Ходя на работа с едно от 4 неща, в следния ред по честота:- велосипед- автобус (при лошо време)- мотоциклет (рядко, при добро време)- автомобил (понякога се налага)Малко ми е далеч за ходене пеш. На предишната работа ходех предимно пеш - около 3 км. в едната посока.
...прекрасни години пътувах в Софийски градски транспорт по час и половина в посока, на работа! На мен няма нужда обяснявате колко е приятно с него! От две години по принуда съм с частен автомобил, макар и да сме трима в него до работа и обратно!
Когато няма къде да паркираш,връщайки се от работа,паркираш там,където има място.За съжаление нерядко и по тревни площи,тротоари...А за "пушлявенето" що се отнася,ще си пушлявя колкото си искам-платил съм всички данъци за да си карам дизела "евро3" с катализатор.
Не разбирам, защо много хора смятат, че понеже са си купили някой дарак за 3-4-5 или 8 К. ще паркират без пари, ще се качулят по тротоари,ще пушлавят по светофарите(нали са с дараци) и това са техни неотменни (безплатни естествено) права.
До ГостТа?къде ти са числата, че софийското метро е по-скъпо от берлинското?Нещо изместваш темата.Ти си лъжец.
До JokoТи си от някое село с една линия на градския транспорт.Но в София често се налага да смениш 2 или 3 линии за да стигнеш докъдето си тръгнал.Примерно, първо метрото, после се прехвърляш на автобус.Затова процентите са повече от 100.Можеше и сам да се сетиш, ама тесният ти провинциален мироглед ти пречи.
Борянче, ти на училище ходила ли си ? Погледни какви глупости си навървила : 69% от пътуващите с градски транспорт ползват автобус, 48% - трамвай, 41% - метро, и 8% - тролей.
Има международно изследване от 2009 година на Green sites за европейските столици. Според него 24% от хората в София отиват на работа с кола, което е едно от най-ниските нива сред изследваните столици. На първите места са:Дъблин - 67% отиват на работа с колаЛюбляна - 64%Брюксел - 63%Париж - 60%Рим - 56%Хелзинки - 55,3% и т.н.София - 24%*Според друго международно изследване през 2014 година, в София 82% отиват на работа с градски транспорт.
До Анонимен 75Хе, че то и тук падна покрива на Терминал 2 няколко месеца след като една известна фирма го направи. Явно ти е къса паметта.
До Анонимен 73Верно *** прогониха ората по градовете, докато банкянския напълни града с гепаджийски калинки и градът загива - пренаселен и мръсен.
До ха-ха-хаНякакви официални цифри да ни покажеш, че софийското метро струва 3 пъти повече от берлинското?Или просто си плюеш и лъжеш?Показваш числа - софийското струва толкова, берлинското толкова.До тогава си обикновен лъжец.А точно в Берлин преди 3 години падна покривът на летището. Майсторлък.
София е в това състояние защото болшевиките изгониха хората от села през 50-те г, а в последните 30 г. няма никаква политика за развитие на регионите. Европейските фондове в тази област стават плячка на корумпираните централни и местни политици.Резултатът е пренаселена София, град, който и в най-смелите очаквания на неговите архитекти не трябвало да бъде повече от 600 000 жители.Сегашните архитекти не ща да ги коментирам. Те са направо за затвора!
метрото се пръска по шевовете и е много добре направено, незнам какви пари казваш че са откраднати
#61МТБ-то го дадох на мъжа ми,не ми е практично в града.За това си видял архаични колелета.Ако е ново и скъпо колелото,забрави да го заключиш на улицата.Или може,но не знам с колко вериги.Старо колело и евтино колело никой няма да ти гепи ;)
#61На дъщеря ми колелото го оставям в задния двор на детската градина,заключено.Детските колелета тук не се крадат.Виз МТБ...откраднаха ми 2 стари МТБ в рамките на 1 месец.Първият си го намерих захвърлен пред нас,както и да е,но втория си го бях купила на старо. Така че приключих с МТБ.Вторият полицията ми го намери след една година,румънска бригада ,беше напълнила един камион с крадени колелета,хванаха ги в Германия. Сега карам едно старо колело,като на баба ми,никой няма да ми го открадне и отключено да остане.От 3те му скорости със сигурност работи поне едната,но няма грешка ;)) МТБ-то г
Повече паркинги да строи общината,когато издава разрешителни за строеж задължително на всеки апартамент по гараж и парко място.В час пик полицаи да помагат за трафика,широки пътища. И засилен контрол при ГТП на автомобилите. Щом замърсява да се вкара в норми.Както е във всички бели държави.
Проблем в България е че или улиците са тесни или ако не - то са пълни с неправилно паркирали коли и в двата варианта, с колело си пречка за движението
Българите сме много силни пред компютъра, но не смеем да слезем от колата в Испания хората масово спортуват дори с дъжд и студено време.
Всъщност Русия още се води развиваща се държава. Мисля че дори Виетнам вече премина тази категория.
Столичани на работа: 60% с кола, 35 с автобуса, 5 на сто с колело!?