24

До Анонимен 23

преди 5 години

И научи получше болгарский - мустакът ти се отлепва постоянно===Ти ли бе, ще оценяваш моя български? Мен може да ме оценява само комисия с председател Владко Мурдаров. Зная поне 99% от фонда на литературния ни език и твърде добре се справям с торлашкия диалект. Има думи, които никой няма да чуе от мен - дискурс, парадигма, хаштаг. Ненавиждам формула, предизвикателство, проект в разни модерни приложения. А ти спомена нещо за жопите. Пази си добре жопата, не я върти така предизвикателно!

23

Анонимен

преди 5 години

Компания "Иркут" способна производить до 70 самолетов МС-21 в год, но есть возможность нарастить выпуск и до 100 единиц,Това означава, че с много усилия могат да произведат 70 бройки на година. А 100 бройки - ако си съдерат жопите от бачкане и не се прибират вкъщи да спят.За най-добрата аеродинамична школа по-добре си замълчи, а в двигателостроенето са си 10-15 години назад от света.И научи получше болгарский - мустакът ти се отлепва постоянно.

22

До №20

преди 5 години

...аэродинамику самолета, что приводить к уменьшению расхода топлива на 12-15% по сравнению с зарубежными аналогами.А колкото до руските авационни двигатели, можеш да сравниш данните на ПД-18 с тези на P&W и R-R! Има ги в Нета.Време е да се отървеш от глUпавите предубеждения към всичко руско! Те имат най-добрата аеродинамична школа в света. Правят страховити двигатели, lече правят всичко, като се убедиха на примера на Суперджет, че западняците са подли и не трябва да им се вярва!Слава России!

21

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 20Когато си тъъъп и не си чел достатъчно, по-добре запази мълчание!---Компания "Иркут" способна производить до 70 самолетов МС-21 в год, но есть возможность нарастить выпуск и до 100 единиц, заявил вице-премьер РФ Юрий Борисов.МС-21 - более экологичен, чем Airbus и Boeing, показатели выбросов углекислоты и азота у российского лайнера ниже. Но главным достоинством нового самолета является экономичность. Сверхпрочное композитное крыло позволяет значительно улучшить аэродинамик

20

Анонимен

преди 5 години

Руски самолет в серийно производство?Руснаците имат мощности за 15-20 самолета на година. Боинг, Ербъс и Ембраер правят по 200 бройки ВСЯКА. Боинг има на 4000 поръчки точчно за този модел. Руският МС-21 е на 60% с детайли и системи от западни фирми, а по принцип самолет с руски двигатели може да си купи само болен в главата човек.

19

Анонимен

преди 5 години

Гледайте National Geo - специалната рубрика за авиационни катастрофи! Ще видите какви неща стават по света и с какви самолети! Има много сайтове за самолетни инциденти.Тогава си правете изводи!

18

До Анонимен 12

преди 5 години

До просия ни докараха гербаджиите!А ако ти си искал да кажеш нещо обидно за Русия (пише се с ГЛАВНА БУКВА!), то съвсем скоро ще влезе в серийно производство средномагистралният МС-21 с новите двигатели ПД-18, които превъзхождат по редица показатели аналозите им, производство на Pratt & Whitney и Rollce-Rois! А после - големият руско-китайски CR-929. И сега летят с Ту-212, Ил-96 и др.Качеството на американските самолети рязко падна в последните години. Купете си F-16! Стара каруца, скърцаща!

17

Анонимен

преди 5 години

На борда са били 18 канадци1 8 - Италия, 8- Китай, 8 - САЩ, 7 - Атглия, 7 - Франция, 5 - Холандия, 4 - Словакия, 3 - Австрия, 3 - Швеция, 2 - Испания, 2 - Израел, 2 - Порша, 1 - Белгия, 1 Норвегия, 1 - Сърбия.

16

Анонимен

преди 5 години

Американско качество! Напоследък деградацията на тази държава се проявява даже във високите технологии! А нашите ще си сцепят дзаднитсите да купят непременно F-16!

15

Анонимен

преди 5 години

Тези боинги напоследък падат като гнили круши.

14

Анонимен

преди 5 години

Една хубава новина. Скоро целия свят ще потъне в кръв. Време е.Африка, Средния Изток и част от Азия трябва да намалеят доста. Просто регресия на популациите. И без това имат развитието на насекоми и земноводни и е време за тяхното намаляване като бройка.

13

бг смешки

преди 5 години

щом е имал проблеми с вертикалната скорост значи кататрофата е поради същата причина като на Лайн Еър преди 5-6 месеца когато отново една нова система MCAS направи грешка и свали носа на самолета надолу ....пилотите не са успели да реагират защото са били много ниско ....сега вероятно е станало същото ! интересно е как този самолет все още лети след като е ясно че има някакъв сериозен проблем с тази система която е напълно нова за самолетитe на Боинг ....

12

Анонимен

преди 5 години

жертвите ги подмина по диагунала да видиш първо от де е фърчилотоНяма нужда да се чете по диагонал, защото фърчилото може да е само от Запад - Европа, САЩ, Канада, Бразилия. Просия не произвежда и не експлоатира собствени пътнически самолети.

11

Анонимен

преди 5 години

Руски пътнически самолет няма как да падне, защото такова животно нема. Преди две седмици и последните ентусиасти се отказаха от Сухой Суперджет.

10

до8

преди 5 години

бреййй гледай ти, логика, Боинг и Еарбъс може спокойно да си падат щото са много, но виж ако беше руускии, охааа що помия имаш подготвена, гарнирана със злоба и ехидност....е жалко не е руски макар че като прочете заглавието ти се искаше, жертвите ги подмина по диагунала да видиш първо от де е фърчилото.

9

До 5

преди 5 години

Добре казано, сякаш получих прозрение защо е паднал самолетО. Тези живеят е каменната ера все още...

8

EGSMBNSPTR

преди 5 години

В който и чужд новинарски сайт да цъкнеш в нетя, ти дават списък на пътниците по националност, а нашто министерство още нямало информация, хахахах, смехурковци, ама в крайна сметка неделя е, викенд, паднал самальот голяма работа...

7

Анонимен

преди 5 години

Как пък само американски самолети падат бе кога последно прочетохте, че е паднал руски? Не помните нали? Американцит енищо не могат да направят като хората.

6

Анонимен

преди 5 години

За да падне 8 мин след излитане е имал много сериозен технически проблем... механиците сигурно няма ги намерят скоро :)

5

АнонимеН

преди 5 години

НАПИШЕТЕ В ГООГЛЕТО: ЕТИОПИЯ И НАТИСНЕТЕ ИЗОБРАЖЕНИЯДА ВИДИТЕ КАК Е ИЗГЛЕЖДАЛ ПРАИСТОРИЧЕСКИЯ ЧОВЕК!