До 23На който му трябват пари да кандидатства за средства от оперативните програми. Никъде не е казано, че парите са за София. Като няма качествени проекти за по населените места, няма да има и пари. Не ме разбирайте погрешно, аз съм за това България да се развива на всякъде. Дразня се от коментари като твоя, вместо да кажеш да почне да се строи като в София- ти и завидя... чисто Българско мислене.
В София трябва да се спрат европейските пари, столицата може сама да се издържа! Европейските пари трябва да отиват за останалата част от България! Стига с тази София! Софиянци не виждат по-далече от носа си и си нямат представа хорицата как живеят извън София.
Яко крадене ще пада пак. С парите досега похарчени от ГЕРБ за метрото в София, трябваше вече да има поне 20 линии на метрото обхващащи цяла София.
До дрън Ако прочетеш внимателно ще разбереш, че срокът до 2025г е за участъци, които изобщо не бяха част от трета линия, а са някакви разклонения и удължения. А основната част ще бъде завършена през 2020г., което си е доста приличен срок. Освен това само 8 км от учасъка се строят с европейски пари, а останалите 3 станции с пари от общината. Но такива сте, нахални и неблагодарни софиянци, че с парите на ЕС за цялата държава се строи само в София, вместо да се построят магистрали до Видин и Калот
ЕС трябва да спре да субсидира най-голямата и с най-голям бюджет община в страната. София трябва да може да си построи инфраструктурата от която има нужда без чужди подаяния. Стига се е групирала с бедни региони, за да се излъжат че инвестицията ще развие региона, а всъщност ще задълбочи мизерията в по-западналите региони
До odpoНе си съвсем прав. Там от двете страни влизат тунелните машини и се срещат по средата. Рабонитят процес е организиран така че, след машината да остава защитен, достъпен и готов за последващи довършителни работи тунел. Веднъж оптимизиран, процесът върви с постоянна скорост от няколко десетки метра на ден. Промени в темпа и забавяне има само в участъците с промяна на геологиятал Докато в метрото на всеки 700 м до км има станции, които изискват промяна в режима на работа и т.н.
И да вземат да го завършат това трасе в Овча купел, че цените на квадратен метър жилище подминаха тези на районите с изградено метро, защото щяло да има метро в района. И балона, като се спука, смях :)
"България черпи от опита и е съизмерима с най-големите градове в Европа и света", грешката е вярна - държавата ни е съзимерима с големи градове, но не и столицата ни.
Хора, четете, следете и тогава коментирайте. Сроковете са си точно така, както е написано.Информирайте се и следете. И да, факт е че повечето инфраструктурни проекти се случиха през управлението на герб.
тунела под ламанша е изграден за ~7 години (87-94) и е малко над 50 километра! А ние строим метро линия от 21 км за 6 години (минимум) - СМЯХ В ЗАЛАТА, МОЛЯ хахахахахахах
За Морската администрация не си прав!Интернет сайта на ИАМА има архиви от пролетта на 2007-***. В тях можеш да видиш и официални документи, на които е посочен адреса в София.По мои спомени от 2002-2003, когато работих на пристанище Бургас, колегите коментираха и се възмущаваха как агенцията ще се мести в София, където няма пристанище. Но не мога да посоча точна дата и година.Така че, това неразумно и излишно харчещо пари решение е взето от правителствата на НДСВ или на тройната коалиция
на метрото е важно за този град, който вече се задъхва от автомобили устремили се към центъра или пресичащи, но вече се страхувам,че ще стане като с онова село дето построили пречиствателна станция, обаче нямали пари да построят канализация и нямало с какво да я захранят. Мисълта ми е за свързването между стнациите на метрото. Трябва да се направи рингов скоростен трамвай по булевард Т.Каблешков поне между станции Линкъл и Витоша. А Тр. 22 да се продължи до Линкълн.
До 12:За да се случи нещо, този който е на власт трябва да има желанието да го започне и да даде зелене светлина, това има предвид колегата, че ГЕРБ са го "направили". Те са на власт те казват нека да се строи. Много ясно, че те лично не са го правили...
Да се спори с *** и неграмотен червен скункс си е загуба на време. При управлението на БКП-БСП не беше забит нито един пирон . Сега всичко се вижда и се знае при чие управление се е построило, а това е на ГЕРБ. Почакай на изборите да видиш как Фандъкова ще бъде избрана от раз за кмет на София, а БСП ще подсмърча като Гаврош пред витрина.
Ами извинявай, но промития мозък си явно ти.Продължаваш да смяташ, че метрото се строи от политиците, така ли ?Обясни ти се, че го строят хора, на които това им е работата, работници на които се плаща, а не някакво бригадирско ГЕРБаво движение.А финансирането е от Републиканския бюджет, данъците ни, плюс една част съфинансиране по Европейски програми.Политиците трупат рейтинг от вече построеното, а не строят каквото и да е било.Запомни го.
И какво точно направиха Борисов и Фандъкова освен да крадат милиарди от евросредствата.Борисов именно затова сложи Послушницата за свой наследник за да не се размиришат далаверите му и източването на средства, основно от метрото.Ако не бяха некадърниците Борисов и Фандъкова, метрото отдавна щеше да е готово.
Интересно как селска учителка по руски и Кофопомпаджия и провинциална мутра са построили метрото.Откъде имат познания по инженеринг, инфраструктура и прочее.Или може би те са го финансирали - от личните си сметки.Тоя номер минаваше 2009-та, сега сме 2019-та.Сменете плочата.
тотално се обърках, нали наистина 2020 завършват при горна баня, разширяват 3-тата линия ли до 2025 не разбрах, егати статията!!
И на мен винаги ми е било смешно като прочета, че Борисов бил построил метрото.Ама промити мозъци колкото искаш. А лично пък Фандъкова един ремонт на Граф Игнатиев, кято е дълга 910 метра, не може да направи вече година, та метро била построила.
Третата линия на метрото – готова през 2025-а