Не беше ли това същата фирма, където лъжеше за вредните емисии, хохо. И сега трябва да му вярваме? Щом така приказва, значи цените ще падат. От маркетингова гледна точка, на всеки един нов продукт цената е висока- няма още много конкуренти, и др. , целта на фирмата е да обере каймака , т.е. да продаде на многобвисока цена продукта на първите купувачи, които имат пари
Те затова не смеят да пуснат евтините китайски ел автомобили в Европа. И нарочно кодират автомобилите , да не приемат други батерии. Това важи и за много други продукти.
Чета тук коментари от рода на колко пък да струва една ел кола. Така е не струва много за производство. Скоростната кутия е само напред и назад. Ел двигател без масло. Сервиза на ел колите е смяна на хидравлични масла и оглед на хидова част, така че колата е евтина. Друг е въпроса че цената на колата както и за всичко друго е това което потребителя е готов да плати. Набесин айфон производствената цена е не повече от 100 долара. Защо се продава тогава за по $1500?
Не разбирате ли че всичко "еко" е маркетинг? Тесла и другите подобни глупости имат пробег 300км и след това трябва да ги включваш в контакта. А да не говорим за батериите им колко са вредни. Успех с паленето при -10градуса и най-вече с поддръжката..
Имаше един български инженер, разработил в малкото си цехче, някъде в Северна България( Ловеч, ако не се лъжа), технология, базирана на принципа на вечния двигател. Представляваше някакво колело, което се задвижва от съвсем малко енергия, взета от батерия, но след първоначалното задвижване на колелото, то работи в продължение на седмица-две и произвежда самостоятелно ток, достатъчен за захранването на едно домакинство, за съответния период от време. Това може да се приложи и при автомобилите.
Ключа към евтините коли определено НЕ Е да поканиш няколко милиона инженери мюмюнковци от Сирия, които работят на 10% от капацитета на германеца, но взимат колкото него. Така евтин продукт няма да направиш...Бай бай на германците, добре дошли на китайците.
зелената мафия пуска неусетно пипала, нагли , алчни и злобни, абе нещо като комунизма хубави слова криещи коварни резултати...
Тоя да не са го назначили на този пост по някоя програма за хора с много сериозни умствени увреждания ?!?!
електромоторът на Тесла им струва 800 долара, батериите - 100 долара/kwh. имат и инвертор преди ел. мотора. Другото е рама, окачване, каросерия. Колко па да е скъпо ? Освен абс-а , не виждам нужда от всички останали екстри по съвременните автомобили.
Решението е просто г-н Ханс-Дитер Петч. Сменяте само една буква. Ставате LW -LuxWagen, вместо VW - VolksWagen!
Двигателя не е нищо особено, проблема е батерията, която хич не е 10 000, тя вдига цената а и е консуматив, трябва да се подменя на около 5 години. 10 000 (и по-малко) струват батериите на хибридите, но техния капацитет е за около 30 - 50 км пробек (само на батерия). Патентите за батериите се държат от петролните магнати, за това, скоро няма да има евтини
Това не е нищо ! - в Русия пък докараха от Лаос танкове Т - 34 постъпващи на въоръжение в някаква си руска танкова дивизия.Натовските генерали се търкалят по земята от смях.Гениално ! - това е най-великото стратегическо решение във военната история.
Ханс-Дитер Петч просто е наложително да бъде отстранен от длъжността която заема! На Тъпунгера му липсва техническа въобразителност! Какво пречи ел-колите да бъдат оборудвани с малки батерии а пътищата да бъдат електрифицирани с вградени проводници. Това е стара и изпитана технология която работи! Нужно е само желание да се пребори с петролният бизнес -Петродолар!
Шеф на Volkswagen: Колата става лукс заради еколозите!