12

Пипи

преди 5 години

Пропуснато е в статията да се отбележи, че с този мотор се задвижва само едното задно колело на "кросовъра".

11

Сссс

преди 5 години

А едно време се смях ме на вартбурга.

10

Gogo

преди 5 години

В по ниския ценови сегмент дизела скоро няма да умре. Шкода си правят супер автомобили конкуренти на оригинала VW.

9

52лв и 33стотинки

преди 5 години

Ей големи философи...стоят на витрината гледат пастичките текат им лигите броят си стинките ...не стигат и се почва едно философстване дали пък не горчат дали няма да ме хване диария...дали въобще могат да се ядът...портрет на типичния простт завистлив некадърен да изкара пари и най-вече мързелив лентяй българин...

8

шмайзер

преди 5 години

Ше чекам да я направят с 2цилиндъра и половина и тогава шЪ си купя!

7

Анонимен

преди 5 години

Вартбург

6

Поредното

преди 5 години

Извращение

5

Сешоарче

преди 5 години

1 л, 3 цилиндъра... Ако тежи и 1 т, това ще харчи в града повече и от най-големия им мотор.

4

Любопитен

преди 5 години

Колко ли тежи това нещо?Щото с тия миниатюрни двигатели ще берат ядове собствениците ако е повече от 1400кг.

3

Хм

преди 5 години

За Китай има интересен вариант с 1.5 атмосферна моно инжекция с 110 коня 150Нм.Което изглежда доста добре като за БГ-ниска цена и липса на скъпо струващи проблеми.Ама може би не отговаря на евро-изискванията.

2

venix

преди 5 години

Камик :D

1

Анонимен

преди 5 години

Както обичайно - дизайна е соц реализъм...