До АнонименНе знам за саботаж, но това е втори такъв самолет, който катастрофира по подобен начин в рамките на 5 месеца. Неслучайно повечето държави и авиокомпании го спират, поне докато се изяснят причините. В историята на авиацията повечето неща стават на принципа проба грешка и се учат от грешките с цената на човешки животи. Нов дизайн, пести 15% гориво, изместват се двигателите и центъра на тежестта и има нова система която компенсира това, но явно с компромис за безопасността.
Има автоматично и ръчно управление. Когато при автоматичното се получи отклонение, звуков и светлинен сигнал известява и се минава на ръчно. Този самолет е нов с по сложно управление, важна е и квалификацията на пилотите.
Много ми е интересно какво авиационно образование има Вашият авиоексперт и откъде го изкопахте. В България има достатъчно професионалисти в областа на авиацията и съм сигурен че нито един не би приел да го титуловат авиоексперт.
Черните кутии от кое поколение са като ясно е записващи,че са стандартизирани и записват определени параметри от детайли с отчет от датчици и преизчисления в допустими отклоненията в полета чиято функция изпълнява софтуерната програма вградена как блок за контрол с индикатори за сигнал на видимо-слухово възприятие,което също по електромагнитен начин се записва,всичко в записите е сведено до това,значи и черната кутия трябва да го записва тъй кат е бронирана по корпус и се разчита на нея след туй
Само ще ви кажа, че не краварите са пуснали недоносче, а всяка държава си има орган, който проверява и разрешава полетите на даден тип самолет. Включително и руснаците са ходили командировки до Сиатъл, за да се запознаят и одобрят полетите до и от руски летища.
Причината и за двата случая е саботаж.Няма как досега 300 самолета да летят по два-три пъти на ден в продължение на две години и да не се прояви този проблем, ако беше конструктивен дефект. Преди това са налетени десетки хиляди часове и стотици излитания и кацания със следяща и записваща апаратура.
До Анонимен 31Вай, вай, вай.............ами когато решение за закупуване на самолети у нас "вземат" не хора с "авиационно образование", а физкултурници, пожарникари, калинки и т.н?????? Значи е позорно да дапишеш коментар, а да вземаш такива СТРАТЕГИЧЕСКИ РЕШЕНИЕ без образование НЕ Е?????? ХО-ХО-ХО-ХО.......
Когато разберем какви са точно тези 4-*** членове на ООН, ще разберем дали е трагична случайност, или от онези случайности на разузнавателните служби.Точно като делегацията от учени и изследователи на вируса HIV от малайзийския самолет над Украйна, или оня другия малайзийски който изчезна с много важни китайски учени на път да патентоват нова технология.Факта, че статистически самолетни катастрофи стават рядко, прави тази статистика още по съмнителна. Но кой съм аз да казвам....
Експерт може да е човек с нещо около 10-15 години стаж в авиацията като пилот, инженер, мениджър. Този пу тьо (и по външен вид и маниери пу тьо), има един любителски бревет, какъвто имат стотици други българи.
Хо-хо-хо-хо......ТОВА Е КРАЯТ НЕ САМО НА Боинг-чето!!! Това е КРАЯТ на целия *** обор и това начало даже преди 5 години не го видяха САМО СЛЕПИТЕ! Или си мислите, че тръмп-чо СЛУЧАЙНО стана президент!!! Истински управляващите в краварията го ВИЖДАХА ОТДАВНА, след това го забеляза и обикновенния им трудов човек, който избра тръмп, СЕГА ВЕЧЕ ГО ВИЖДА И ЦЕЛИЯ СВЯТ!! Да, обикновенните работници решиха, че тръмп-чо може да оправи нещата, но май че старата международна олигархия няма да позволи
защото провалът е тотален. Ако обявят, че са пуснали едно недоносче да вози пътници ще загубят престиж, следват дела и загуба на пазари и много много милиарди. Ако си замълчат и падне още един МАКС до 1 година БОИНГ фалира , а заедно с него ТРЪМП и САЩ
не само на МАКС, а и на цялата корпорация БОИНГ. Следва фалит на хиляди свързани фирми и колапс на САЩ
те ще свалят данните (това са едни числа, записани на хард диск), после ще напишат заключение, което посочва най-вероятната причина. Обаче ХОРАТА ги няма вече! Забаравяме, че всичко се прави в "помощ" на хората-машини, пътища, сгради, паметници....и т.н. Една добре проектирана машина, трябва да устои на буря, на светкавица, на каквото се сетите и пак да кацне безопасно. А да не излети-даже не става дума.
Това ли е краят на Boeing 737 MAX?