Що за претенциозен израз "достойни заплати"!? Заплатите са според пазара и нямат нищо общо с низкото ви достойнство.
Китайския БАН създаде Zero Trust AI , който излови корумпирани държавни чиновници. За 1 год. върнал в хазната 1.5 милиона В България още не можем да се оправим с каруците.
До "КАКВО ИСКАТ ШОФЬОРИТЕ?"Искат заплата на тираджия - 5000К нето. *** bg е пълен с обяви на 4000К за тираджии за Европа, но те продължават да се натискат за държавна работа.
Крайно време е бат Бойко да разкрие технологията на Телепортацията, изобретена от нашите учени - прф. Азис, доц. Глория, Ивана, Преслава, академик Кондьо и разбира се научно-изследователския екип на Ку-ку бенд с доктора на науките бат Славчо!!!!!Край на спирките, автобусите, маршрутките и "бакшишите"!Край на автомобилите и каруците!Чист въздух и тишина по улиците!Човек от бъдещето - Кючек Гюбеков!
До Анонимен 53Работата в кол центровете няма много общо с тази на програмистите.Не е непосилно трудно да станеш програмист , но е професия която изисква известна степен на интелигентност.Доказателстовото са ит-академийките бълващи кадри. Малка част от тях успяват да станат програмисти. Повечето започват като тестери,съпорт/подръжка, бизнес анализатори и т.н. и все пак по-добре платени от масата професии в България
Защо си мислите, че шофьор е лесна и нискоквалифицирана работа, мой братовчет беше тираджия и под 4000 не е паднал, в щатите плащат повече, даже 2000 са малко и факта че не могат да намерят го доказва.
В Англия 2008-*** даваха над 2000 паунда за същото, докъто има избор хората ще работят там където дават повече.
Истината е, че почти навсякъде има извънреден труд и не са само шофьорите. На практика този извънреден труд не се заплаща, а ако се плаща някъде това е точно при шофьорите. Истината е, че от край време няма желаещи за водачи на презовни средства от градския транспорт в София и още от преди 1989 година наемаха хора от провинцията, които се ползваха с доста благинки, получаваха софийско жителство, жилище, а заплатите им бяха високи. След 1989 година жителството отпадна, български са им заплатите и
Тези спорове са тактическо противопоставяне на отделни професии . За да няма единство и да се разводни темата се разиграва сюжета АЙ-ТЙ срещу неуки шофьори... не се нервирайте има хора на който това им е работата и те си я вършат...
"И овчарите станаха програмисти... в кол центровете. За да си програмист много акъл не се иска."Така е. Ако ще програмираш със слушалката на телефона.Ами хайде, нека отиде да стане оператор в кол център тогава. По-лесно е, ама пък трябва да знае чужди езици. А той очевидно дори и това не знае. А иска много пари и завижда на хората, които са жертвали време, средства и безсънни нощи за да научат нещо.Той си мисли, че това е мандра - сиренце резни и яж.
До ШоферНе само шофьорите станаха програмисти. И овчарите станаха програмисти... в кол центровете. За да си програмист много акъл не се иска.
До Анонимен 48Вашето се нарича "Комплекс за превъзходство". Да се навирате във всяка тема, включително и в темата за шофьорите,постоянно да се хвалите колко сте големи, умни, красиви и образовани, без никой да ви е питал, а като ви намекнат, че прекалявате и досаждате, да обвинявате другите, че ви завиждали, е меко казано не много наред.
Недостиг на кадри в транспорта--мина 1 седмица и пак дежурният рев "за кадри" ...кадри нема, нема и да има, докато има лихвари, които ги дебнат!
До за шофьоритеОбяснението е много тривиално. Елементарно е. Просто всеки в тая държава завижда на ИТ-тата как взимали високи заплати, как си клатели краката и си тръгвали в 16:30. Като всеки си сравнява заплатата с тях и се гордее ако достигне заплатъа сравнима с тяхната. В същото време, нито информацията за високите заплати на ИТ-тата е вярна, нито пък им е толкова лесно колкото си мислиш. Просто по всичко личи, че не си от най-умните. Съжалявам да го кажа, но... факт е! Не ставаш за ИТ.
До Анонимен 46Никой не ти завижда, бе! Колко пъти трябва да ти напиша, че станахте досадни с това ИТ?Всеки ден под статиите сте все вие- ИТ, ИТ, ИТ...Публикувайте си статия за ИТ и пишете там колкото си искате.Темата е за шофьорите в градския транспорт.
Недостиг на кадри в транспорта, а условията на труд – ужасни!