолети на тази компания. de Havilland е закрита през 1963 г., въпреки че създава съвременната гражданска авиация.
Знаеха, че има сериозени дефекти в тези самолети, но повече бяха притеснени за цената на акциите на Боинг на стоквоата борса пред бесопастността на хората. Повече от 60 страни приземиха този самолет преди и САЩ да го направи, защото при трета катастрофа вече медиите и обществеността щяха да ги съсипят от критики и неудобни въпроси.
Има Господ! Мадуро призова да се молят за Венецуела и Господ насочи гнева си.---ИМА МНОГО УМОПОМРАЧЕНИ СУБЕКТИ ТУК...ТИ СИ ОТ ВЯРВАЩИТЕ В "ПЛОСКАТА ЗЕМЯ" НАЛИ..
Тръмп си го каза много добре - стига толкова електроника и сложнотии. Прекалиха. Напълно го подкрепям.
Ами самолетите чат-пат и падат,вкл. и поради инженерни грешки.Ще ги оправят и нещата ще си вървят.Тука проблемът е друг-да не се допуска влизане в експлоатация на техника,за която се знае,че има сериозни дефекти!Навремето Локхийд имаха многобройни аварии,накрая спряха гражданската продукция и минаха само на военна(Ф-16 е техен).Макдоналд Дъглас също бяха проблемни,преди да ги вземе Боинг.
За категорични присъдиНе е ясна причината за втората катастрофаЗа първата екипажа не е бил обучен какво да прави в подобна ситуация
След вложени милиарди: Идва ли краят на програмата на Boeing 737 MAX 8?